sobota 7. prosince 2013

Oblíbené výrobky za měsíc listopad

Už je to tady, listopad skončil a prosinec je pro mě definitivně měsícem Vánoc :). Máte adventní kalendář? Já jo! Jsem přece ještě dítě.

V listopadu se mi shromáždilo pár novinek i starších věcí, které si získaly mé srdce, některé doslova (kdo četl mou poslední recenzi, ten chápe :). Tak se na ně mrkneme.



Tvářenka Too Faced Sweethearts mě prostě dostala a víc si přečtete v recenzi, která tu byla nedávno. Každopádně je to jeden z mých nejoblíbenějších kousků a když nevím, co bych si na ten obličej dala, sáhnu po ní.

Rozjasňovač v tužce Catrice se tu také brzy objeví v samostatném článku. Je to výborná věc do vnitřního koutku oka. Vydrží celý den a balení je hrozně praktické, co víc si přát.

NYC Applelicious barevnýbalzám jsem myslím viděla u některé z youtuberek a zaujal mě, takže jakmile v Rossmannu udělali akci 25% na vše od NYC, šla jsem si pro něj a vzala rovnou dva. Nehydratuje sice nějak extra, ale rty nevysuší a barvy jsou pěkné, ty výraznější mají i dobrou pigmentaci.

Fialové stíny F&F se staly mým dobrým kamarádem pro večerní líčení. Odstín je vhodný i pro modroočky a já jsem si ho oblíbila na celé víčko pro výraznější nalíčení s nějakou tmavě šedou nebo černou do crease. A stály dvacku, no řekněte.

China Glaze Hook and Line je lak opět věnovaný Hunger Games, a tentokrát kraji rybaření. Ze všech Hunger Games laků ho mám možná úplně nejradši. Ale do listopadových oblíbenců bych mohla zařadit všechny laky China Glaze, protože jsem byla překvapena jejich kvalitou.

Catrice Prime and Fine pudrový rozjasňovač jsem si koupila víceméně impulzivně, ale moc se mi zalíbil. Je jemněji namletý, než ten zprofanovaný ze Sephory a musím říct, že jsem s ním moc spokojená. Efekt dává spíše jemný, takže pokud chcete boom boom výsledek, mrkněte po něčem jiném.



Yes to Carrots kondicionér je trofej z výprodeje Sephora, ulovila jsem ho asi za stovku, přičemž balení má půl litru. Je to asi nejlepší kondicionér, co jsem vyzkoušela, vlasy nezatíží, ale zjemní. Moc fajn záležitost.

LUSH It's Raining Men je naprosto dokonalá záležitost, pokud máte rádi mýdlo Honey I Washed the Kids, tak tohle je přesně ta samá vůně, akorát v tekuté podobě. Já na něm kromě toho miluju fakt, že provoní celou koupelnu.

Micelárka L'Oréal si po právu zaslouží všechnu čest a slávu, já ji mám raději než Biodermu. Primárně se sice odličuju balzámy, ale aspoň jedno balení micelární vody doma mám pro rychlé odlíčení nebo pokud si chci nechat kontaktní čočka. A tahle micelárka je pro mě top, takže jsem si dneska koupila další dvě do zásoby. Ehm.

Kiss a Bee krém na obličej - jestli neznáte Kiss a Bee, hned si najděte její blog. Tento krém je její vlastní výroby a pro mě jedna z nejlepších věcí, co jsem si dala na obličej za dlouhou dobu. A to beru v úvahu i krémy za tisíce.

Alverde sprej na vlasy je výborná věc na odstranění zakořeného smradu z vlasů. V listopadu jsem byla na pár akcích (no vážně, já obvykle nikam nechodím, takže jsem konečně měla nějaký společenský život :) a nevím jak vy, ale já po příchodu ve tři v noci nemám morální sílu na mytí vlasů. Tahle příjemná věc vám ale pomůže z nejhoršího a do rána opravdu pach z cigaret z vlasů zmizí.

