sobota 23. listopadu 2013

První setkání s MuLondon – čistící pěna a konopný krém

Ahoj všichni! Když mě před nějakým časem oslovil Boris z MuLondon, byla jsem nadšená. Jednak z toho faktu, že mi přišla nabídka od velmi přírodní značky, ale hlavně proto, že mě doporučila jedna z mých čtenářek! Moc si toho vážím a touto cestou jí děkuji.



K vyzkoušení jsem si vybrala dva výrobky – čistící pěnu bez vůně a konopný krém.


Čistící pěna MuLondon



Jelikož jde o přírodní pěnu, tak i pěnidla v ní jsou organického původu a neobsahuje známý Sodium Laureth Sulfate. Z toho jsem byla nadšená až do chvíle, kdy mi Mitsuuko řekla, že tato přírodní pěnidla mohou vysušovat dokonce více než umělá.



Každopádně – pěna je sice bez vůně, ale úplně neutrální ne, cítíte v ní takovou jakoby lehkou zatuchlost, nejvíce mi to připomíná vůni mastné pytloviny. Jo, zní to divně, ale...doufám, že si to umíte představit. Balení je pěkné, oba dva výrobky se mi z vnější stránky líbí moc.

Pění dost, až jsem byla překvapená. Já jsem ji obvykle používala po odlíčení balzámem, ale i na make-up fungovala dobře. Dávejte ale pozor, aby se vám nedostala do očí, protože fakt HODNĚ štípe. A to mě štve. Protože já nevím, jak vy, ale mně dělá velký problém a stojí mě to značnou dávku akrobacie, abych si při umývání obličeje rovnou u umyvadla necákla trošku do očí. Od čističe tak nějak čekám, že bude lepší, než drátem do oka.

Co se týče vysušování, tak to jsem dost pocítila. Takový chemický čistící gel Avéne vysušuje mnohonásobně méně a pleť po něm nevrže jako po této pěně.



Ve výsledku mám z této pěny smíšené pocity. Je hezké, že je zcela přírodní a že se s ní dá odlíčit obličej, ale ta negativa jsou pro mě přecejen dost velká. A já nechci svou kosmetiku s takhle velkými kompromisy.


Hodnocení: 4/10


Konopný krém

Tento krém by měl být vhodný na více typů pleti; jak asi víte, tak konopný olej je velmi schopná věc i pro ty, které trápí pupínky a mastná pleť. Jako mě :).



 Co mě na první pohled zaujalo, ale spíš nepříjemně, je bambucké máslo ve složení. Já se snažím mu maximálně vyhýbat, protože mi přijde, že se mi po něm dělají černé tečky, navíc se mi snad nikdy nevsakuje. Do těla, do obličeje...vždy mi zůstane nechutně umaštěná kůže (ne, neptejte se mě prosím posté, jestli ho dávám na vlhkou pleť).



Krému podle Borise stačí úplně minimální množství a je to fakt. Spolu s ním používám ještě „normální“ krém od Ryoru a toho potřebuju asi čtyřnásobné množství. Konopý krém můžete aplikovat na vlhkou pleť, ale šlo to i na suchou, jen to nedoporučuji před nanesením make-upu. Jako takový se vsakuje pomaleji, takže ho využívám třeba o víkendu, kdy mám menší spěch a můžu si dát pauzu mezi péčí o pleť a make-upem větší, než třeba pět minut.




Krém mě uspokojil co se týče hydratace i příjemnosti používání. S pletí mi ale nic neudělal, černé tečky se mi dělaly stejně jako jindy, což mě nepotěšilo, snažím se totiž najít něco, co hydratuje, ale jejich vznik nepodporuje. V každém případě vám ale tento krém můžu doporučit, na webu mají ještě jiné varianty a jednu zkoušely třeba i Verunky.


Hodnocení: 6/10


A co vy a MuLondon? A obecně přírodní kosmetika? Taky vám připadá, že většinou moc nefunguje? :)


Jsem zvědavá na vaše komentáře,

IYF

23 komentářů:

  1. Nemyslela jsem to tak, že přírodní pěnidla zákontě víc vysušují. Bohužel, aby dohnala v síle ta chemická, tak musí být silnější a mě konkrétně třeba šampony s coco-sulfáty víc dráždí a hlavu mám v jednom ohni už po 3 dnech od mytí. Bohužel, to samé - výraznější negativní reakce pleti - Ti můžou udělat i třeba v čističích =/ Koukám, že tak nějak se i stalo..

    Mohla bys sem prosím hodit složení obou? Hlavně toho čističe, ten by mě zajímal..
    A k tomu krému.. zrovna to bambucké by nemělo být komedogenní a co jsem rozpoznala, tak konopný olej taky ne a jeslti je tam ještě jojoba, tak je to téměř bezpečný krém ;) Já jsem měla něco podobného od RAW GAIA - Hemp Moisturizer. Ale, ač tam bylo zcela luxusní složení, s pletí mi to nedělalo nic.. já ta másla a oleje na pleti mc nemusím..

