středa 20. listopadu 2013

Ziaja pomerančové máslo tělový peeling

Mmmm...já vím, že na podzim a zimu letí spíše vůně skořice, perníčků a pečených jablek, ale já si občas ráda připomenu léto s tímhle peelingem od Ziajy. On totiž voní jako pomeranče. Úplně strašně moc, úžasně a šťavnatě, žádný divný záchodový zápach, jen čerstvé pomeranče. Pročež je vcelku lehké ho milovat.


U tělových peelingů jsem dlouho meditovala nad tím, jestli mám raději tuby nebo kelímky a nemohla jsem se rozhodnout - nakonec to tuby prohrály, protože mě nebaví to neustálé otevírání a zavírání, když si musím postupně obrousit každý kompartment těla. I tento peeling je v klasickém buclatém kelímku a balení se mi vcelku líbí. Na to, jak je Ziaja levná kosmetika, mají celkem fajn obaly, takové jednoduché a čisté.


O vůni jsem se tu už rozplývala, takže přejdeme ke konzistenci. Je přesně tak akorát hrubý, jak bych si u tělového peelingu představovala, na obličej bych ho třeba používat nemohla, ale na méně citlivou kůži mimo fasádu je ideální. Ovšem na nohy byste potřebovali silnější kalibr.


Líbí se mi, jak je pěkně kompaktní, žádná hromada gelu a v tom sem tam zrnko, ale dostatek obrušovacích částeček. Používá se fakt příjemně, kůži nedráždí, avšak opeelinguje ji dostatečně. Spolu s vůní je to můj velmi oblíbený peeling a ráda bych vyzkoušela ještě jeho kakaového brášku.

200 ml stojí rovnou stovku a koupíte ho v Praze v obchůdku Růžová 10 nebo zde na internetu.

Hodnocení: 8/10

A co vy a drhnutí kůže? Jaký je váš oblíbený pomocník?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

P.S. Nezapomeňte na Blogsale, která je stále v provozu a veškerý výtěžek jde na dobročinné účely - odčervení pejsků zachráněných z množírny. Díky!

10 komentářů:

  1. Miluju tuhle vůni, měla jsem tělové máslo a paráda. Ani jsem nevěděla, že je z této řady i peeling:) Kdyby měli i krém na ruce s touto parfemací, mají mě v Růžové cobydup. Já se drhnu většinou sama svými věcmi, nejradši mám scrub z kakaového másla, kokosového oleje a cukru, to vždycky i ujídám:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle mam taky rada, hlavně kvůli vůni :-) jinak jsem ted propadla novému Saloos :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám jen sprchový krém, po peelingu hrozně toužím, ale když přijdu do růžovky, nikdy ho tam nemají..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám peeling od Oriflame Swedish spa protože je olejovej a jsem zároveň namazaná.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám meruňkový peeling Yves Rocher, je takový jemnější, to mi vyhovuje víc. s pomerančovou vůni mám maličký cukrový od Pure Fiji, to je taky naprosto božská vůně, ale ten už je dost hrubý. až někdy dodělám zásoby, mrknu na Ziaju.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc by mě lákalo ovonět vůni než abych ho používala :D Ale mám vzoreček takže vyzkouším :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Má úžasnou barvu :) Momentálně používám peeling od Elemental Herbology, který je skvělý, ale za tu cenu strašně rychle ubývá, takže znovu ke mně nejspíš nepoputuje...Jinak nejraději si peelingy vyrábím sama, mohu si vybrat vůni, hrubost, oleje.Jak podle potřeby tak i nálady,přičemž favoritem je momentálně levandulový a kávovo-pomerančový...Co se pomerančů týče, tak jsi se mi trefila do vkusu, protože ve mně evokují podzim, zimu a období Vánoc, protože kolem nich bývají ty největší, nejsladší a nejšťavnatější :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tahleta řada mě hodně a dlouho láká, ale zatím jsem se do krámku nedostala a z e-shopu objednávat nechci, protože bych ho asi vykoupila celej :-D
    Jinak já mám radši tuby :-) Jak mám dlouhý nehty, tak mě štve se v tom kelímku šťourat, zůstává mi pak produkt za nehtama.

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle mám taky moc ráda. Má malá zrníčka, ale je celkem drsný. I nohy obrousí obstojně. To ten čokoládový má hrubá zrna, efekt úplně jiný, ale stejně příjemný. Čokoládový ale voní úplně nejlíp, fakt moc doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásnou barvu to má, já používám peeling od Freemana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!