čtvrtek 24. října 2013

Ziaja Phyto Aktiv denní krém

Ahoj všichni!

Tak se Ziajou ještě nekončíme. Před nějakou dobou jsem si odnesla z jejich obchůdku v Růžové 10 (kde mají mimochodem moc milé prodavačky) tento denní krém. Nějak mi totiž krémy a došly, a tak jsem se rozhodla pro tento, protože mi složení přišlo snad nejméně závadné z nabídky. Co se týče ceny, tak to si přesně nepamatuju, ale bude to tak do stovky, možná lehounce přes.




Krém má být určený pro pleť s rozšířenými žilkami, které sice nemám, ale zároveň slibuje rozjasňující efekt, který bych ovšem ocenila. Nevím, jak vy, ale já neustále vypadám jako mrtvola a lidi se mě ptají, jestli mi není zle.



Krém má příjemnou lehkou konzistenci, dobře se roztírá a se vsáknutím jsem neměla nejmenší problém. Příjemně neutrálně voní a nedráždil mi kůži. Co mě potěšilo, je uspokojivá hydratace, ne jako jiné krémy, kde namažete a za pět minut můžete znova.




Jediný ne úplně vítaný efekt byl lesk obličeje, který ani po půl hodině nezmizel. Pokud ale nanesete make-up a pudr, tak je to v pohodě a nemusíte se bát, že by se vám líčení během dne sráželo a roztékalo. Po delší době mi přišlo, že krém má i nějaký ten mírný rozjasňující efekt.



Nakonec to není vůbec špatný výsledek a mohu vám ho doporučit, pokud nemáte vyloženě suchou pleť a chcete příjemný denní krém, který hydratuje tak akorát. A neucpává póry, jak jsem zjistila :).

Hodnocení: 7/10

A co vy a Ziaja? Máte nějaké oblíbené výrobky?

Těším se na vaše ohlasy, 
IYF

10 komentářů:

  1. Já mám od Ziaji nejradši kozí sprcháč :-) Krém na pleť jsem měla ten s kakaem a byl dobrý a výborně voněl, ale je hodně hutný,spíše na zimu. Rozšířené žilky nemám a rozjasnit bych potřebovala, ale rozjasňuju se meteoritama, takže konkrétně tento krém asi nepotřebuju. A jak voní?

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď Ziaju teprve objevuju, u nás (Slezsko) nikde není, teda dokud jsem neobjevila Rossman v Polském Těšíně a pak jsem ještě objevila parfumérku, kde mají od Ziaji snad všechno a za úplně směšné ceny, taky v tom Polském Těšíně, koupila jsem si Bio krém s aloe, vyšel snad na 35 Kč za 50 ml, tato menší balení tam takto stojí, takže plánuju vyzkoušet šampóny a nějaké to tělové mléko, možná peeling, jen musím čekat až doberu zásoby, které mám doma. Jinak jejich krémy používám na noc, pod makeup potřebuju trochu lehčí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Ziaji oční krém z mořské řady a jsem s ním moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím proč, ale s Ziajou to mám jako s Baleou. Vůbec mě nezajímá. Navíc tenhle kousek by mi nesměl přes práh, jelikož, jak jsi sama psala, se po něm leskne obličej. To není nic pro mě :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaju mám ráda, vyzkoušela jsem krémy na obličej, sprcháče a krémy na ruce.. a vyhrává ten krém na ruce, neznám lepší :) konkrétně ten s kozou :)

    OdpovědětVymazat
  6. To zní fajn :) Já mám od Ziaji odzkoušený odličovač očí (hrůza a děs), krém s kakaový máslem (hrůza hruzoucí) a pomerančový peeling (na tom se naštěstí nedá nic zkazit). Ráda bych ale zkusila ještě něco.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já mám ráda krém na oblicej s aloe vera, zelený krém. Je neparfémovaný, hydratuje, zklidňuje..mě vyhovoval :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Na mou pleť se moc nehodí :)) jinak Ziaju mám ráda! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Řekl tu někdo rozjasňující efekt? By se hodilo:-)
    Ale když já právě spadám do té kategorie hodně hodně hodně suché pleti:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!