středa 6. listopadu 2013

Rtěnka od modelíny - level 1 - Kate Moss

Ahoj všichni!

To se stalo tak...koupila jsem si v jednom dni dvě rtěnky podepsané známými modelkami v téměř totožných odstínech :D. Nevím, jak se to přihodilo. Vlastně kecám, na obě jsem měla 50% slevu, takže jsem musela, chápete, ne? No a dneska si představíme Káťu.





Věc se má následovně - já moc Kate nemám ráda, ale pořád víc než Heidi, na kterou jsem alergická :D. A když dělá nějakou reklamu člověk, kterého nemusím, tak se mi hodně nechce danou věc koupit (jakmile byla Penélope Cruz na plakátech u Lindexu, tak jsem tam od té doby nevkročila!) - ale u těchto rtěnek jsem...musela (už to říkám podruhé). Protože jsou prý super a já chci všechno, co je super!





Kate rtěnku mám v ne-matné verzi s černým obalem v odstínu 07. Je to vpravdě nude odstín, ale ne takový ten mrtvolný korektorový, ale pěkný a přirozený. Myslím si, že bude slušet všem se světlejší pletí, kteří hledají něco velmi au naturel. Moc se mi líbí elegantní černé balení s Kate nápisem, jednoduchost nadevše.



Rtěnka samotná je příjemně krémová, na rozdíl od Lip Seduction od Dermacolu ale nedělá tak tlustou vrstvu, což vítám. Rty mi nijak dramaticky nevysušuje a finish bych označila spíše za matný (to by mě zajímalo jak v tom případě vypadají na rtech ty červené, matné verze :). Jsem s rtěnkou velmi spokojena a ve všech směrech je pro mě srovnatelná s Heidi, jenže ta má lepší odstín, přijde mi, že ještě přirozenější a hezčí. Ale o tom v brzké recenzi :). Ze všech drogérkových rtěnek všehomíra je to určitě jedna z nejlepších a já ji mám radši, než tu od Dermacolu a i novinku od Essence (já vím, to srovnání s levnou Essence se může zdát někomu perverzní, ale mě ty jejich nové rtěnky fakt nadchly).



Hodnocení: 9/10

Cena se pohybuje kolem 129 Kč, pokud narazíte na zajímavou akci, koupíte ji i pod stovku. A co dneska máte za stovku, žejo! (Dva obědy v menze, přestaň si kupovat rtěnky...)

A co vy, znáte Káťu rtěnkovou? Máte rádi Kate Moss? A Heidi Klum? Kolik prstů myslíte, že se jí vejde mezi zuby při úsměvu? A kolik tam nacpe rtěnek na šířku?

Budu se těšit na komentáře,
IYF :)

P.S. Od této chvíle budou peníze za vše, co se prodá v Blogsale, věnovány na charitativní účely - na zvířátka. Ještě nevím konkrétní útulek ani organizaci, ale dám vám vědět. Odkaz na Blogsale ZDE. Díkyčau!

12 komentářů:

  1. Krásná barvička :)) mě ty dvě vůbec nevadí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je sranda, já zrovna dneska psala taky o nude rtěnce od Alverde, ale právě o té korektorově mrtvolné :-)) :-D Kate jsem měla, darovala jsem jí mámě, která mi jí nechtěla vrátit, protože je tak moc dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kate nesnáším (a proto žádnou z těch rtěnek asi doteďka nemám), Heidi mi nevadí ale zase asi nemám moc ráda Astor, takže tak. No, třeba se k nim časem přesvědčím - tipuju to dřív na Kate.
    Chválím láček na nehtech! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Tu chci výhledově taky zkusit, tak jsem ráda, že ji chválí i někdo soudný.

    Hele Kate, Penelope, Heidi - co ti provedly? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna minulý týden jsem si koupila stejný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si z té barevné škály prostě nevyberu, ty výrazné se mi moc nelíbí a nebo už mám dvojníka, světlé jsou moc světlé a nude mi přijdou do oranžova :D Ale chci zkusit nějakou tu matnou.

    OdpovědětVymazat
  7. 07 mám taky, líbí se mi i 03, kterou jsem si pak taky dokoupila. Podle mě jde o nejlepší rtěnky z drogerie... :)

    OdpovědětVymazat
  8. na tuhle rtěnku se chystám ale pořád se nemůžu rozhodnout jaký odstín (mám kuponek na asi 70,- což je dobrá cena). nicméně myslím, že nové essence rtěnky jsou skutečně super, já mám osobně tu svou momentálně snad nejraději, raději než všechny od rimmelu a dermacolu a podobně)

    OdpovědětVymazat
  9. Včera jsem zrovna obě okoukávala v DMku. Bohužel zrovna ty odstíny, co se mi líbily v testrech neměli doplněný a naopak. Asi budu muset zajít do nějakého většího... Mě se líbila víc Heidi...

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto rtěnky se Rimmelu fakt povedly, hrozně jsem si je oblíbila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!