pondělí 21. října 2013

VIDEO - Jak časově zvládám "to všechno"

Ahoj všichni!

Kája z Plum Foolery mě zaujala videem na tohle téma, tak jsem se po ní "naopičila". Video o mých časových možnostech najdete na YouTube zde:

http://www.youtube.com/watch?v=spswXDcwxX4

Mějte krásný den a já sypu do práce :).

IYF

25 komentářů:

  1. Dante Alighieri21. října 2013 19:16

    Máš můj neskonalej obdiv a neni to jen fráze plácnutá do větru.
    Je pravda, že lidi si stěžujou, jak nemaj na nic čas a nestíhaj - přitom třeba dělaj čtvrtinu toho, co ty, viď? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, vážím si toho. Jojo, občas potkávám lidi, co "nestíhaj" :)))

      Vymazat
    2. Dante Alighieri23. října 2013 23:03

      Natoč ještě nějaký video s povídáním o studiu, moc mě to zajímá a určitě nejen mě. Jak co se děje při hodinách, praxích atd. Historky, veselý, smutný, kuriozity...

      Vymazat
  2. Musela jsem si dát zvuk na maximum a stejně je to docela potichu, škoda. Jinak jsi krásná a moc šikovná, smekám! :) A brigády musíš, rodiče tě neživí? Nebo chceš? Defakto bys nemusela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha jsem to překočila nechtě,už vím:D:)

      Vymazat
  3. Obdivuju tě, jak to všechno zvládáš! Fakt..
    Já jsem ke škole konečně sehnala slušnou práci na cca 6 hodin denně, takže se mi občas stane, že jdu vyfluslá spát v 9 večer a pak vstávám brzo ráno a učím se nebo píšu něco do práce. A k tomu ještě mám chlapa, občas na starost dvě domácnosti, cvičím.. Někdy mi to leze na nervy, ale zas na druhou stranu nevím, co bych dělala, kdybych tohle všechno neměla. Asi bych se ukousala nudou..
    PS.: Moc ti to sluší :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bych měla takovou doplňující otázku.. Když jíš takhle za pochodu, co většinou konzumuješ? Připravíš si něco doma, nebo koupíš? Říkej si co chceš, ale máš pěknou postavu, tak by mě fakt zajímalo, co baštíš.. :)

      Vymazat
    2. Jím různě - buď si něco vezmu s sebou, ale někdy mě nebaví tahat s sebou třeba tři plastové krabičky, zabírá to místo; nebo si něco koupím. Do krabiček si třeba udělám salát nebo těstoviny/rýži/kuskus s něčím (zelenina, šunka, kuřecí maso...) a nebo klasicky chleba :). Popřípadě si beru třeba kefír nebo cottage+pečivo nebo müsli a proteinové tyčinky, ovoce, nakrájenou zeleninu..ale někdy si taky koupím B-Smart v KFC a to je blaho :D!

      Vymazat
  4. Poklona slečno ;)

    Ale myslím, že třeba toho běhání by ses vzdát mohla, protože tlustá jako prase určitě ty nebudeš, obzvlášť pokud jíš jak jíš :-/

    A největším paradoxem je, že lidi kteří se starají o zdraví druhým, to svoje zanedbávají, právě proto, aby se staraly o ty druhé - viz. práce lékařů a sester... Sama mám vystudovanou zdravku a i když to teď nedělám, protože v mým městě nemůžu najít práci v tomto oboru, tak vím jaký to je, celej den lítat kolem lidí, ale sama nemít čas se ani najíst, jak bolí záda a nohy, psychická náročnost... :-(

    Tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla, ale spíš chci aspoň trošku sportovat, přeci jen hýbat se je důležité. Jinak s tím zdravím jsem trochu kovářova kobyla, spíš trochu víc :D. Držím ti palce!

      Vymazat
  5. Uf, no máš toho teda požehnaně. Já jsem se dneska pobavila, když Švédka vyprávěla, jak je to tu (studium vš v uk) pro ní hrozně náročný, když má tady školu 8 hodin týdně a doma má jen 4 hodiny.

