pondělí 14. října 2013

Syncare Oftaxyl - kapitola č. 854 v boji proti kruhům pod očima

Ahoj všichni!

Dnes vám konečně představím krém, který mi sliboval to, co už mnohé před ním. Že si mě bude vážit, že bud ehezký a vtipný, že mě nebude podvádět...a že nebudu mít kruhy pod očima. Kecal nebo ne?



Oftaxyl je krém s botoxem a na webu této české značky stojí něco mezi šesti a sedmi stovkami. Žádná láce, ale je ho 30 ml oproti klasickým 15 u většiny očních krémů. Na první pohled mi vyhovuje, že má pumpičku, aspoň se do něj nemusí sahat rukou. Slibuje zmizení kruhů pod očima v čase kolem šesti týdnů...uvěřila jsem mu.



Krém je hodně lehký a vodový, pod očima se v podstatě hned vstřebává, nepne a ani oči nedráždí. Používala jsem ho dvakrát denně asi půl roku a pak občas po další půl rok. Zajímá vás, jak jsem dopadla?




No, nic neudělal. Bohužel, další pokus selhal a nemůžu vám ho doporučit, protože je to prostě obyč krém a ještě ani moc nehydratuje. Recenzi jsem si schválně sušila takhle dlouho, abych zjistila, jestli přecejen nemá nějaký účinek, ale nic se nestalo. Aspoň jsem vám ušetřila peníze :).



Hodnocení: 2/10

A co vy, už jste našly nějaký zaručený recept na kruhy? Já teď testuju nějaké sérum od Ilcsi, které mám díky Mitsuuko, tak poreferuji o výsledku.

P.S. Jestli někdo napíše, že na kruhy pomáhá hodně spát a hodně pít, tak nikdy neměl kruhy pod očima :).

Hezký den a kruhům zdar,
IYF

19 komentářů:

  1. Najít něco účinného na kruhy pod očima je jako hledání svatého grálu:(:D Mě zatím zafungoval jen korektor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle řečeno, a až někdo ten svatý grál najde tak ho chci znát ! :-D

      Vymazat
  2. Hahá, já teda na žádné krémy, které by s kruhy pomohly, nevěřím. Prostě kruhy mám a jsou tam. Na recenzi séra se těším, protože Ilcsi je snad zázrak, ale stejně jsem dost skeptická. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale já bych je ráda neměla :D! Snad pomůže Ilcsi.

      Vymazat
  3. já jsem kdysi v Sephoře objevila nějaký krém na "serious dark circles", který sliboval, že vyzmizíkuje kruhy, které jsou jakože od přírody, nezpůsobené propařenou nocí... stál asi 1500, já jsem si teda furt jenom chodila říkat o vzorečky (jsem socík :), ale po použití asi třetí dózičky mi ty kruhy přišly ještě větší, takže asi to bude za tu cenu super věc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak to je dobrá vychytávka, asi to má být, že ti to vytvoří serious dark circles :D!

      Vymazat
  4. unt duo reveil

    na mě funguje. i když mi přišlo, že hlavně redukuje napuchliny, tmavé kruhy se ztrácejí postupně a pomaleji. ale mě trápí spíš napuchlé oči, na tmavé kruhy si úplně vystačím se žlutým korektorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten mám v hledáčku už od dob, co jsi o něm psala :)! Díky.

      Vymazat
  5. Hodně spát pomáhá určitě, když se chodí brzo:-) Aspoň na mě. Když jsem před spoustu let chodila spát tak v půl 10, tak jsem je neměla ani v zimě. Dneska mám kruhy, že bych se na nich mohla houpat, ale spát tak brzo nikdy chodit nebudu, jsem noční tvor, takže co nestihnu přes den, dělám v noci a spát jdu i v 1. Radši už spolíhám jen na korektor, a to jeden jedinej - Bourjois Healthy Mix, pak nevypadám jak těžce nemocná. -A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo až takhle brzo :)! Takto jo...ale to bych nic neudělala a nic nestihla :D! Ale jako korektor je nutnost, to je jasná věc ;)

      Vymazat
    2. Ono je celkem jedno jak moc brzo nebo pozdě jdeš spát, zásadní je kolik hodin naspíš. Není problém fungovat při 6 hodinách spánku denně, ale mně na kruhy pod očima třeba nestačí ani 8 hodin. Trpké zjištění :-/
      Verunka

      Vymazat
    3. To já taky ne, po nocích doháním resty... takže úděl je jasnej:D Ale až ti něco zabere, inspiruju se! Často mi přijde, že některé blogerky nazvou kruhama věc, za kterou bych byla ráda:)

      Mně bohužel ani 10, když se občas o víkendu zadaří:( Takže korektor zůstane mým BFF. -A.

      Vymazat
  6. Taky na kruhy trpím. Naštěstí to nejsou takové ty pytle, ale jen fialovo-modro-červené cosi, co zakryje korektor. Nosím brýle a u brejlounů to prý tak holt už bývá. Používám korektor (Rimmel match perfection korektor, nebo i Bourjois healthy mix korektor). To "vápno" Dermacol cover v tubě mě hrozně vysušuje (když použiju na pupínky), takže pod oči to radši neriskuju, to je tak citlivá oblast, že radši ne).
    Oční krém moc nepoužívám, mám něco od Oriflame, spíš to beru jako hydrataci než že by mě to mělo tmavých kruhů zbavit. Hydratuje, to jo, ale slzí mi z něj oči, takže to asi nebude to pravé... Dál nehledám, ale tip by se hodil, holt prostě bez korektoru ani ránu.

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem kruhy pod očima vzdala.. Taky už jsem vyzkoušela miliony věcí a nikdy nic nepomohlo :(

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím... Oftaxyl používám už půl roku min. 2x denně, někdy i 3x, když nejsem během dne nalíčená. Žádné výsledky se bohužel nedostavily. Kruhy mám neustále, ať spím nebo nespím, zatím mi nic nepomohlo. Hodně mě to obtěžuje, protože vypadám jako těžce nemocná nebo zfetovaná. Pořád hledám na internetu nějaké rady a tipy, ale žádný zázračný přípravek asi neexistuje :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom bohužel stejně :(. Ale neboj, já stále bojuju a zkouším :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!