pátek 13. prosince 2013

Catrice Prime and Fine rozjasňovač

Ahoj všichni!

Jak jsem před nějakou dobou avizovala na facebooku, sháněla jsem pudrový rozjasňovač. Svoji krémovou Beccu pořád miluju, ale zatoužila jsem po jiné konzistenci. Vaše tipy byly super, ale já jsem zničehonic jednou podlehla impulzu a v Rosmannu koupila tento od Catrice. Stál myslím 114 Kč.

Odstín je takový zvláštní. Tváří se růžově, ale je mírně do zlata a tělova, trošku chameleon. Dle mého se hodí pro všechny odstíny pleti. Rozhodně hodnotím kladně fakt, jak jemně namletý je třeba oproti slavnému rozjasňovači ze Sephory. V podstatě vůbec nepráší.




Balení je docela pěkné, černé a jednoduché, jen škoda, že nemá uvnitř zrcátko, to víčko si o to úplně říká. Co se týče rozjasňovače samotného, tak se mi mob líbí, ať už z hlediska odstínu a konzistence, jak jsem psala výše, tak i výdrže - celý den sice nedá, ale to je podle mě problém u pudrových produktů obecně, ale dejme tomu šest hodin určitě zřetelný bude. Efekt má spíše subtilní, je to opravdu jemný lesk, jak můžete vidět i na fotkách. Tudíž bych ho označila za ideální produkt na běžné denní nošení, na večírek nebo na ples bych asi zvolila něco výraznějšího.




Stal se pro mě mým každodenním pomocníkem, pracuje se s ním rychle a jednoduše, a nejde to s ním přehnat. Pokud půjdete kolem stojanu Catrice, doporučuju vám ho omrknout, protože ta cena je bezkonkurenční.



Hodnocení: 8/10

Jak se vám líbí tenhle rozjasňovač? Máte raději tekuté, krémové nebo pudrové?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

14 komentářů:

  1. Vypadá bezvadně :-) Jak píšeš, tak na denní nošení je ideální. Já mám doma rozjasňovačů asi 5 - High beam a jeden od Essence = krémové, a pak cca 3 pudrové, ale pravidelně nepoužívám ani jeden. Nějak se v tom zatím necítím, asi do toho člověk musí dorůst jako třeba do výrazných rtěnek :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, tak tenhle by se mi vážně moc líbí. :) Já mám doma jen benefit (ale za to tři rozjasňovače, haha, a nějaký essence. :) ) Tenhle ale vypadá hodně hodně dobře, navíc začínám být nějak zatížená na rozjasňující pudry. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělý, mám ho také, byl jedním z mých prvních recenzí vůbec a vlastně jednou z prvních věcí od Catrice (nepočítaje laky), miluju ho, používám ho denně a nedám bez něj ránu, používám ho i jako oční stín (barevné/tmavé mi nesluší). A do vnitřního koutku Highlighter pen a jsem rozjasňovačově uspokojená:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypadá moc hezky, raději používám pudrové, s tekutým jsem se to nějak nenaučila, vždy se mi třpytí celý obličej :D a pak mám ještě jeden v tubě, se kterým mi to trvá celkem dlouho.

    OdpovědětVymazat
  5. Toho rozjasňovače jsem si ještě v drogérce nevšimla a to značku Catrice bezmezně miluju :-D Až mi dojde nějaký z mé sbírky highlightrů, tak si tenhle pořídím. :-)

    Maru

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem ho okukovala, jak jsi o něm psala v oblíbených výrobcích, a vypadá fakt dobře, jen k němu nebyl tester. Balení se mi moc líbí, vypadá docela elegantně. Asi si ho pořídím, pořádný rozjasňovač nemám, jen si musím počkat na výplatu, zatím šetřím úplně na všem. M.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju za tip, už dlouho hledám nějaký drogérkový rozjasňovač, co by stál za hřích :) Catrice jsem vždycky přešla, po novém roce se na něj určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá úžasne a už dlhšiu dobu po ňom kukám ;) .. Catrice je moja najoblubenejšia značka a ešte nikdy ma jej obsah nesklamal takže verím v to že aj tento rozjasňovač bude úplna pecka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já rozjasňovače nepoužívám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Na ruce vypadá žlutě, v balení růžově. Jestli je růžový, jdu do něj. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. z prvních fotek nevypadá vůbec třpytivě, resp. leskle, ale matně :) a na ruce teda vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá krásně :) škoda, že mám stojany Catrice tak daleko... ale určitě po něm mrknu :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. Safra, já byla v Olympii v Rossmannu minulý týden, hledala rozjasňovač, stála i u stojanu Catrice a nevšimla jsem si ho... asi tam budu muset zajet znova. Stejně mi byla doporučena i návštěva Marks&Spencer pro nákup kabátu...

    OdpovědětVymazat
  14. čoveče, v krabičce se mi zdál hrozně nudnej, ale na ruce? bomba!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!