sobota 16. listopadu 2013

China Glaze Hunger Games kolekce - Smoke and Ashes

Ahoj všichni!

I za tenhle nákup může blogerka. Verunka z blogu U Dvour Verunek házela na facebook fotku dvou svých nových laků a u nich byla poznámka, že jsou z kolekce vytvořené pro film Hunger Games. Rozbušilo se mi srdce. Hunger Games, Hunger Games! Miluju...jsem fakt fanoušek a na nový díl se těším od chvíle, co jsem viděla ten první. A peněženka se mi sama otevřela.

Nakonec jsem nakoupila čtyři kusy, a to na e-shopu Hairbeauty, se kterým mám už více pozitivních zkušeností. Navíc měli zrovna akci na vše od China Glaze, takže mě jeden lak vyšel na necelou stovku. Jako lakový neznalec jsem čekala, že legendární China Glaze bude dražší.

nevíte, proč mi foťák fotí tak širokoúhlé fotky?
Laky z kolekce jsou věnovány jednotlivým čtvrtím v Panemu, dnes vám ukážu Smoke and Ashes, což je, jak asi hádáte správně - district 12, odkud pochází Katniss. Samozřejmě jsem si zrovna tenhle musela nalakovat první :).


Protože dvanáctý kraj je proslulý hornictvím, tak je lak černý, jak jinak. Jenže není to jen tak ledasjaká černá, protože obsahuje droboučké stříbrné a smaragdové třpytky, díky kterým může může jevit v přímém světle až tmavě zeleně. 



Osobně mě u China Glaze překvapilo, jak jsou ty laky velké - 14 ml. To mám až do důchodu, popřípadě mi za půl roku vyschne a já ho vyhodím (taky vám všechny laky hrozně rychle vysychají? A to je zavírám pořádně! Ani lednice nepomohla!) Taky mě potěšil poměrně úzký štěteček, který nabere tak akorát barvy a strašně dobře se mi s ním lakuje.

Hodnocení: 10/10

Lak vydrží na nehtech dobrých pět dní a s odlakováváním jsem neměla problém. Příště vám ukážu další krasavce, které jsem si pořídila.

A co vy a Hunger Games? A laky na nehty?

Dejte mi vědět v komentářích,
IYF

P.S. Nezapoměňte na charitativní BLOGSALE, jsou tam podle mě docela zajímavé věci :). Hezký den všem

15 komentářů:

  1. Je opravdu nádhernej <3 Původně jsem ho vůbec nechtěla, protože z obrázků mi tak pěkný nepřišel, ale díky bohu, že jsem mu tu šanci dala. A momentálně mám na nehtech ten druhý, oranžový, a jsem z něj úplně na větvi! Já, nemilovník oranžové, ale tohle je fakt bomba, a navíc ho mám taky už 5. den a drží jak přibitý:) To se mi normálně vůbec neděje...
    Jo a ad objem a cena ChG - příjemné zjištění, že? ;) A na rozdíl od jiných značek mi tyhle prémiové prostě nevysychají... tak jsem zvědavá, jak si budou vést u tebe :)
    Btw, kdy na razíš do kina? Už máš lístek?
    A díky za zmínku:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky moc nechtěla, říkala jsem si "Hm, obyč černý lak"...ale teď jsem ráda, že ho mám :)! Jojo, ten objem versus cena - opravdu se vyplatí, příjemně mě to překvapilo. Do kina asi až příští pátek, kvůli povinnostem to nestíhám dřív :(. Ale jsem natěšená jako malá. Těším se už od minulého podzimu, tak aby ne :D!

      Vymazat
    2. Taky to asi odložím až na další týden, ale těším se moc. Už mám na stolku narychtovaný ten odznáček-brož s reprodrozdem a musím si vyzvednout ten třetí lak, pak zkusím vytvořit něco ze všech těch tří laků najednou. Uáááh, už aby to bylo!! <3

      Vymazat
    3. Mimochodem, když zmiňuješ ten blogsale - zdálo se mi, že jsi tam měla zařazené i nějaké štětce od Illamasquy a že jsem je u tebe vyzkoušela a bylo to hotové blaho! Jako nedává to vůbec smysl, protože proč by se někdo zbavoval štětců zrovna od téhle značky, ale bylo to fakt super, pak pěkných efektů v líčení jsem zatím s žádným štětcem nedosáhla jako s těmi z tohohle snu :-D

      Vymazat
  2. Já bych ty blogerky zakázala! To je hrozný tohle, za chvíli se budeme muset stěhovat, protože se sem s mou kosmetikou nevlezeme. Jdu si ho taky objednat, chjo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. China Glaze se chystám vyzkoušet, co jsem opustila drogerkový laky (páč krytí, výdrž nic moc) tak jsem si zamilovala OPI a Sally Hansen a jako jo nooo....to se nedá srovnat vůbec...cenově u nás kolem 200-300Kč, ale na ebay se dají sehnat za 150 Kč i míň, takže super:) Ještě chci vyzkoušet Essie a Orly. Někdo zkušenosti ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Každej ztuhlej nebo napůl vyschlej lak se vzpamatuje, pokud do něj šprycneš Laquer Thinner - ředidlo do laků na nehty. Já ho koupila v dm, je to malá růžová lahvička, cca 30 Kč. Od tý doby, co o něm vím, nebojím se mít doma 50 laků - protože vím, že vydrží a stihnu je díky thinneru spotřebovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Už se hrozně těším :) Vyrazím asi s ohnivým nail artem :D
    Jinak China Glaze vážně nevysychají, mám problém jen s houstnutím u levnějších laků jako je Essence, hlavěn jejich glittrové...

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se ten film líbil, ale působil na mě hrozně depresivně. Každopádně se moc těším na dvojku, doufám, že to těm zlejm pořádně nandaj :D! Maminka četla i knížku, která mě svou tloušťkou odradila :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně teda naštěstí laky moc nevysychají, a to je mám jen tak v košíku v pokoji...
    Máš moc pěkné ruce! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jo, ty knížky si budu muset už konečně přečíst. Zatím mám rozečtené Hry o trůny a to je taky super počteníčko :) Lak vypadá moc pěkně na podzim jako dělaný :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Laky mě moc nezaujaly, ale HG mám moc ráda, chytly mě knížky i filmy, a to už mi teda není -náct.

    OdpovědětVymazat
  11. proč mi to děláááš? :)) já mam zakázáno kupovat si laky na nehty, ale když někde vidím nějaký krásný odstín, jen těžko se odolává :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!