    A Ty se matleš Ryorem? Nechceš k tomu zkusit jejich enzymák? Mám plnou pikslu! =D 3:-) dělám si srandu, neboj, jeslti jsi četla ten článek u mě, tak víš, že bych ho nenabídla ani nepřííteli ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello - here's the INCI for both products:

      Organic Fragrance-Free Cleanser: Aqua (Water), Potassium Sunflowerate (Saponified Sunflower Oil)*, Potassium Cocoate (Saponified Coconut Oil)*, Glycerin (vegetable, naturally occurring)*, Potassium Chloride, Potassium Citrate (Potassium Salts), Simmondsia Chinensis (Jojoba Oil)*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary Extract)* (*Denotes Certified Organic Ingredients.)

      Organic Hemp Moisturiser: Vitellaria Paradoxa (Shea Butter)*, Cannabis Sativa (Hemp Seed Oil)*, Simmondsia Chinensis (Jojoba Oil)*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary Extract)*, Cannabis Sativa (Hemp Essential Oil), Picea Mariana (Black Spruce Essential Oil), Vetiveria Zizanoides (Vetivert Essential Oil)*, Cedrus Atlantica (Cedar Wood Essential Oil)* (*Denotes Certified Organic Ingredients.)

      Do let me know if you have any other questions! ♥

      Vymazat
    2. Já si jednu dobu mazala na noc obličej bambuckým máslem a taky jsem získala pocit, že mi ucpává póry. Pak jsem to přehodnotila, protože jsem si toho všimla u všeho. Takže na noc nedávám nic a zatím celkem dobrý. Pupínků je méně.
      Mitsuuko, máš nějaké podrobnosti k těm přírodním pěnidlům? Zkoušela jsem šampony Alverde a Natura Siberica a hlava se mi mastí obden, někdy i častěji, plihnou mi a při mytí mi vlasy na můj vkus víc padají. Máš nějak tip na šetrnější šampon? Doma mám tedy teď čerstvě práškový od Khadi a u Ježíška jsem objednala zkušební/cestovní sadu John Masters...
      K těm pěnovým čističům...s přírodní kosmetikou teprve začínám, takže samo sebou začínám s Natura Siberica. Taky docela dost vysušuje :(

      Vymazat
    3. MuLondon: Thank you very much, it looks like very "yummy" ;)

      Dee: Tak podrobnosti nemám naprosto žádné, pouze vlastní zkušenosti a potvrdily mi to i holky dle zkušeností vlastních a zákaznic z Greenwave.. Ta přírodní pěnidla jsou prostě agresivnější, občas, občas zase ne, jde o to, jak je to zpracované. To ale z etikety složení stejně nezjistíš, takže to chce zkoušet. Například Natura Siberica je tím docela známá, neznám nikoho, kdo by neměl problém s tím, že jejich sprcháče, nebo šampony vysušují.. John Masters je prima, sice drahý, ale záruka. mně ještě nesvědí hlava po Urtekramu (konkrétně mám heřmánkový)..
      Je to jako s mýdlem a tou zmýdelnatělou (říká se to tak? =) složkou - podle složení to nezpoznáš, ale jestli mýdlo vysušuje záleží na jejím podílu ve složení.. =/
      Já myslím, že co se týče Tvého výběru, tak je úžasný! Khadi je hrozně vychvalovaný, v podstatě jako jeden z nejlepších u nás na trhu a pokud jsi šla do práškového, nemůžeš nic zkazit (tam opravdu pěnidla nenajdeš =D), snad jen malilinkatá možnost, že bys na to měla alergii, ale to se mi ještě naštěstí s indickou kosmetikou nestalo..

      Ad to čistidlo na pleť.. zkus Burts Bees, nebo balzámovou metodu (to je pak už trošku jedno, když druhé čištění malinko vysušuje - zachrání Ti to první), Santa Verde, Antipodes, REN.. přemýšlím o něčem z našich vod.. a bohužel mě fakt nic nenapadá.. =/

      Vymazat
    4. Já mám právě na odlíčení balzám a po tom jsem používala pěnu. No každopádně enzymák od Ryoru ti s radostí nechám :D! Momentálně mám za nejvíc oblíbené mazání krém od Kiss a Bee, je úžasný, ale mám více mazadel. Co se týče vlasů, tak plánuju vyzkoušet JMO :).

