pátek 29. listopadu 2013

China Glaze Hunger Games kolekce - Riveting

Ahoj všichni!

Tak co, tak co, tak co? Tak co na to říkáte? :)

Já jsem byla minulý pátek a jsem nadšená přesně podle očekávání. Jelikož jsem četla Hunger Games knížky, věděla jsem, co mě čeká a jen jsem se těšila na vizuální ztvárnění. Líbilo se mi, že se tvůrci snažili tam nacpat opravdu vše z knihy a poprali se s tím podle mě dobře. Úplně jsem nemohla z dokonalého hereckého výkonu Jenny Lawrence, je tak strašně talentovaná, že se mi to až nechce věřit. Navíc je, dle různých rozhovorů, dost sympatická a normální, pročež jsem si ji oblíbila a je jednou z mála hereček, na které dokonce i toleruju žensky tvarovanou postavu :) (ti, co mě znají, vědí, že to už je u mě něco!).



Ale teď k laku, je to opět kousek z limitované kolekce China Glaze v odstínu Riveting. Tato barva má reprezentovat třetí kraj, jehož oborem jsou technologie.



fotky jsou rozmazané, já vím...ale focení laků mi zatím moc nejde
Nejdřív si ujasněme, že hodně nemám ráda oranžovou. Hodně. Ale kvůli Hunger Games snesu všechno. Tenhle odstín je ale uchvacující - je to opravdu plná oranžová se spoustou třpytek, není úplně pomerančová, ale spíše do červena. Na světle se nádherně třpytí a překvapivě nepůsobí ani moc řvavě.




Výdrž mi přišla o něco menší, než u Smoke and Ashes, tak zhruba čtyři dny bez chybičky, pak už se mi na dvou místech trochu odloupl, pořád je to ale lepší výkon, než většina laků, co mám. Za sto korun, které jsem za něj zaplatila, jsem spokojená víc než dost!



Hodnocení: 8/10

Tohle je prostě krásný lak, který bych si možná koupila i bez faktu, že je tématicky vázán k Hunger Games. 

A co myslíte vy? A co říkáte na nový film? 

Těším se na komentáře,
IYF


6 komentářů:

  1. To je fakt nááádherná barva :) Řekla bych, že skoro stejnou mám od Gabrielly Salvete... :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi ta barva líbí. Jinak taky jsem velkou fanynkou Hunger Games. Knihy jsem četla několikrát a zítra se konečně dostanu na premiéru Catching Fire a podle ohlasů se neuvěřitelně těším.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. to je krásná barvička :)) na film se chystám o víkend do kina a už se moc těším :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. film byl skvělý :) ani jsem to nečekala, jak znechucená jsem byla z jedničky. ale nakonec mě skutečně bavil a musím říct, že čím víc se mi to rozkládá v hlavě, tím víc se z toho stává obsese (už zase, ach jo, kdy z toho vyrostu :D) přečetla jsem první díl a zkoukla první film znovu, jestli je skutečně tak špatný a skutečně jo. prostě mi přijde, že to špatně natočili. teď začínám číst druhou knížku a těším se na třetí díl do kina, protože to bude opravdu bomba, podle mého. a Peeta je rozkošný :D kde jsi ty laky koupila? pár se mi zalíbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem si našla z tvého minulého článku kde jsi objednávala a když jsem zjistila, že laky stojí jen stovku, začaly doslova Hunger Games mezi laky. Přežít mohou dva a já prostě nevím které :D fotky jsem si poskládala vedle sebe a teď přemýšlím :D vím, že nechci Riveting ani Agro, protože bych ty barvy neužila. Mahogany Magic se mi nelíbí, je moc teplá. Smoke and Ashes moc tmavá a těch mám tento podzim plno. Glitrové Luxe and Lush a Electrify taky ne. A teď babo raď :D Dress me up mě zaujala hned na začátku, takže to je žhavý kandidát. Foir Gras je sice tmavá, ale taková elegantně tmavá, takže jako dobrý :D Fast Track a Stone Cold a Harves Moon jsou nádherný. A Hook and Line mi přijde nejvíc Hunger Games (nevím proč :D).. ach jo, promin za dlouhý komentář :D teď budu dva měsíce vybírat a všech se ptát :D

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!