pondělí 18. listopadu 2013

Rtěnka od modelíny – level 2 – Heidi

Ahoj všichni! Dnes tu pro vás mám druhý díl článku o „modelkovských“ rtěnkách. Jak už jsem psala, Heidi Klum je ze zmiňovaných dvou modelek tou méně oblíbenou. Spousta z vás se mě ptala, co mi ty ženské, co je nemám ráda, vlastně udělaly. No co by? Existujou :D. Zkrátka když vám je někdo nesympatický, tak s tím nic neuděláte.



Jakkoli ale Heidi nemusím, tak tuhle rtěnku od Astoru jsem chtěla. Jednou ji na mě vizážistka použila na focení a byla jsem zaháčkovaná – do cesty mi pak přišel kupón z dm drogerie na 50% a bylo jasno. Rtěnka stojí něco mezi 150 a 200 Kč a já ji měla za asi 83.



Co se týče balení, tak to mi přijde hodně fuj fuj. Hranaté retro tvary se zlatým proužkem, no nevím nevím. Jméno Heidi na obalu mi ale nevadí, i Kate ho tam přece má. Odstín jsem zvolila velmi podobný tomu od Káti – 02 Sweety, zkrátka nude růžovka. Oproti Kate je o trošku méně oranžový a více růžový a osobně se mi líbí o něco víc.




Rtěnka je velmi krémová a příjemně se nanáší, vytvoří sice o trošku větší vrstvu než Rimmelka, ale pořád to nedosahuje tlustosti vrstvy Dermacol Lip Seduction. Rty mi nevysušuje, což beru jako velké plus, já mám pocit, že mě vysušuje skoro všechno.


Veskrze ji mám radši, než Káťu a kdybych mohla spojit krásné balení Kate s obsahem Heidi, byl by to ideál. Pokud nevíte, pro kterou z těchto rtěnek se rozhodnout, berte to podle odstínů, protože jednotlivé řady se sortimentem docela liší, já vám ale s klidným srdcem můžu doporučit obě.



Hodnocení: 9/10


A co vy, znáte tuto rtěnku? A která je vaše favoritka (po všech stránkách :) - Heidi nebo Kate?
Těším se na vaše komentáře,

IYF

P.S. Nezapomeňte na Blogsale, která je stále v provozu a veškerý výtěžek jde na dobročinné účely - odčervení pejsků zachráněných z množírny. Díky!

15 komentářů:

  1. Už si pro ni běžím, dneska bude moje, právě jsem se bála, že nebude hydratovat, ale pokud je na tom s hydratací tak, jak píšeš, nebudu váhat. Jinak za mě Heidy, líbí se mi jako ženská mnohem víc než Kate (ta je krásná taky, ale mám ji zafixovanou jako feťačku, nemůžu si pomoct).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten obal se mi až děsivě nelíbí.. čekám na dobu, kdy mě chytne černozlatá kombinace. Život bude mnohem jednodušší.:D
    Chtěla jsem si naposled v DM koupit rtěnku od Kate, ale naštvali mě, že tam měli asi tisíc testerů, ale ne těch Kate rtěnek. Tak jsem se na to vykašlala..

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky moc nemám ráda Heidi, ale rtěnky z téhle kolekce jsou docela chválené, tak asi mrknu, jaké mají odstíny.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já stojan Astor docela míjím, většinou kouknu jenom na laky, a tak jsem Heidy rtěnky ještě ani neokoukla - napravím! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se to tak dělá, aby člověku přišel do ruky takový hezký kupón?:D Rtěnka vypadá slibně, pokud je lepší než má milovaná Kate, tak teda wow.

    OdpovědětVymazat
  6. Opět krásný odstín... nemám zkušeností zatím s žádnou rtěnkou od Heidi nebo Kate... ale Kate je mi mnohem sympatičtější asi právě obalem.. :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný odstín :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. mám kupónek od DM, takže si ji určitě skočím koupit:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá krásně, ale složením mi víc vyhovuje Kate :)

    Http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fotka tech rtu je jako co? kdyz pises o kosmetice taks ji mohla trochu upravit teda

    OdpovědětVymazat
  11. Když jsem tuhle fotku (ta tvá pusa) našla na googlu, myslela jsem si, že to bude článek na nějakou alergickou reakci nebo vyrážku, ekzém nevim..no celkem hrozné. Nebo to taky vypadá, jako když ti jí někdo celou olíbal kolem dokola..no je to divný. Nikoho nechci jen tak kritizovat, jen protože, je zkrátka existuje..ale tohle bych opravdu na blogu o kosmetice nečekala..kromě článku u dermatitidě..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, tak nemám make-up a je to focený ráno po probuzení bez umytí obličeje, no. Ale asi jsi žádnou dermatitidu nikdy neviděla...podle mě je to prostě normální pleť. Bez Photoshopu.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!