středa 27. listopadu 2013

BITKA: Mac Studio Finish Concealer vs. Catrice Camouflage Cream

Ačkoliv to u mě většinou jde od levnějšího k dražšímu, tak MAC jsem měla skoro půl roku a Catrice dokoupila až nedávno. A protože se o nich mluví jako o velice podobných korektorech, rozhodla jsem si je vzít dnes na paškál a uspořádat korektorovou bitku.



Dostupnost, cena

No jako jasně, MAC je drahej, nevím kolik přesně stojí, ale dejme tomu něco kolem pětisvotky, zatímco Catrice koupíte za asi 75 Kč, takže tady není žádná debata. Ovšem dostupnost je dost podobná, protože v Praze jsou jen 4 Rossmanny mající Catrice a MAC obchody tuším 3. Mimo Prahu je to asi ještě úplně jinej příběh, to je jasný, ale Catrice zase nedostanete tolik na internetu, takže podle mě jsou na tom dost podobně.




Vůně, barva, konzistence

Výhoda MACu je, že se vyrábí v hodně odstínech, na rozdíl od Catrice, která má jen tři. MAC mám já osobně v NW15 a je hodně světlý, ideální pro Sněhurky, zatímco Camouflage mi přijde minimálně o odstín tmavší, ačkoliv je to 01, tedy nejsvětlejší barva. Nejzásadnější rozdíl je pro mě v konzistenci - na první dotek jsou oba dva stejně hutné, ale MAC je po chvilce mnohem poddajnější, měkčí a lépe se roztírá, zatímco Catrice zůstane tužší. Díky tomu se dá MAC nanést v tenčí vrstvě.


vlevo MAC, vpraco Catrice

Balení

Dva malé kalíšky, hodně podobné. MAC má odklápěcí víčko, zatímco Catrice se šroubuje, ale to podle mě není významné, ačkoliv odklápění mi vyhovuje lépe. Zásadnější je ale obsah - MACu dostanete plných 7 gramů, zatímco Catrice jen 3, tudíž je ho dvakrát méně (minimálně). Kalíšky přitom zvenku vypadají stejně velké.

Schopnosti

Důležitá je jediná věc - jak kryjí. Díky tomu, že MAC se nanáší primárně v tenké vrstvě, tak napoprvé kryje o trošku méně, ale když oba naťupete, tak jsou naprosto srovnatelné. Pokud ale chcete opravdu úspěšně zakrýt pupínky, vzala bych si Catrice, protože se s ním tolik nenadřete, když chcete tlustší vrstvu. Jako univerzálnější mi ale přijde MAC, protože pod očima mi vyhovuje právě jeho klouzavost a lepší splynutí s pletí - nehledě na to, že krytí je pak o něco menší. Co se týče výdrže, tak jsou na tom dost podobně a jen Catrice trošku víc cuckuje během dne.


vlevo MAC, vpravo Catrice

Verdikt

Těžké rozhodování. Pokud máte prachy, kupte si MAC, ale pokud přemýšlíte, jestli má cenu na něj nějak víc šetřit, tak si myslím, že ani ne a vzala bych si Catrice. 

A co vy? Máte zkušenost s těmito korektory?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

P.S. Výrazně jsem zlevnila BLOGSALE, protože je nutné do konce týdne odevzdat penízky na určené místo. Pokud by se vám něco líbilo, stačí napsat maila na in-your-face@centrum.cz. Výtěžek jde na 29 pejsků zachráněných z množírny. Díky moc!

12 komentářů:

  1. Zkušenosti nemám, protože Catrice je na mě moc tmavý :/ po tomhle od MAC pokukuju ale pořád, nejspíš si ho dám sama sobě na Vánoce :D ten odstín vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsi asi Sněhurka, já jsem hooodně světlá, ale jde mi.

      Vymazat
  2. Začínám Tě považovat za korektorovu odbornici. :) Nemám zkušenost ani s jedním, ale asi bych šla spíš do Catrice. Teď už velmi dlouhou dobu používám Boi-ing od Benefitu, zajímalo by mě, jak by dopadlo porovnání s ním. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, s mejma kruháčema pod očima, ještě abych nebyla odbornice :D. Boi-ing jsem jen zkoušela a přišel mi naprd, moc nekryl a cuckoval :-(

      Vymazat
  3. Ten nejsvětlejší Catrice jsem si koupila poté, co jsem ho zkoušela pod umělým světlem v drogerii, kde mi samozřejmě perfektně sednul. No, na denním světle je moc tmavý. MAC se podle mě dá sehnat na pěti místech (Chodov, Palladium, Smíchov, Můstek, Flora- tam jen limitky), ale když jsem ho scháněla já, byl vyprodaný :-(. Pořídila jsem tedy Pro Longwear Concealer, dle prodavačky to nejsvětlejší, co v MACu mají, a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký ten Pro Longwear je? Já jsem slyšela, že pod oči nic moc.

      Vymazat
    2. Vadí mi na něm obal, je totiž s pumpičkou, která dávkuje větší množství, než člověk spotřebuje. Používám tedy ještě malý kelímek, kam si dávku pumpnu a nabírám štětcem. Jedna dávka mi stačí na několik dní. S korektorem jako takovým jsem spokojená, jak pod oči, tak na nedokonalosti. Líbí se mi, že je dostatečně světlý.

      Vymazat
  4. Na ten od catrice se chystám už delší dobu :P

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, děkuji! Nad tím od MAC slintám a Ty jsi už druhý člověk, který mi potvrdil, že ano :) ...jen co se dostanu do města!

    OdpovědětVymazat
  6. nemám ani jeden z těchto korektorů, ale měla jsem zálusk na ten mac, vypadá dobře, ale spíš bych si ho koupila v odstínu dožluta. A jak se tak znám, tak koupím i ten Catrice. Ale zatím ještě počkám než vyplácám korektor od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti fandím v tom, co děláš. Máš dobré srdce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!