úterý 10. prosince 2013

China Glaze Hunger Games kolekce - Electrify

Ahoj všichni!

Třetí díl čtyřdílné ságy o limitované edici laků k filmu Hunger Games je tady :D. A tentokrát to bude brutál, protože tenhle lak není nenápadný ani neutrální. Jsou to třpytky, třpytky a zas jen třpytky.



Opakovala bych se, ale lak jsem kupovala na hairbeauty.cz za asi sto dvacet korun (byl dražší, asi, že třpytky koštujou víc než ostatní Hunger Games laky), množství, které za tu cenu dostanete, je úctyhodné. Další maličkost, kterou jsem u China Glaze laků zaznamenala je kovová kulička uvnitř, abyste si lak mohli protřepat, když vám třeba dlouho stojí na poličce. Je to takový milý detail značící, že máte něco lepšího než lak Essence za třicet.

Teď už ale k Electrify. Já obecně na třpytky jsem a nejsem - líbí se mi, jasně, jsem straka, ale nenávidím z duše to odlakování. No ale kvůli Hunger Games...znáte to.



Tenhle lak se skládá čistě ze žlutých a červených třpytek v průhledné bázi a mně se moc líbí nalakovaný i jen v jedné vrstvě, kdy třpytky nezaplní celý nehet, ale jsou jen sem tam. Pokud chcete větší krytí, dejte dvě vrstvy, pro plný efekt tři. Já mám ráda jen dvě, líbí se mi ta nepravidelnost (jak můžete vidět i na fotkách).



V praxi se mi pak líbí, že lak nepůsobí jako vánoční stromeček, ale opravdu jako elektřina. Jiskří a září, ale není kýčovitý. Bohužel mi ale nedržel zas tak skvěle, už druhý den se trošku odloupal. Doporučuju na něj použít nějaký top coat, abyste se třpytkami nezadrhávali o oblečení a tak :).



Co je ale hrůza, je odlakování, fakt mě to zabíjelo. Je to asi nejhůže odlakovatelný lak, co jsem měla, a to počítáme i pískáče od Gabriella Salvete. Grrr, na jeden nehet jsem rozedřela jeden vatový tampónek a dohromady jsem se s tím trápila asi půl hodiny - mimochodem, přiložit vatičku na nehet a počkat nepomáhá.

Barva je nádherná, ale kvůli tomu otravování s odlakovačem je to můj asi nejméně oblíbený lak z Hunger Games. Pokud byste mu někdo chtěl dělat maminku, napište si o něj, přenechám za cenu přátelskou :D.

Hodnocení: 4/10

Jsem holt frfňa a jakmile je to uživatelsky hodně nepohodlné, nelíbí se mi to. Tím ale vůbec nechci házet špínu na ostatní China Glaze laky, protože celá zkušenost s nimi pro mě byla víc než pozitivní.

A co vy, jak se vám líbí? Máte rádi třpytky? A Hunger Games? Víte, že kdo nemá rád Hunger Games, nemá rád život? :D

Těším se na komentáře,
IYF

22 komentářů:

  1. Třpytkaté mám ráda, ale vždy je kombinuji s "obyč" laky , třeba na špičky nehtů apod. Tenhle by se mi hodil k jednomu rezavému odstínu od Essence. A zkoušela si alobalovou metodu? Tím jdou odlakovávat třpytkáče raz dva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela, jsem na to líná :(. Ale asi budu muset, díky :)

      Vymazat
  2. "přiložit vatičku na nehet a počkat nepomáhá" - a zkoušela jsi to i s nacucanou vatičkou zabalit do alobalu na 10 minut? Takhle mi povolilo z nehtů i to největší neodlakovatelné zlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, vidím, že nejsem první, co ti to navrhuje. Pardon. :)

      Vymazat
    2. Když já jsem tak líná...ale jinak to s tím lakem nepůjde, to je taky fakt :)

      Vymazat
  3. já se přidávám k holkám, alobal fakt pomáhá. mám ráda pískové laky s velkýma třpytkama a jinak bych to dolů nesundala, stačí mi i dvě tři minutky a sjede dolů krásně :) jinak včera jsem se na HG konečně dostala a nevím, jak vydržím čekat další rok na další díl :D z těch laků se mi nejvíc líbí Stone Cold a Foie Gras

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mi povídej, to bude hodně dlouhej rok!

      Vymazat
  4. Asi se budeš smát, ale já vůbec nevím, co to Hunger Games je/jsou :-D Slyšela jsem o tom, ale vůbec jako nevím, o co jde :-D Jinak to odlakovávání mě taky štve. Mám doma podobný třpytkový lak - kromě červené a žluté je tam ještě modrá a taky je to boj. Mně se právě líbí úplné krytí, takže dávám 3-4 vrstvy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesměju :). Není to nic, co by musel nutně každý znát ;)

      Vymazat
  5. Já mám za to, že ta kovová kulička na promíchání laku je standardně ve většině laků, i ve spoustě těch levných. Když jsem byla malá, matka mě jednou nejvíc seřvala, že jsem jí do laků na nehty naházela nějaké korálky, ale pak se ukázalo, že ta kulička je ve všech, co měla doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Aha :D. Tak já nevím...v mých totiž moc není, myslela jsem, že je to tím, že mám samé levné, ale ono je to nějaká chyba v Matrixu )

      Vymazat
  6. Jo taky nemám ráda když třpytkavé laky odlakovávám a po celé ruce mám pak třpytky :D jinak barvička je to pěkná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, tady máš dyžtak přímo postup :-) na tu alobalovou metodu

    http://mikrosvetbyellen.blogspot.cz/2013/10/lakomanie-alobalova-metoda.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten je nádherný, vůbec nepůsobí jako vánoční stromeček. Ale takhle barevné koule by se mi líbily. Škoda, že nejde odlakovat, to je pak na prd, také laky nemám taky ráda a srát se s alobalem to je zase na dlouho a vůbec mě to nebaví :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá ale krásně, já skoro žádný lak neodlakovávám, všechny loupu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A neničí ti to nehty? :) Já mám hdoně třepící.

      Vymazat
  10. O Chinách si vždycky ráda počtu, protože ony mě moc rády nemají:) (až na odstín Champagne kisses). Tohle by na mě bylo hodně řvavé, ale myslím, že vidět to někom na živo, tak jásám:) Zadrhávání glitrů je nicméně prevít... Co se Hunger games týče - nečetla jsem, jenom jsem viděla film a ten mě vůbec nezaujal. Možná si to někdy přečtu a zjistím co na tom kdo vidí... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi protipól Verunky, která se mnou jede v Hunger Games nadšení :)

      Vymazat
  11. Mně se tyhle laky strašně líbí, ale s mojí trpělivostí bych si odlakovala jeden nehet a šla spát :D
    Také je možnost neodlakovávat a dávat ho na nehty pořád dokola :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!