neděle 6. října 2013

Spotřebováno za září! VIDEO

Ahoj všichni!

Je tu opět čas na další video se spotřebovanými výrobky...říjen už je nemilosrdně tady a září pryč. Adresa videa jde zde a doufám, že se vám bude líbit :).

http://www.youtube.com/watch?v=ESqwfrmjJ6Q

Hezkou neděli všem,
IYF

8 komentářů:

  1. Super video! :) Pandora oil mi taky kráásně voní :) A micelárku od Loreal chci také vyzkoušet tak uvidíme :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně jsi mě pobavila tím prasečákem v puse. :D Jo a když už jsme u těch ústních vod, tak radím nekupovat vůbec (a Listerine ani náhodou, protože jsou s alkoholem), jsou to jen předražené navoněné vodičky. Těším se na tvoji recenzi biofáze, taky ji používám a jsem celkem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. šampóny pění jen díky obsahu sulfátů a jelikož přírodní šampóny sulfáty neobsahují, tak logicky méně pění ;) Pure Fiji má ve složení hned sulfáty dva, a to na prvních místech, proto pění, ale taky se nedají považovat za čistě přírodní a určitě bych tolik peněz na něco takového nedávala :( rozhodně nedoporučuji pro citlivou pokožku hlavy!

    OdpovědětVymazat
  4. Od Sebamedu jsem měla tělové mléko pro malé děti a osypala jsem se po něm:-(. Pandora Oil mě překvapil, přišel mi lepší než Biosilk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pro mě je minimálně stejný jako Biosilk, jen líp voní :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!