středa 9. října 2013

Ziaja kakaové máslo krém na ruce

Když už trochu opadla blogová mánie ohledně Ziajy, můžeme se podívat na zoubek pár mým oblíbeným výrobkům :). Co se týče Ziajy (a Inglotu...), často slýchám to,že je to polská značka. A to přesně znamená co? Kdo někdy byl v Lidlu, ví, že ty věci, co tam mají, jsou stokrát kvalitnější než to, co koupíte třeba v Tescu...že v novinách psali něco o posypové soli? No a co? To znamená, že celé Polsko je teď ohraničené ostnatým drátem a všechno odtamtud je napadené morem? Bitch, please...



Pro mě to, že je Ziaja z Polska, neznamená nic. Čeho si všímám, je, že je to značka levnější, pročež jsem se asi před dvěma lety jala zkoumat jejich sortiment, zda se vyplatí ušetřit nebo ne. Za tu dobu jsem si našla pár oblíbených výrobků - některé mě sice nenadchly, ale některé splní svůj účel.


přírodu nečekejte...
Jak víte, tak jsem si v poslední době nějak oblíbila kakaovou vůni. Nevím, co se to se mnou děje, jestli to tak půjde dál, tak se bojím, že jednou přijde den, kdy si uvařím dobrovolně čaj nebo tak něco :). A z důvodu mé momentální kakaové obsese jsem si pořídila tento krém na ruce, že ho jako budu nosit do školy, kde ruce pravidelně máchané v desinfekci dost trpí.




Líbí se mi balení, praktická tvrdá tuba, ze které se krém dobře vymačkává. Výrobek samotný je řidší, než jsem čekala - myslela jsem, že bude máslovitější, ale je to opravdu "jen" takový klasický krém na ruce. Hydratuje dobře a opravdu krásně voní po kakau - co víc, ta vůně se udrží na rukou několik hodin (mně namátkově asi 8!), takže ji stále cítíte. To je hlavní důvod, proč jsem z něj momentálně nadšená.



80 ml produktu koupíte za cenu kolem 55 Kč, což je lepší než ledasjaký drogérkový krém na ruce, a pokud chcete kakaový krém, který na vás bude vonět dlouho, tak ho můžu jen doporučit.

Hodnocení: 7/10

A co vy a Ziaja? Myslíte, že je v tomhle krému posypová sůl? A co na to Jan Tleskač a jeho létající kolo? Bylo z Polska?

Těším se na komentáře :).
IYF

12 komentářů:

  1. od Ziaji jsem zatím nic nezkoušela, ale právě kakaová řada mě láká ze všechno nejvíc:) kakao v kosmetice miluji, takže myslím, že by to mohlo být pro mě to pravé:) i když.. Ziaju jako takovou jsem zatím nikde nepotkala, tak asi budu muset objednat z internetu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti tohle bude líbit :ú. Nebo Balea má teď staro-nové kakaové tělové máslo.

      Vymazat
  2. mela jsem ze stejne edice sprchac a byl super.

    Na krem na tlapky se podivam, prijde i za tu cenu super. Ohledne Polska.. Osobne to neresim. Ostatne treba z UK se k nam dostava vetsi sthip MUA...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je fakt...taky bych se nefixovala na to, že když je něco z východu, tak to musí být špatné. Krém na ruce je to fajn, ještě je dobrý ten s kozou.

      Vymazat
  3. Ziaju, Inglot i Lidl miluju, víc asi nemusím dodávat :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle máslo jsem si chtěla taky koupit, ale nekoupila :) Třeba příště :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jan Tleskač pravidelně maže svoje kolo tímhle krémem od Ziaji. ;)
    Popis zní dobře, ale nevím, jak dlouho by mi nadšení pro kakaovou vůni vydrželo, 8 hodin mi přijde až moc.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nám Foglar neřekl :D! Tak uvidíme, já jsem dost promiskuitní, co se týče vůní :)

      Vymazat
  6. Ať je tam sůl, nebo ne, já mám věci z Polska ráda. Kosmetiku i jídlo. Třeba ty jejich naložený (určitě zkažený) ryby.. ňam!
    Od Ziajy jsem teď načala tělové máslo a je docela fajn, hezky voní a solidně hydratuje. Za tu cenu se určitě vyplatí.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, s tím Polskem! Ziaja tělová másla jsou jedna zmých nejoblíbenějších, teď jsem měla ve vzorku to s avokádovým olejem a asi si ho koupím :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!