sobota 30. listopadu 2013

M.A.C. Plum Foolery aneb Jak jsem si koupila blogerku

Tohle jsem musela mít. Když podle toho Plum pojmenovala svůj blog, musí to být super, ne? A tak když jednou byla na parfums.cz akce na tvářenky od MACu, šla jsem do ní. Vyšla mě na asi 450 Kč.



O balení se asi nemusím příliš zmiňovat, všichni známe MAC. Elegantní černá krabička s průhledným víčkem, pro mě ideál, mám ráda jednoduchý vzhled.



Odstíny uvedené na webu parfums.cz nejsou moc reálné a protože to byl impulzivní nákup, kdy jsem ani nehledala swatche, tak jsem byla výsledným nákupem trochu překvapená :). Ale ne nepříjemně.




Přijde mi, že v panu najdete něco trošku jiného, než potom na tvářích, ale možná je to tak, že dělá každému jiný výsledek – třeba podle teploty pleti, kdoví :). Na mně je trochu švestková, trochu cihlová a trochu vínová. Ne zrovna svěží odstín, ale zároveň poměrně dost univerzální, na jakékoli roční období.



Tvářenka obsahuje jemné třpytky, rozhodně není zcela matná, ale nemusíte se bát, že budete zářit jako diskokoule. Celkově ale dělá spíše teplý efekt, takže pokud máte podtón pleti spíše dorůžova, asi pro vás nebude to pravé.



Líbí se mi, že se dobře nanáší, já na ni nejraději používám svůj štětec od Illamasqua, ale funguje v podstatě s čímkoliv. Výdrž je opravdu skvělá – celý den na ni nemusím sáhnout, což je fajn.


Celkově jsou podle mě tvářenky od MACu něco, co musíte určitě aspoň jednou za život vyzkoušet a zjistit, jestli vám sedí. Mně sedí moc :) a až se budu chtít zase rozmazlit, mrknu po nějakém dalším odstínu.


Hodnocení: 8/10


A co vy a MAC tvářenky? Jakou máte oblíbenou a doporučily byste mi ji?
Těším se na komentáře,

IYF

25 komentářů:

  1. Haha, dost me pobavil nadpis:)) Ja na sobe preferuji spis odstiny do oranzova, popr bronzova/zlata nehlede na rocni obdobi - s pocasim ladim jen barvu nehtu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to máš asi štěstí na pleť, která není do zelena - jako mám já :D. Závist :)

      Vymazat
  2. Já a MAC tvářenky, to je prostě láska na celý život. Jiné už nemám ani chuť zkoušet. V současné době vytěžuju nejvíc právě Plum Foolery, ale oblíbenou mám ještě Dollymix. Skvělé jsou taky jejich minerální tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  3. MAC mě láká, ale zatím nic nevlastním. Tvářenka vypadá krásně, ale z nějakého důvodu mi nesedí růžové, vínové či jinak "červené" odstíny..Ani nevím proč, ale příjdu si v nich jak Marfuša, tak vše ladím spíše do oranžova až bronzova a v těchto odstínech o žádné vyhlašené tvářence nevím :(
    Nicméně mě tohle nalomilo alespoň okouknout MACovské tvářenky :))
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ke každému se hodí jiné odstíny, to je fakt. Jinak ale co se týče vlastností, tak je tvářenka fajn :)

      Vymazat
  4. a já nevěděla, z čeho to vzniklo :-) takže díky za osvětu ;-)

    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tahle by si mě nezískala :-) možná jiný odstín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín to není pro každého, to je fakt :)

      Vymazat
  6. Ty jo, tohle je přesně odstín pro mě! Už asi tuším, jaká bude moje první MAC tvářenka ;) Naprosto jsem se teď zamilovala!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, řekla bych, že tahle tvářenka se k Vám nehodí. Je studená, a na fotografii má Vaše pleť i vlasy spíše teplý odstín a tluče se to. Monžá je to jen špatnou fotkou, ale potkat Vás, tak ta tvářenka je první, co mě ťukne do očí, a to by nemělo být.

    OdpovědětVymazat
  8. ta je fakt hezká, zatím jsem žádnou tvářenku od MACu neměla a vzhledem k mým zásobám tvářenek ani dlouho mít nebudu, dekorativku kupodivu nesyslím :D tak se třeba jednou dočkám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti záidím, já taky ze začátku nesyslila, ale pak se to zvrtlo :D

      Vymazat
  9. Hrozně zajímavá barva, a i jako bledule do růžova bych si ji ráda zkusila. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já odstíny moc neřeším, mám jsem takový typ, že se cítím dobře v čemkoli (teď nemám na mysli špatný odstín korektorů nebo makeupu). Když jsem se na dovolené rozhodovala, kterou tvářenku si jako první od MACu pořídit, tak plum foolery byla jasná volba. Navíc jsem podobný odstín doma neměla. Já ji mám ale spíš na podzim, na léto se mi moc nehodí.

    OdpovědětVymazat
  11. ach joo, asi přestanu číst blogy...včera jsem díky Mooře objednala Steamcream, díky pozitivní recenzi Mitsuuko pudr od TheBalm, díky tobě dneska tvářenku od M.A.C a aby se tvářenka v košíku sama nebála, přihodila jsem ještě make-up od Clinique :P a to sem si řekla, že přestanu kupovat před Vánoci věci pro sebe :P zatím zjišťuju, že pro ostatní nemám skoro nic :/ nevím kde se stala chyba :DD

    OdpovědětVymazat
  12. tvářenku od MAC jsem ještě nezkoušela, chystám se teď ozkoušet makeup od této značky. ale třeba rtěnky od MAc miluju!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  13. To jsem vůbec nevěděla, že Plum Foolery je název nějaké tvářenky :D, ale vypadá hezky, ač je to dost neurčitá barva :).

    OdpovědětVymazat
  14. ja taky nevedela, ze se jmenuje podle tvarenky:))
    ja zadnou od Macu nemam
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem ještě žádnou od MACu neskusila, ale napravím to! :-)
    Ráda bych tě pozvala na svůj nový blog :-) http://absolutereflection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Když nakupuju přes parfums.cz, pokaždé konzultuju odstíny s anglicky psanými blogspoty - podle těch ukázek tam se vážně nedá nic koupit:-). Ale to na internetu snad nikde...

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem asi úplně mimo, ale ještě jsem nic od Macu nezkoušela. Mám ověřenou kvalitní a pěknou kosmetiku v nižších cenových relacích (např. Catrice)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!