sobota 9. listopadu 2013

Moje zkušenost s Biofází - konal se zázrak?

Ahoj všichni!

Určitě vám neunikla hysterie ohledně Biofáze od Nobilis Tilia. Já jsem ji poprvé zaznamenala u Mitsuuko (mimochodem, má skvělý blog, kdo ho nečtete, měli byste to napravit!) a tak mě to nalákalo, že jsem se jala objednávat. Pořídila jsem si séra stejná, jako měla Mitsuuko - tedy základní geránium a tymián, a k tomu šalvěj. Používala jsem je cca od začátku srpna a skončila jsem nedávno.



Cena není nějaká šílená, kolem dvou stovek za sérum, přičemž padesátimililitrová flaštička vám vydrží tři měsíce. Séra se nacházejí v tmavých lahvičkách a mají kapátko, takže balení u mě získává deset z deseti. Konzistence se opět podobá opičímu spermatu.




Aby Biofáze optimálně fungovala, musí být rozestup mezi séry 10 minut. Což mě štvalo, a to přiznávám. Já často přicházím domů s tím, že umírám únavou, musím ještě vyřídit maily a před spaním jsem ráda, že si zvládnu vyčistit zuby vestoje. Takže čekat bylo někdy fakt naprd a otravovalo mě to. Přítel z toho taky nebyl nadšený, že jsme nemohli jít spát hned, ale čekat dvacet minut, takže často remcal, kdy už bude té mé procedůůůůry konec :). Někdy mi to čekání nevadilo, ale byly chvíle, kdy bych byla nejradši flákla s celou Biofází o zem. Ale vydržela jsem to a vynechala jsem za celé tři měsíce jen jednou.





Séra docela intenzivně voní, nejsilnější je to u tymiánu, to je opravdový mentolový fičák. Ne všechna se rychle vstřebávají, například se šalvějí jsem byla trochu ulepená i ráno. Celou dobu, co jsem Biofázi používala jsem měla večer takový nepříjemný lepivý a špinavý pocit, žádná slast.



Ale to všechno by mi za to stálo, kdybych zaznamenala účinek....a to se bohužel nestalo. Možná je to tím, že nemám žádnou katastrofální pleť, ale svoje výrazné vady také má a od pupínků, zašedlé a mdlé barvy, černých teček a nadměrného maštění mi to nepomohlo. Možná jsem vybrala špatné složení sér, možná je v tom něco jiného, pokud máte nápad, sem s ním.

Tím ale neříkám, že je Biofáze špatná nebo že ji nedoporučuju, já ji vlastně doporučuju, protože si myslím, že stojí za to ji vyzkoušet a třeba na vás ten zázračný účinek mít bude.

A co vy, zkoušeli jste Biofázi? Co na ni říkáte?

Těším se na komentáře,
IYF


27 komentářů:

  1. Já jsem jí taky zkoušela, stejně jako ty na základě blogu M. a mám z toho stejné dojmy. Někdy mě ta aplikace hodně štvala, ale protože jsem doufala v zázrak, tak jsem to dodržovala a myslím že jsem nevynechala ani jednou. Bohužel, ty zázračné účinky se nedostavily, a když jsem to po 3. měsících přestala používat, tak se také žádný rozdíl nestal. Což mě mrzí, já tomu tak věřila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mě moc neláká...já jsem chemik:-)Ale séra jako taková mám celkem ráda.A u článku jsem se pobavila,neboť dodnes jsem neviděla na vlastní oči opičí sperma:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, ale přesně takhle si ho představuju :D

