pátek 1. listopadu 2013

Oblíbené výrobky za měsíc říjen

Ahoj všichni!

Je to krapet klišé, ale už nám zase utekl další měsíc. Já už mám za sebou první zkoušku, za týden mě čeká další a jedu tedy v plném tempu už od začátku :). Říjen pro mě byl opět ve znamení nákupů, ještěže jsem nedržela říjnovou výzvu, protože bych se za sebe musela stydět. Co jsem si tedy oblíbila?


Paletka VIVO Unprotected tu měla nedávnou svou vlastní recenzi a od té doby ji používám opravdu denně. Beru ji s sebou i když jsem mimo domov a nejsem si jistá, jaký look budu chtít při líčení vytvořit, protože s ní jde udělat skoro všechno. Jsem z ní vlastně celkem dost nadšená a za tu cenu se vyplatí.

Rakytela je fajnová mast od Dr.Popova a něco mi říká, že už někdy v oblíbencích byla, možná dokonce minulý měsíc? Jsem trochu líná se podívat. Nicméně používám ji na noc, dokud ještě bydlím sama v pokoji, tak můžu, protože se po ní lesknu jako prase, ale tvář je pak pěkně hydratovaná a rozjasněná. Škoda, že neznám nějaký podobně účinný krém, co by se uspokojivě vstřebával.

Maybelline Lots of Lashes je strašně levná řasenka a od příštího týdne ji dokonce budou mít v Rossmannu za 60 Kč! Pokud hledáte něco fajn za málo peněz, jděte do ní. Na začátku je sice hodně mokrá, takže může slepovat řasy, ale zlepší se to. Dost dobře řasy natočí, dá se s ní dostat do všech koutků očí a je dostatečně černá.


Essence dlouhodržící rtěnka tu už taky byla a pořád trvám na tom, že je skvělá, dokonalá a úžasná :). Nečekala jsem, že Essence výrobek může být tak fajn. Rozhodně zkontroluju další odstíny!

Ziaja pomerančové máslo tělový peeling je krásně jemný, dostatečně obrousí kůži a opravdu voní po pomerančích. Líbí se mi na něm, že není hrubý a neškrábe. Výhodou je taky balení, na peeling mám jednoznačně nejradši kelímky, protože během jednoho stahování staré kůže si chci nabrat víckrát a z tuby je to otrava.

Yves Rocher Tradition de Hammam sprchový olej je jeden z mála výrobků téhle značky, který miluju. Ta vůně...je zvláštní a zároveň jedinečná. Zároveň se mi líbí, jak se mění z gelo-oleje na takovou emulzi...zkrátka mě baví. Dostala jsem ho zdarma k nákupu v YR, takže mě vlastně nepřišel vůbec draho :D.

Tak to jsou mí oblíbenci za říjen, je to sice jen pár kousků, ale myslím, že za listopad toho vyzkouším ještě tunu :). A co vy, co jste si oblíbili? A jak probíhal váš říjen?

Těším se na komentáře,
IYF


23 komentářů:

  1. Rakytela, no jo, to je skvělá věc. :) A rtěnku od Essence jsem si taky zamilovala, kdo by to byl čekal.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od Essence vůbec nic nečekala, takže o to bylo nadšení větší :)

      Vymazat
  2. ten sprcháč mám taky a je super, hezky pění a hydratuje, to byl dobrý dárek :) lepší než nějaké ty jejich šílené šperky a podobně. zaujal mě ten Ziaja peeling, ale teď tak nějak volně navazuju na říjnovou výzvu a snažím se nic nekupovat...rozhodně ne z pečující, tam mám všeho moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jo, já jsem si šla jednou pro narozeninový dárek a byl to šátek :D! Takovej hnusnej :D! Byla jsem mrzutá :)

      Vymazat
  3. VIVO paletka vypadá nádherně, ale ne... nesmím se na ni déle koukat :D mám teď paletek a stínů doma více, než je zdrávo.. to mi stačí :) :D a tu řasenku od Maybelline mám doma taky, jen zatím ještě čeká na využití, tak snad s ní taky budu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J mám taky pocit, že těch paletek mám už nějak moc :D

      Vymazat
  4. Ta paletka je skvělá! Já mám tu od MUA se stejnými barvičkami a jsem taky spokojená :) Jinak rtěnku od essence mám taky a přesně jak píšeš, musím mrknout po dalších odstínech ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MUA mám taky, je fajn, určitě za tu cenu..:)

      Vymazat
  5. Vůně toho oleje... souhlasím s tebou! Já ho používám právě na podzim a v zimě, v létě mi ta vůně vadí, ale jak začne zima, hřeje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, je to ideální "chumlací" vůně na podzim, zimu...

      Vymazat
  6. Paletka Vivo je krásná!!! Ale mě to přijde na stejný brdo jako MUA Undressed a UD Naked. Barvičky krásné, ale když už mám MUA, tak si jí kupovat nebudu. Řekla jsem si, že budu šetřit na kvalitnější pečující kosmetiku. Ale moc se mi líbí to balení :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stejný brdo určitě je, jestli už máš MUA, tak ji nepotřebuješ :)

      Vymazat
  7. Od Vivo jsem si teď objednala tvářenku... docela mě ta značka překvapuje :) je dobrá... :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tvářence psala Rendy a taky mě dost nalákala :)!

      Vymazat
  8. Taky jsem si zamilovala rtěnku od Essence :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Olej od Yves Rocher mám doma taky a taky jsem ho dostala zdarma k nákupu :D Těším se až ho vyzkouším, páč ta vůně je fakt božská. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tu rtěnku jsem si taky moc oblíbila :) Pro mě je oblíbencem měsíce asi Urban Decay stíny a make up od Lancome :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych si taky dala líbit, oboje :D. A jaký make-up konkrétně?

      Vymazat
  11. na tu vivo paletku budu muset kouknout, když je všude tak chválená

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, na UD sice nemá, ale v lvnější kategorii je to top.

      Vymazat
  12. Paletku Vivo jsem na doporučení objednala a musím říct, že ikdyž jsem hodně náročná na kvalitní kosmetiku, tak je skvělá. Používám jí 14 dní opravdu denně. :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!