úterý 3. prosince 2013

Spotřebováno za listopad! VIDEO

Krásné ráno všem,

ano, je tři čtvrtě na šest, kdyby jste se chtěli zeptat :D. Přes noc jem uploadovala nové video, opět spotřebováno, jak už to znáte.

Video jde zde: https://www.youtube.com/watch?v=UiIOGoqVDaA

A já se moc těším na vaše komentáře!
IYF

6 komentářů:

  1. Jestli hledáš nějaká účinnější lepítka na nos, vyzkoušej ty od Nivey. Jsou sice drahý i ve slevě, ale fakt fungujou. Rival de Loop jsem taky prubla, Nivee se nevyrovnají, ale alespoň ten nejhorší bordel odstraní :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ty proužky od Nivey jsou fakt nej. Akorát trošku agresivnější...

      Vymazat
    2. já myslím, že už jsem tady proužkách Nivei četla :P myslím, že už je má vyzkoušený :P

      Vymazat
  2. Jelikož jsem poslední dny posedlá Vánocema, tak bych uvítala zase nějaké vánočně laděné video, jako jsi dělala loni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vím všechno o syfilisu a o různých kožních chorobách, ale říct sprchový gel už neumím :D Tak tím jsi mě naprosto rozesmála. Zřejmě teď místo seriálů budu koukat na tvá videa :) též mi trvá než něco spotřebuji jak toho mám moc. Teď jsem si řekla, že alespon 3/4 chci do konce ledna spotřebovat. Byla by škoda nějaké výrobky nechat projít. Na ty póry, zkoušela jsi tu černou korejskou masku?

    OdpovědětVymazat
  4. Může se zeptat, ty tampónky z Avonu, jsou to tyhle? Docela bych je ráda vyzkoušela, ale abych si zase neobjednala něco špatně :-)
    http://www.parfums.cz/avon/clearskin-professional-cistici-ubrousky-pro-problematickou-plet-akne/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!