      Vymazat
    5. Co se týče šamponů Natura Siberica - jako ok, srovnatelné s Alverde, nevysušují. Ale co je zvláštní, tak mně i příteli se ze začátku používání naskákaly pupínky v hlavě.
      Po sprcháči a pěně mám pocit, že mi naskakují červené pupínky na nohách.
      Co je bomba, tak noční tělový krém :)
      ,,Podrobnosti" co o šamponech píšeš mi stačí :)
      Zatím jednou vyzkoušen práškový šampon, ale dnes odpoledne, takže můžu zatím jen říct, že mám pěkně jemné vlasy :) Chce to vykoumat konzistenci a tak.
      Díky za tipy na čištění pleti - Burts Bees vypadá moc dobře :)
      Do balzámové metody se mi zatím moc nechce, ale určitě v budoucnu vyzkouším. U Ježíška jsem objednala čistící mléko od Apeiron. Používá se to stejně jako odličovací balzám. Tak uvidíme.

      Vymazat
    6. Apeiron neznám, musím se kouknout =) Já obecně čistící mléka nemám ráda a opravdu nevím proč =D snad jen, že po každém se mi ucpávaly póry, prostě na to nemám stavěný typ pleti.. Ale když to budeš smývat ještě druhým čistidlem, mělo by to být ok. Vlastně.. pokud máš suchou pleť, bude si asi chrochtat tak jako tak, já s tou svou podvinou smíšenou bych měla s mlékem problém =D

      Vymazat
    7. Přidám taky trochu offtopicově do mlýna:) A to k tomu vysušování, protože já jsem sušenka prašná, takže každé další, byť nepatrné vysušení brutálně vnímám - a s tou Sibericou zrovna nemám problém. Mám jejich šampon pro suché vlasy, už skoro vypotřebovaný a hlava v pohodě (na rozdíl od Masters organics, kdy sice nebyla vysušená, ale něco mě příšerně dráždilo, že jsem se mohla uškrábat...). A Khadi prášek - no myslela jsem, že ty vlasy už v životě nerozčešu. Jak sláma... Ale je pravda, že na pokožku hlavy byl skvělý. Totéž henna, ta mi dělá na hlav moc dobře, ale do délek ji musím krotit velkým množstvím olejů, jinak by mě zase čekala sláma. Ale je pravda, že já jedu v olejích hrozně tak nějak obecně. Na holení, na sprchování, na mazání, odlíčení... Jsem zvědavá co to udělá za pár let:) Veronika

      Vymazat
    8. Je to fakt sranda, jak je sice člověk ze stejných buněk a všeho, ale každému vyhovuje něco jiného :)
      Mitsuuko: Já si nedovedu představit, že bych si čistila obličej mlékem s odličovacím tamponem. Ale jestli se to vmasíruje do obličeje a pak smývá ručníkem, tak to chci vyzkoušet :)
      Suchou pleť nemám, jen občas u nosu teď v zimě.
      Verunka: Mě ten práškový šampon brutálně překvapil, jak mi šly vlasy krásně rozčesat a jak jsou jemné :) Zatím tedy vyzkoušeno jednou.

      Vymazat
    9. Já si Khádí půjčovala od kamarádky, protože z toho byla nadšená jak měla vlasy jemné a objemné. A fakt jsem zkusila s tím udělat přesně totéž a výsledek byl opačný:) Občas vůbec nechápu...:) Veronika

      Vymazat
    10. Jsou to ale věci =D nojo, Khadí.. ale henna mi naprosto učarovala, co udělala s mou hlavou, to jsem ani nečekala, že je to ještě možné - ten bjem byl tak 4x větší a ty vlasy poddajné, ale zároveň pevné a zdravě a jakoby se nadzvedávaly od hlavy, prostě mega objem =) dokonce mi ani nevadil ten smrádek - za takovou cenu ..

      Dee: obecně odličovací mléka nemám ráda.. zkoušela jsem s tím několikrát odlíčit i oční makeup a vždycky jsem to rozmrkávala další hodinu - na čočce mastný povlak a vůbec to nebylo příjemné.. ta žínka by tomu sice zabránila, ale stejně bych do něj nešla =)

      Vymazat
  2. Já používám levandulovou pěnu a jako jo, vysušuje, ale já se stejně hned mažu. V zimě používám na den růžový krém, teď na podzim čokoládový, vždycky předtím obličej přestříknu pleťovkou v rozprašovači a moje suchá pleť ho vcucne celkem rychle. A makeup (minerální) se s ním pak v pohodě snese. A hlavně je to asi jediná kosmetika, po které nemám v zimě ekzém na obličeji... nebo v lepším případě šupinky. Takže já můžu jen chválit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, scuhá pleť, ta se má :). Ale tu bohužel nemám :D

      Vymazat
  3. Pěny mě moc nelákají. Ale ten krém vypadá moc dobře, líbí se mi i balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleníje fakt super, za to palec nahoru :)!

      Vymazat
  4. Značku neznám, ale mi přírodní věci velice pomáhají :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks so much for your feedback on my products!

