pondělí 4. listopadu 2013

Tohle si fakt nekupujte! Wilkinson Sword Quattro for Women

Ahoj všichni!

Mám tu pro vás jeden totální fail, o kterém se chci zmínit, abych vám ušetřila nějaké ty peníze. Jedná se o holící strojek + s ním související žiletky od Wilkinson Sword. Strojek se jmenuje Quattro for Women, má čtyři břity a nějaký proužek s jojobou a Acai. Strojek stojí asi dvě stovky, tři náplně asi 250 Kč.



A je to totálně na houby. Já jsem zvyklá už od štěněte používat klasický Venus a nikdy jsem s ním neměla problém. Nepoužívám speciální holící gely a pěny, nýbrž obyčejný sprcháč a všechno bylo vždycky v pohodě. Tenhleten strojek mě celkem zaujal vzhledem a cenou, řekla jsem si, že by to mohla být fajn změna.



Co se mi na něm líbí je, že má docela pohyblivou výkyvnou hlavici a je těžší do ruky. Co se mi dost nelíbí je, že oholí tak půlku toho, co Venus. Kdoví, jestli vůbec. Musím se s ním o moc víc snažit a stejně to není super, na nohou mi zůstane víc chlupů, než je žádoucí (asi tak větší polovina). Navíc se žiletky strašně rychle ztupí, jedna mi vydržela tak deset dní (při použití co dva dny)! Takže balení tří kusů bylo pryč za měsíc a čau. Jsem naštvaná.



Venus žiletky mi vydrží i třeba víc než měsíc jedna. A oholí. To je to, co přece od holítka chci, ne? Tak jestli chcete ušetřit, tak si tuhle kravinu fakt nekupujte. U mě letí do koše a koupila jsem si pěkně starý dobrý modrý Venus. 

Tak jsme si zahejtovali a jak jste na tom vy? :) Měli jste tento "zázrak"? Nebo máte oblíbený nějaký jiný?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

P.S. Stále probíhá BLOGSALE (klikni na nápis :) - něco jsem zlevnila, tak na to mrkněte, ať se mi to tu neválí :D.


12 komentářů:

  1. Taky používám Venus a vyplatí se. Podobné holítko od WS jsem měla někdy v 16 a už nikdy více! Mám pocit, že oholí víc i růžové "jednorázovky" od Gilette než tohle. A tím výrokem "šetřím vaše peníze" jsi mě hodně pobavila, děkuju za zpříjemnění rána :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja pouzivam pansky Mach 3, pride mi ovela lepsi ako Venus, ktory som mala tiez, prejdem raz a nohy su krasne hladke, navyse mi ta hlavica so ziletkou vydrzi neuveritelne dlho

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám pánská holítka, nebo růžový strojek z DM. Stojí kolem 100, náhradní žiletky taky nejsou drahé a na můj porost stačí :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám jednorázovky, protože mi přijde, že čím víc ochranných proužků, tím míň to holí. Anebo taky pánský strojek jako dada. :D

    OdpovědětVymazat
  5. já mám Wilkinson, ale ještě se zastřihávačem na konci. vzhledem k tomu, že mi moc chlupy na nohou nerostou, tak mi stačí, ale dokonale to teda neoholí. žiletky mi ale vydrží docela dlouho, měsíc i víc. možná někdy časem zkusím nějakou Venus, zatím to ale ještě neplánuju

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda pánská holítka, používám nějaká jednorázová, jaká jsou zrovna v akci :)) a jsem naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. jo, venus je venus. Když mi muž vyhodil muj letitý modrý venus, taky jsem chtěla ušetřit a koupila jsem si nějaký růžový od privátní dm značky...a po měsíci si šla koupit zase modrý venus. Růžový dm strojek jsem tedy nevyhodila, mám ho u rodičů...ale je fakt podobně naprd a hrozně rychle se tupí, stejně jako popisuješ ty u ws.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jedna Dm žiletka vydrží cca da měsíce,oholi uspokojivě a to jsem dost chlupatá.Venus jsm taky dřív měla,ale rozdíl nějak nevidím.

      Vymazat
  8. Já jsem Venusová. :) (Hlavně na nich mám ráda, že všechny hlavice pasují na všechny nástavce...)
    Nedávno jsem si ještě pořídila epilátor, ale nejsem moc ochotná ho používat. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Venusky jsou nejlepší, říkám to pořád :D Nic jinýho mě zatím nepřesvědčilo, že to stojí za znovuzakoupení.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám jednorázové :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. No popravdě, článek mne ani moc nepřekvapil. Po zkušenosti můžu myslím prohlásit, že značková holítka stojí za kulo. Už řadu let si kupuji pořád dokola vyměňovací systém Balea a je to super kvalita za bezva cenu. Popřípadě jakákoliv pánská holítka jsou také super. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!