neděle 29. prosince 2013

NYC Applelicious barevné balzámy na rty

Ahoj všichni!

To takhle jednou byla 25% sleva na vše od NYC v Rossmannu a já měla chuť něco si koupit. O těchto balzámech jsem něco málo slyšela na Youtube, tak jsem vzala na zkoušku dva odstíny - přirozený 351 a růžový 355. Celkem jsou v nabídce čtyři a všechny jdou do červena nebo růžova, žádné korálové nebo meruňkové odstíny.



Balení se mi celkem líbí, mám radši tyhle tyčinky než klasický rtěnkový tvar. Ani růžová barva na obalu mi nevadí :), Uvnitř je se nachází dvoubarevná hmota s tvarem jablíčka uprostřed, což mi přijde jako roztomilý detail, když už se balzámy jmenují Applelicious, že. A ještě ke všemu opravdu voní po jablkách.





351 je hodně přirozený odstín, který vám mírně utlumí barvu rtů a dodá lesk, zatímco 355 je docela výrazná růžová a ve škole mi jedna spolužačka dokonce řekla, že mám pěknou rtěnku :).




Co je ale pro mě klíčové, je pečující složka, protože některé balzámy dokážou i vysušovat. Tyhle od NYC na tom nejsou špatně a po celém dni používání nemám problém s šupinkami na rtech, jako například u rtěnek. Hydratují rozhodně lépe, než takové Love Lips od Dermacolu a jsou podle mě srovnatelné třeba s balzámem na rty od Lavery, který bych v oblasti čistých balzámů označila za průměrný.


Vcelku jsem tedy za 45 Kč víc, než spokojená a můžu vám je doporučit. Jen škoda, že škála odstínů není o něco pestřejší.

Hodnocení: 7/10

A co vy a tyto balzámky? Jaké jsou vaše oblíbené balzámy na rty?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Mne to strašne smrdí, možno mám nejaký špatný kúsok :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ten růžový se mi docela zamlouvá, tak až na ně v Rossmanu narazím, myslím, že skončí u mně v košíku :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám odstín 353a coby nertěnkovému uživateli mi vyhovuje. Ale ta smrado- vůně je, alespoň ze začátku, docela nepříjemná..

    OdpovědětVymazat
  4. já mám načervenalý odstín a již několikáté balení, mám je ráda a cena je suprová, akorát rychle mizí. Mně nesmrdí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec jsem je nezkoušela :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mně to smrdí a nelíbí se mi odstíny :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Četla jsem na ně už něco chvály, ale sama jsem si nevybrala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Těch jsem si vůbec nevšimla :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!