neděle 22. prosince 2013

China Glaze Hunger Games limitovaná edice - Hook and Line

Ahoj všichni!

Pokud máte těch Hunger Games už až po krk, tak vás můžu uklidnit, že tohle je poslední článek o lacích na nehty z limitované edice China Glaze :). Nese název Hook and Line a má reprezentovat kraj rybářství.



Což je podle mě úplně dokonalé, protože mně nejvíc ze všeho připomíná slizkou rybu. Víte, jak se píše v knížkách Oty Pavla, že se na hladině rybníka míhala stříbřitá těla ryb? Tak to je přesně tenhle odstín - nevím, jak moc si ryby lakujou nehty, ale asi víc, než jsem čekala :).



Tenhle lak mě ze všech, co jsem naskládala do košíku, lákal vlastně nejmíň, ale nakonec se stal mým největším oblíbencem. Líbí se mi jedinečnost toho odstínu, že se mění od tmavé šedé po extra lesklou stříbřitou, a to vše bez jediné třpytky. Navíc se naprosto skvěle odlakovává, což je pro mě významné plus.




Hook and Line se stal mým nejoblíbenějším Hunger Games lakem a možná vůbec nejzajímavějším lakem za celý rok. Tahle ryba je stokrát lepší, než jakýchkoli jiných 50 odstínů šedi :).

Hodnocení: 9/10




Jak se vám líbí?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Mám ráda takové odstíny takže za mě fakt moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  2. no, jak to říci.. není to úplně ten krasavec, který by si získal mnoho srdcí, ale mně se líbí.. je takový.. opravdu neotřelý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný odstín :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Slizká ryba, to zní skutečně lákavě (Blé :D), ale odstín je vážně hodně zajímavý. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Abych byla upřímná, tak mně se moc nelíbí...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten by se suprově hodil na metalový koncert k nějakým řetězům a tak. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Wow ten je super :) páči sa mi ako menítu farbu, pripomína mi taký kovový efekt....
    Ale u mňa cez zimu a Vianoce hlavne vyhrávajú trblietavé laky :) Tento si viem predstaviť na jeseň
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  8. Ten popis barvičky je naprosto skvělý :D! Ale asi bych takovou nenosila :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!