Tak to byli mí oblíbenci za minulý měsíc. Co na ně říkáte? :)

Těším se na komentáře,
IYF

30 komentářů:

  1. ta tvářenka má dokonalý obal a tu micelárku si už vážně musím taky pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš ta tvářenka je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám prosím krém od kiss a bee krém doma také a jsem nad míru spokojená :) Po tvářence od too faced taky prahnu, jen se furt nemůžu rozhodnout, zda jí koupit nebo ne :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti krém taky vyhovuje. Jojo, já se u této tvářenk rozhodovala hodně dlouho...a nakonec je moje ::)

      Vymazat
  4. tu micerálku od lorealu budu muset vyzkoušet, když na ni všichni pějí takové ódy:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ráda micelárky, tak tato určit stojí za to :)

      Vymazat
  5. Balzám NYC mám už od léta a jsem s ním náramně spokojená. Jen mi vadí, že jsou všechny odstíny laděné do červeno- růžova a to není zrovna můj šálek kávy.
    Jj, krém od Kiss a Bee je fakt super. Uvařila jsem si ho taky a za týden používání se mi neudělal jediný pupenec (ťuk ťuk!)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o jsi šikulka, že sis ho zvládla sama vyrobit. Já jsem radši Kiss a Bee poprosia, aby ho pro mě udělala :).

      Vymazat
  6. ten rozjasňovací púder od catrice si musiiiiim kúpiť :) už dlho po ňom zazerám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do něj, za tu cenu se neskutečně vyplatí :)

      Vymazat
  7. Pochopila jsem to dobře, že když odličuješ mirelárkou, tak si necháváš čočky? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, protože micelárku používám, když třeba ještě nejdu spát, ale potřebuju se například odlíčit před cvičením a chci ještě vidět.

      Vymazat
  8. Moc mě zajímá ten rozjasňovač od Catrice, bude podrobnější recenze? :) Jinak samé zajímavé věci, snad nic nemám! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Yesto kondicionér jsem ukořistila taktéž ve slevách a taky jsem moc spokojená, ale za plnou cenu bych do něj nejspíš nešla.:-P U mě pořád vede pivní balzám z Manufaktury.;)
    Loreal micelárku si už jedu několikáté balení, je mi taky mnohem příjemnější než Bioderma, chystám se darovat ji kamarádkám k Vánocům, je to věc, která se doma určitě neztratí.:)
    O krému ani blogu Kiss a bee jsem neslyšela, ale určitě mrknu, zní to vážně zajímavě.;)
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem micelárku pořídila k Vánocům i pro ségru :)

      Vymazat
    2. Tak to určitě uvítala.;) Joo mimochodem nedávno jsem se smála, jak je ten svět malej, protože jsme měli zase takovou tu akci "hospoda v párech":-P a Agi se nějak zmínila, že její ségra má blog o kosmetice, tak jsem říkala, že bych ho možná mohla znát a to jsem netušila, která bije, protože ten Tvůj mám hrozně ráda, hlavně u videí klobouk dolů, hrozně dobře se posloucháš, to já bych nebyla schopná dát dohromady kloudnou větu takhle sama do kamery.;)

      Vymazat
    3. :D Ježiš, tak to je dobrý :))). A moc děkuju, já si někdy přijdu trošku jako schizofrenik, když sedím doma sama a mluvím s foťákem :)

      Vymazat
  10. Ten pudrový rozjasňvač musím zkusit, nějaký zrovna hledám. Jo a ten sprej na vlasy opravdu hezky voní, já jsem ho naopak od pořízení vůbec nepotřebovala. :D
    Moc díky za tip na blog Kiss a bee, vypadá opravdu dobře. Už je v oblíbených. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, navíc je to skvělá slečna, hrozně milá a hezká :)

      Vymazat
  11. Zajímá mě ten pudrový rozjsňovač a doufám, že bude recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. ta tvářenka je úžasná :) a micerálka od Lorealu je hodně povedená náhrada Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jak voní ten kondicionér? Téhle značce jsem se vžy obloukem vyhýbala, protože mám dojem, že to prostě bude odpovídat a vonět/nevonět po mrkvích :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nijak vcelku :). Je to nějaká jemná kondicionérová vůně, rozhodně se nemusíš bát mrkví :D

      Vymazat
  14. Uá, já zrovna včera byla v drogerce, hledala mimo jiné levný rozjasňovač a toho Catrice jsem si vůbec nevšimla. Grrr....

    OdpovědětVymazat
  15. Ha, tak jsem byla o víkendu zaneprázdněná, že jsem nestíhala číst, a až teď jsem tu na sebe našla chválu! Kristýnko, děkuju a jsem moc ráda, že jsi s krémem spokojená:) Jinak s těmi Catrice rozjasňovači se shodneme, já je používám denně, miluju je. A závidím srdíčko!:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!