      Vymazat
  3. No já jsem za ní fakt vděčná, v dobách největšího rozpuku kožních neřestí po odložení HA mi byla spásou. Po odložení po doporučovaných 3 měsících se to sice přechodně zhoršilo, ale teď je to relativně dobrý... nejvíc potíží si stejně způsobuju sama tím, že se v tom manuálně rýpu:-/ Kdybych měla ruce poslušný, mám ksichtík ve skvělé kondici ;)
    No, ta lepkavost... jo, holt nikdy se to nevsákne úplně, ani při míň kapkách, ani při vícero. Časové intervaly mě taky prudily, ale zvládala jsem to vždy, krom několika případů, kdy se příchod domů konal až hlouběji po půlnoci :D Přítele nemám, tak s ním jsem nic řešit nemusela ;) Ale myslím, že málokterý chlap by tohle zvládl bez remcání.
    Ještě mi necelá půlka v lahvičkách zbyla, tak se do toho pustím asi po Novém roce. To bude dík zkouškovém stresu opět aktuální :-)
    Celkově ji hodnotím kladně a mrzí mě, že ti to nefungovalo :( Jednu svou kamarádku jsem do toho taky naverbovala a účinky rovněž mizivé, ale u ní si myslím, že mají vliv jiné zdravotní trable, které to bohužel přebijí.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nerýpání je fakt zázrak, mně to skoro stačilo :-)

      Vymazat
    2. Lidi jsou různí, bu´d jsem špatně zvolila séra nebo nevím. Ale jsem ráda, že tobě to pomohlo, četla jsem článek :)

      Vymazat
  4. Já se na Biofázi dala zlákat taky od Mitsuuko; v počáteční fázi se mi pleť zlepšila snad stokrát (za pár dní), ale od té doby se prostě držela na stejném prahu. Hodnotím ji tak, že mi trochu pomohla (výchozí stav byl fakt tragický), ale zázrak to není... Najela jsem na péči ala Caroline Hirons (odolám všemu možnému, ale blogová masírka na mě funguje...) a konečně se ze stavu netakdocelapříšernápleť stala po letech téměř dokonalá.
    Séra dopoužívám; tipuju, že mi vystačí už jen na nějaké dva týdny, ale vracet se k nim nebudu. Nicméně mně byla aplikace příjemná (i na to zdlouhavé nanášení jsem si celkem zvykla), a po počáteční averzi mi séra i voní. Přemýšlím o tom, že si vyberu jen jedno konkrétní sérum a to budu používat jako večerní péči místo krému a rebelsky v menším množství, protože mi několik kapek stačí. Zatím používám teda klasicky 3x10 kapek, ale přijde mi to zbytečně moc. Naštěstí se mě aspoň ulepený pocit nedrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3x10 je docela hodně, já jsem to poctivě dodržovala, ale možná proto jsem byla ulepená. Teď chci taky jet podle Caroline :)

      Vymazat
    2. ahojte! V čem spočívá péče podle Caroline? :)

      Vymazat
    3. Tady si to můžeš všechno přečíst: http://www.carolinehirons.com/
      A pokud ti stačí zkrácená (ale i tak obsáhlá) verze v čj, tak tady to skvěle shrnula An: http://hellobeautyczech.blogspot.cz/2013/09/pece-o-plet-inspirovana-caroline-aneb.html

      Vymazat
    4. Len, můžeš mi prosím tě napsat na verunkovský blogomail (udvouverunek zavináč gmail tečka com) ? Ráda bych se tě na něco vyptala, ale nemáš mail veřejný na profilu a nejsem si jistá, zda jsi ta, za kterou tě mám a na kterou ten mail mám ;-) Díky, Verunka

      Vymazat
  5. Díky za report. Myslím, že máme podobnou pleť a tak nějak jsem tušila, že to nebude fungovat všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě doufala, že to je skoro jisté, že poznám rozdíl...a nic :D!

