středa 18. prosince 2013

Legendy - Urban Decay Naked Basics

Ahoj všichni! Tak i mě to dostihlo a musela jsem ji mít. Ze všech Naked paletek jsem nakonec zvolila tuhle, protože neobsahuje příliš třpytivých odstínů a je příjemně kompaktní. Asi jsem také nakonec usoudila, že dvanáct odstínů hnědi :) je trochu moc.



Paletku jsem získala výhodně v e-shopu Sofastars za 500 Kč, normálně se pohybuje kolem 600-700 korun. Obsahuje šest odstínů a velké zrcátko. Balení je z tvrdého plastu, při otevírání si možná občas zlomíte nehet, ale není to pravidlem (já ji radši nehtem neotvírám, protože ty moje se třepí hned). Co mi trošku vadí, je absence štětečku, vím, že ten, co býval v klasických Naked nebyl žádný zázrak, ale v nouzi by to člověk uvítal.



Kromě prvního jsou všechny odstíny matné. A krásné.



Venus jako jediný obsahuje jemný sheen a je to výborná barva na celé víčko. Na použití do vnitřního koutku je podle mě možná trošku málo výrazná, ale dá se použít. Výhodou je, že ji můžete dát přes jakýkoli z dalších stínů z paletky a dodá jim to trochu třpytu.


Foxy je jemně nažloutlý nude odstín, vhodný jako základ nebo na blendění. Já ho většinou používám na pohyblivé víčko.


W.O.S. je světlý matný stín k univerzálnímu použití. Je růžovější než Fox a bud se hodit každému.


Naked 2 je světle hnědá, která je úplně výborná pro majiteky světlé pleti pro vystínování oka na denní nošení. Používám ho hodně často.


Faint je o pár odstínů tmavší než předešlý odstín, tímpádem se opět hodí na crease, stínování a na spodní víčko. Velmi použitelný na den i na večer.


Crave je čistá černá, černá a nejčernější černá. Chce to trochu zručnou ruku, ale uděláte s ní jak kouřovky, tak linku. Je pigmentovaná opravdu skvěle.



Všechny stíny mají společnnou výbornou pigmentaci, a to i u světlých odstínů, a celodenní výdrž. S máslovitou konzistencí to není zas tak slavné, ale já nevím, já to úplně nevyžaduju. Obecně si myslím, že tuto vlastnost mají spíš třpytivé stíny, ale kdoví, třeba se v to tolik nevyznám :D.


Naked Basics je přesně taková, jako říká její název – úplný základ. Vystačíte si na cesty jenom s ní, namalujete se na den i na večer, ale je to nudné, není tam žádný zajímavější odstín pro ozvláštnění. Já jsem ráda, že ji mám a určitě bych si ji pořídila znova, protože je malá, skladná a můžu se na ni spolehnout.



Hodnocení: 9/10


Pokud chcete spolehlivé „basics“ stíny, bude pro vás tato paletka učitě to pravé, obzvlášť pokud chcete lepší kvalitu a paletky například od Catrice vám nestačí.


A co vy, máte některou z Naked paletek? Co tahle, lákala by vás?


Těším se na komentáře,

IYF

20 komentářů:

  1. Mno já se furt rozhoduju, jestli si koupim NAKED nebo NAKED2. Furt nevím, jestli chci víc paletku do hněda nebo víc hru světlých a tmavých barev. Ta naked3 už je na mě moc růžová..bleh :-D Já jsem zrovna ten typ 12ti odstínů hnědi ...jsem chamtivá, čím víc, tím líp :D Jinak na té tvé 6tipaletce se mi líbí, že tam jsou hodně neutrální a matné tóny, který sedí podle mě každýmu...takže fakt hodně univerzální. A skladné balení :)

    OdpovědětVymazat
  2. mam ji a miluju ji.. nejradeji na cesty.. diky tomu jak je krasne skladna. Je to asi jedina z mych paletek, kde pouzivam 100% odstinu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem chtěla basics, ale od té doby co vyšla trojka, tak nevím, nevím...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji asi dva měsíce a pořád jsem ji nepřestala zbožňovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám naked2 a je úžasná, líčím se s ní téměř každý den, tato BASICS paletka mě neláká, právě proto, že má matné odstíny, tedy nic pro mě.
    Jinak pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě třeba nude líčení nudí. Takže od UD mě láká jen ta nová Naked3 právě proto, že není hnědá, ale dorůžova, navíc jsem bledule.

    OdpovědětVymazat
  7. já potřebuju tu trojku, protože jiné než růžové stíny nenosím, kouřovky mi taky moc nesluší (vypadám s nima jak transka) a v té 3 je prostě nejvíc odstínů, co bych využila... sice si říkám, že si vystačím i s jediným kvalitním mono stínem, jenže moje kosmetiky chtivé já je jaksi proti...

    OdpovědětVymazat
  8. tuhle paletku jsem na ebay sehnala za 7 dolarů a free shipping a jsem maximálně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A bude to zaručený originál!
      :D

      Vymazat
    2. áááchjo :)) někomu asi nevadí, že nemá originál :)

      Vymazat
  9. mám ju a používam len ju. MUA som dala s radosťou mame, vôbec som ju po príchode Naked nepoužívala, rovnako tak 2 palety od Avonu som poslala ďalej a na Color Tattoo padá prach. Ešte rozmýšľam aj nad Naked 3, rozhodnem sa po recenziách...

    OdpovědětVymazat
  10. Taky dneska nahatíš? :) Já si pořídila trojku a asi půjdu i do Basic.

    OdpovědětVymazat
  11. já mám na ní už zálusk strašně dlouho, ale když vyšla ta 3 tak jsem se zamilovala do ní :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, je krásná. Taky si myslím, že máslové jsou spíš třpytivé stíny, tak tomu kdyžtak nerozumíme dvě. Ale já to mám celkem podložené svou Naked, kde jsou dva matné a zbytek ne. :)) Jo, a mimochodem, kde pořád všichni berete "12 odstínů hnědé"? Pff, je tam růžová, bronzová, šedá, fialová... :D No, to já jen tak. :) Tahle se mi taky líbí strašně moc, ale jsem docela na pochybách, že ji potřebuju. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Je nádherná, jednou bych si ji určitě chtěla pořídit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jestli Naked, také to vidím na Basics. Nebo na Naked 4 s broskvovými a béžově pískovými odstíny :-) :-). Jakožto Parisienne a viditelně teple béžová jsem si teď objednala Roses des Sables od Lancôme, což mi, hádám, bude na chvíli stačit:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Paletku od UD nemám zatial žiadnu, ale ekď tak, tak ma láka skôr Naked 1 :))))
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  16. Mně příjde, že tam chybí nějaký středně hnědý stín :) ty první 4 mi příjdou moc světlé, další dva pak tmavé...
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  17. Já už se na ní strašně dlouho chystám, ale pořád se nemůžu rozhoupat. Třeba mi jí donese Ježíšek :)))

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  18. mě tam vadí zbytečně moc nevýrazných stínů, stačil by mi jeden neutrální, jeden třpytivý na rozjasnění, tři odstupňované studené hnědé a černá a šla bych do ní hned, ale takhle si myslím na Naked 3 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!