pondělí 11. listopadu 2013

Něco nového od Fa

Ahoj všichni!

Před nějakou dobou mi přišel milý balíček od Fa a těšila jsem se na testování, na první očuch to totiž vypadalo slibně. Ač se mi líbí koncepce přírodní kosmetiky, tak v oblasti sprcháčů a deodorantů si stále jedu chemické vůně, jsou mi příjemnější. Dostala jsem celkem 4 výrobky a něco si o nich povíme.

Fa Sport Invisible Power antiperspirant/deodorant

  
Já asi nikdy nebudu příznivcem deodorantů, jelikož absolutně nesnáším ten mokrý pocit na kůži, když se potím, tak používám antiperspiranty. Obvykle ale moc nejsem na kuličky a raději si kupuju tuhé, přijde mi, že nejvíce fungují. Tenhle mě ale příjemně překvapil. Sice se mi moc nelíbí design a barevná kombinace balení, nicméně účinky měl docela dobré - podpaží nebylo příliš mokré, samozřejmě ani ne zcela suché, ale bylo poznat, že na sobě něco mám. Navíc mě až do večera provázela jemná vůně, takže palec nahoru.

Fa Romantic Moments White Rose deodorant ve spreji

  A tak jako zase vůni růží já můžu. V tomhle deodorantu byla spíš jemná a trošku pudrová, ale líbila se mi. U těchto sprejů mi jde primárně o vůni, přijde mi, že účinky nemůžou být tak velké, protože na kůži toho dopadne docela málo. Tenhle sprej příjemně voněl celý den a byla jsem spokojená. Pokud máte rádi trošku sladší vůně, mohl by se vám líbit.

Fa Romantic Moments Cashmere and White Rose sprchový gel


  Rovněž u sprchááčů řeším hlavně vůni, mám jich více do zásoby a střídám podle nálady. Tady v tomto od Fa opět ucítíte jemnou sladší růži, mě osobně ta vůně uklidňuje :). Na takovou pohodovější náladu je jak dělaný. Co se týče účinků, tak ano - umyje. Co víc říct?

Fa Nutri Skin White Peach tělové mléko


  Jako co je to vlastně bílá broskev? Jak to vypadá? Nevíte? Já taky ne, ale doufala jsem, že půjde aspoň o klasickou broskvovou vůni. Mléko ale moc po ničem cítit není, což mě trošku zklamalo. Hodně se mi nelíbí balení, ta flaška má prostě divný tvar a v obchodě by mě nenalákala. Mléko je spíše řidší, ideální na takové to rychlé namazání a pokud máte hodně suchou kůži, tak vám asi vyhovovat nebude. Pro mě to byl takový průměr, neurazí, nenadchne.

  Věci od Fa jsem si vždycky kupovala díky jejich zajímavým vůním a kolekce s růžemi se mi docela trefila do noty. Překvapením byl kuličkový deodorant, od kterého jsem moc nečekala, naopak tělové mléko bylo takové celé nijaké. A co vy, zkoušeli jste už nějaký z těchto výrobků?

Těším se na komentáře,
IYF

26 komentářů:

  1. Ten růžový sprcháč je fajn :) Mám už druhé balení :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si málokdy kupuju dvakrát stejný :). Ale fajn je.

      Vymazat
  2. Nic z těhle nemám a ani mě moc nelákají, jen si říkám, u deodorantu ochrana 72 hodin? :D už při 48 si ťukám na čelo, kdo zkouší těch 72? :D
    Ale jinak mám Fa ráda, hlavně sprcháče.. veškerý tmavě růžový obaly:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veřila bych, podle toho co za lidi potkábvám v MHD, že pro někoho těch 72 hodin není problém :D

      Vymazat
  3. Minimálně očichám. Zajímá mě ta vůně bílé broskve, která ani moc vůní není. Jinak mi značka Fa přijde strašně, ale strašně retro, mám ji spojenou s dětstvím, něco se mi plete, že si ji ještě před r. 89 mamka přivezla z Maďarska. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, já jsem taky v dětství měla s velkou pompou nějaký jejich deodorant :D

      Vymazat
  4. Fa moc ozkoušené nemám, nikdy mě nějak moc nezaujala. jednou jsem dostala balíček, kde byl strašně silně vonící deodorant a sprcháč, který sice voněl nádherně, ale měla jsem po něm lehkou vyrážku, tak jsem ho vyplácala jako pěnu do koupele pro přítele.
    jinak souhlas s divnou lahví od mléka, v regále bych o ni ani nezavadila pohledem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, tak to mě mrzí, ta vyrážka :(. Něky to bývá po výrazných vůních :-/

      Vymazat
  5. Mám deodorant a sprchový gel :)) Krásně mi voní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, Fa ty vůně umí! :) Jen ten deodorant na mě moc neúčinkuje...
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No oni ty deodoranty stříkací mají spíš jako vůni než na funkci...ale ta kulička mi přišla docela schopná

      Vymazat
  7. Tyjo, nic od Fa jsem neměla snad deset let minimálně, tuhle značku úplně přehlížím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si kupuju sprcháče podle vně, takže se občas Fa nevyhnu :)

      Vymazat
  8. Fa mám spojené s 90. lety, a proto si od nich nic kupovat nehodlám. Už jsem totiž velká holka. Jen jsem ti chtěla napsat, že z té záplavy fáčkových recenzí jsem si přečetla jen tu tvou. To má být jako kompliment, protože mě to jinak vůbec nezajímá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je zajímavý, kolik lidí to má spojené s devadesátkami. Ale lichotí mi to :)!

      Vymazat
    2. No protože to byla jedna z prvních kůl zapaďáckých značek a lidi ty jejich sprejové deodoranty používali jako voňavky pro slavnostní příležitosti. A možná proto to nechci - bohužel si to pamatuju a není to hezká vzpomínka. :D

      Vymazat
  9. Zkus od Fa ten tmavý fialkový, nádherně voní, já už ho měla dvakrát :) a líbí se mi že je fialový i samotný gel :).

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem zvědavá na tvoje názory, jelikož jsem testovala stejnou sadu. Mě ten sprcháč nevoní, ale jinak dobrý. A mlíko přesně, takovej průměr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vůně jsou dost individuální záležitost

      Vymazat
  11. nevím co je to bílá broskev, ale zajímalo by mě to též, jelikož i v Bubbleology maj příchuť bílá broskev :D nicméně od Fa jsem měla sprcháč s bílou broskví a ten voní teda dokonale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mají ho ještě? :) Ten bílo-broskvový sprcháč.

      Vymazat
  12. Pěkná recenze :-) Taky mám Fa spojené hlavně s 90.týma rokama, jak psala o pár příspěvků výš Anička. Kupovala sem si od nich takový pomerančový deo a fakt sem ho milovala :-D
    Jinak o stejný balíček momentálně pořádám až do neděle soutěž :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  13. Kočko, bílá broskev je bílá uvnitř a prej je sladší, ale teda víc mi jede oranžová.:D Fáčko mám teď akorát sportovní sprcháč (sprcháč+šampon) a jsem spoko, ale je fakt, že jedou spíš na vůni, než na efekt.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, jsem novou čtenářkou:-) super blog!!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!