    Já jsem si udělala šíleně náročnej minulej rok (2 práce a škola) a docela jsem to z toho stresu zdravotně odnesla, takže nechápu, jak to můžeš zvládat několik let. Každopádně vim, že už to tak nikdy mít nechci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4 hodiny týdně, to bych chtěla taky :D! Jojo, já loni taky trochu vyhořela, tak jsem si řekla, že to letos udělám jinak....no, zatím to nefunguje moc :D

      Vymazat
  6. A co ti na tenhle životní styl říkají rodiče? Já být tvoje máma tak o tebe mám fakt strach a radši bych ti na tu řasenku a tričko dala, jen abys ses tak nehonila kvůli práci při tak náročné škole :-( Jako je fakt, že když je člověku 20 a víc, tak je blbý říkat mamce o každou korunu na řasenku nebo jízdenku, ale tak je třeba vyhodnotit tu danou situaci člověka a kdybys při tam náročném oboru nepracovala, tak by mi to přišlo zcela normální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rodiče mi na to neříkají nic :D. Nemají jednak zdaleka přehled o mých aktivitách a druhak nejsme z tak bohatého kraje (žiju jen s mamkou), aby mi pokrývali moje kosmetické výstřelky...
      A jednak mi nepřijde normální nepracovat, no. Přijde mi, že stará jsem na do dost :).

      Vymazat
    2. Tak každej na to má jinej pohled :) Kdybych studovala medicínu, tak mi mi přišlo normální nepracovat, protože jsi prostě student a ještě tak težkýho obru.

      Vymazat
    3. Jako jo, ale zas ty peníze...fakt po mamce nemůžu chtít tolik peněz, co si vydělám (což je sice taky tak max 4 000 za měsíc, ale i to je něco), takže prostě radši pracuju. Vydělané peníze ale všechny neutratím, šetřím si třeba na léto.

      Vymazat
  7. Sice jsem na tom (oproti tobě) pořád časově v pohodě, ale taky mám problém s tím, že mám na vejšce školu každý den. Což tedy moc nechápu. V prváku jsem myslela, že je to normální, ale ve třeťáku už mi to moc běžné nepřipadá. Rozdíl je ale v tom, že nemám školu od osmi do xx ale každý den naprosto jinak. Po dvouhodinové přednášce následuje hodinová pauza, po ní hodina seminář, pak hodina a půl nic,... a takhle se to táhne každý den, často až do sedmi večer. Sice mám vlastně spoustu volna, ale těžko se to dá zaplnit něčím smysluplným. Například sehnat práci je vyloženě nadlidskej úkol. Takže docela chápu lidi, co mají týden dopředu program naplánovaný na každou hodinu. A vážně těžko snáším nekonečné výčitky kamarádů o tom, že nejsem schopna si na ně udělat čas...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejvíc naprd, ty velké pauzy ve škole...to nesnáším :-/. Mně už kamarádi i přestali vyčítat...prostě si mě nevšímají :D

      Vymazat
  8. Ty jedna superženo :O Já mám tedy jenom vysokou školu a už takhle mi připadá, že sotva stíhám jíst a spát, jsi můj vzor! Plánuješ nějaké video s radami a typy, jak si naplánovat svůj den, jak se dokopat k učení, cvičení, jak si vést třeba deníček, jak bojovat s prokrastinací apod.? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prej superženo :D. Ale díky ;). To je dobrý nápad na video, určitě udělám ;)

      Vymazat
  9. Stíháš toho hodně a jsi fakt dobrá! Ale je fakt, že si říkám, zvlášť když sama přiznáváš, že jsi někdy moc vystresovaná, jak moc se tento životní styl podepíše na tvém těle a jak dobré je to do budoucna..Zvlášť, když medicína je náročná na výkon i psychicky, myslím si, že nějaká duševní hygiena je potřeba...Ale to je samozřejmě tvoje volba, o tom žádná, jen tady tak uvažuju "nahlas" :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, právě proto jsem se rozhodla trochu zvolnit letos...nechala jsem jednu práci, ale zase se mi nakupily jiné věci, tak nevím, moc to nefunguje :D

      Vymazat
  10. Ahoj, pls jak je adresa na blog tvé kámošky, jak jsi sem dávala odkaz? Nemůžu to najít... Měla tam článek a tyrkysovými nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ona změnila název, teď je tady: http://upratalky.blogspot.cz/

      Vymazat
  11. Jak si mam spustit private video :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!