    It's great to hear you could remove make-up with the Fragrance-Free Cleanser. It does sting a bit if it gets in your eyes, as it's not really meant for eye make-up removal. Simply closing your eyes when applying the cleanser, using less of it and rinsing well will do the trick! Also - try the cleanser for shaving!

    Regarding the Hemp cream - all ingredients in my creams are specifically chosen because of their safety, stability and non-comedogenic (non-clogging) properties. As such, shea should not cause you any issues at all. I have had a lot of reports from customers that blackheads and pores get much better, especially in combination with MuLondon cleansers, which will often draw out stubborn blackheads. Often, a gentle weekly steam & scrub routine will help greatly with these issues.

    As MuLondon creams are water-free, you really only need a very, very tiny amount. The best way to apply them is right after a bath or a shower, or after a facial mist. Take a pea-sized amount, melt between your palms and gently massage into your skin. See if that works better. Our skin is very temperamental and it may just be that for some reason, the products do not agree with your skin type. In that case, do try the cream on your feet or hands, and the cleanser as a hand wash or shaving foam.

    Many thanks for your comments!

    Dekuji! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yesterday I received a sample of your cream and looks adn smells really naturally. On purpose I try thet "non-clogging", because I am very sensitive for it =) I still have to get your cleanser, I plan to try it on the second cleaning.. Have a nice day =)
      Mitsuuko de Ak (http://mitsuuko.blogspot.cz/)

      Vymazat
    2. You're welcome! I thank you for sending me the products, it was a lovely experience. I must say that the Hemp cream became a part of my everyday routine and I love it. Best regards!

      Vymazat
  6. Tyjo, tohle mi u tebe uteklo.
    Já si s konopným krémem dávám ještě načas, protože bych to nechtěla zakřiknout, ale zatím převažují spíše pozitiva. Jenže u mýho obličeje je to vždycky na delší lokte, takže prostě ty dva-tři nebo víc měsíců potřebuju. Shodneme se v tom, že mastný ten obličej zůstává, mně se taky nikdy nevsákne, tak řešením může být odsátí kapesníčkem anebo prostě aplikace menšího množství, pak se mi vsakuje lépe. Ale pak mám pocit, že toho nedávám dost a nedopřávám si tak ty léčebné a regenerační účinky:))) Z bambuckého másla jsem měla taky obavy, ale evidentně si když ne přímo vyhovujeme, tak si aspoň nepřekážíme. A zbytek si nechám do článku:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem tak vděčný Elisa Sawyer za poskytování mě konopný olej tady v České republice. Byl jsem diagnostikovat rakovinu prsu před 2 lety a od té doby jsem udělal hodně Chemo a radiační které mi pomohou, ale jen poškozený svůj imunitní systém a činí je slabá a bezmocná. Přišel jsem přes slzy Phoenix a já jsem četl o konopný olej hodně a viděl, že jsem mohl mi poskytnout Konopný olej je zde stát, kontaktoval jsem ho na: ericolivermedicalservice@hotmail.ca pro zadávání zakázek tohoto léku, k mému překvapit léky bylo pořízeno a dodáno do 48 hodin a já jsem byl na léčení za poslední 3 měsíce. Jsem teď tady, aby svědčil, že nejsem víc rakovinou, mám zkušenosti celkovou transformaci v mém zdravotnictví se Rick Simpson Konopí služby oleje. všech pacientů s karcinomem, kteří žijí v České republice a na jiné oblasti země, dostat své konopný olej z ericolivermedicalservice@hotmail.ca,
    Elisa Sawyer

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, jsem Maria Iliana Mendez jsem byl trpí rakovinou štítné žlázy, která byla potvrzena jako stupeň čtyři, doktor mi řekl, že tam byl malý jsem mohl udělat, protože jsem byl nereaguje na léčbu, ale můj přítel přišel do mé záchraně objednáním tohoto konopí Olej z Dr. Roland, který řekl, byl pomáhá trochu boj o pacienty proti rakovině různých typů, takže jsme se rozhodli dát mu šanci, tak daleko jsem zlepšil dokonale velmi dobře a v současné době můžu chodit po domě úplně sám, to je Nejlepší zprávou musím se s vámi podělit. Pokud opravdu chcete být vyléčen z rakoviny poté kontaktujte Dr. Roland co nejdříve prostřednictvím e-mailu níže. Cítil jsem, že je to nutné, i nechat ostatní, kteří trpí tímto onemocněním akutní, že jakmile máte dobrou Cannibas olej, je to opravdu může dát jeden zvukový druhou šanci na život. pokud se stalo, že se v případě potřeby této Cannibas oleje můžete obrátit na nadaci, která mi dodaného Cannibas olej.
    E-mail: rolandsmithmedicalgroup@yahoo.com
    webové stránky: www.rolandsmithmedical.wix.com/medicals

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!