      Vymazat
  6. Já ji nevyzkoušela v té kůře jako Ty nebo Míša, protože myslím, že to moje pleť fakt nepotřebuje, ale používám séra zvlášť třeba Calendulu na hojení bolístek - ta je nedostižná a teď zkouším zvlášť bazalku, vůně mi nevadí a ani ulepená nejsem, moje sušší pleť to vcucne okamžitě, ale kdybych měla používat tři na sebe, tak to bych asi upatlaná byla :-). Mě právě odrazuje ta posloupnost a časová náročnost, na to nemám nervy, ale jinak si myslím, že biofáze jako taková funguje, ale používám si ji po svém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak důležité je najít si způsob, který tobě vyhovuje :). Je pravda, že já mám pleť takovou zvláštní a tahle séra se do ní moc nevcucávala. Calendulu jem neměla, ale chtěla pořídit :)

      Vymazat
  7. Hm, tak dík. Přemýšlela jsem, že to taky zkusím, nicméně po zmínce o opičím spermatu mě přešla chuť :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na tenhle článek jsem se opravdu moc těšila, ptž M. mě taky navnadila, ale asi ne dostatečně,a tak si mi pravděpodobně ušetřila pár korun :-) takže díky, není nad to vstávat neulepená od opičího spermatu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, se divím, že zrovna tebe to nenalákalo dostatečně :)!

      Vymazat
  9. Já jí taky měla a bohužel stejná zkušenost, jako ty...a to mám momentálně pleť vážně tragickou... Žádná změna... Byla jsem docela zklamaná, ale tak všem nefunguje vše stejně :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nasadila jsem Biofázi poté, co jsem vysadila antikoncepci a pleť mi to dala dost jasně najevo. Používala jsem ji necelé tři měsíce. Pleť mi zlepšila. Sice nijak zázračně skokem, ale kousek po kousku určitě. Teď si dám na chvíli oddech a pak doužívám, co mi zbylo v lahvičkách. Každodenní půlhodinový rituál byl samozřejmě opruz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, koho to otravovalo :)

      Vymazat
  11. sem na tom stejně od začátku čekám na nějáký zlepšení a nic... brzo to budou tři měsíce a už přemýšlím, že s tím praštím a zkusím zase něco jinýho

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj holky,
    teprve dnes jsem narazila na tento blog a jsem nadšená.
    Sice trochu pozdě, ale i tak mi to nedá napsat mou zkušenost s Biofází.
    Začala jsem ji používat v době, kdy byl psán tento článek. Důvodem byla má hrozná pleť - suchá, ale zároveň aknózní (zejména takové ty červené boláky různé velikosti, které ne a ne zmizet a nikdy z nich nic nešlo vymáčknout). S pletí jsem nikdy neměla problémy (ani v pubertě), přestože jsem se nikdy o ní nestarala. Toto mi vyskákalo po vysazení antikoncepce (brala jsem Belaru od 21 let do 26 let, před tím nic). Kožní mi řekla, že to je normální a když jsem brala antikoncepci 5 let, tak do roka se mi to srovná. Nic se nestalo, spíš se má pleť stále horšila. Další rok jsem zkoušela kde co (to co mi kdo doporučit - zejména Biodermu a Vichy), a opět nic.
    Po přečtení recenze od Mitsuko jsem biofázi zkusila a má pleť se radikálně zlepšila. Pužívala jsem ji tři měsíce (listopad-leden). Dnes, krom pravidelných měsíčních výkyvů a případně při nemoci si nemohu nijak extra stěžovat. Vypadá docela pěkně i nenalíčená.
    Souhlasím, že to není pro každého. Každovečerní půl hodinová ceremonie byla opruz, ale já nelituji. Šla bych do toho znovu. Na druhou stranu mé kamarádce stejně jako řadě z Vás nepomohla. Já si osobně myslím, že u ní je to také tím, že se dostatečně neodličuje (já, pokud použiji makeup, se odličuji 2x - balzámem a následně gelem + oči úvodem hydrofilním olejem a ona vždy jen gelem), ale i tak bych čekala, že se jí pleť zlepší alespoň trochu a ono nic.
    Takže ano, na někoho to působí na jiného ne ;0)
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!