pátek 15. listopadu 2013

Aktualizace BLOGSALE - přispějte na dobrou věc

Ahoj všichni!

Už před časem jsem oznámila, že výdělek z prodeje věcí na Blogsale bude věnován na charitativní účely. Jako reakci na to se mi ozvala jedna má úžasná čtenářka, která mi poslala celou krabici věcí na prodej a právě jsem je přidala do Blogsale. Chtěla bych jí tímto mockrát poděkovat, přijde mi to od ní neuvěřitelné.

Blogsale najdete ZDE nebo odkazem nahoře na liště. 

A kam že peníze půjdou? Já jako vždy první mířím na zvířata. Tentokrát to bude na pejsky, kteří byli (celkem 29...) zachráněni z množírny od nezodpovědné majitelky a potřebují odčervit a vykastrovat.

V budoucnu plánuji větší akci tohoto typu a mám vytipovaných hned několik organizací a míst, kam by případné peníze šly.

Tak kdybyste o něco měli zájem, mailujte, pište :).

Hezký páteční večer,
IYF

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!