čtvrtek 5. prosince 2013

Srdíčko od Too faced - tvářenka Sweethearts

Ahoj všichni!

Tohle srdíčko je záležitost, které jsem odolávala už dlouhou dobu. Četla jsem na ni recenzi na mnoha blozích (poprvé tuším u Rendy) a následovalo dlouhé období ničeho...až jsem prostě měla nějakou nic moc náladu, chtěla si něco koupit a recenze Luci Frid spolu s 10% slevou ASOSu na vše mě dorazila a já ji koupila. Po slevách mě vyšla v přepočtu na asi 450 Kč, což podle mě za Too Faced není špatné.



Nejdříve to vypadalo, že mi ani nedojde, protože pošta ztratila můj balíček, po několika peripetiích jsem se ale dozvěděla, že to není ten s tvářenkou, ale nějaký jiný. Jako taky to bolí, ale na Sweethearts jsem se těšila hodně.



Co mě překvapilo na první pohled, je velikost, je to fakt pořádná krabice. Tvářenky je dle obalu jen 5,5 gramů, ale mně to přišlo tak nejméně na dvojnásobek. Je velká a vzbuzuje ve mně pocit trvanlivého kousku, kterým budu okouzlovat i v domově důchodců.



Odstín je jeden jediný, ale pokud by se vám nelíbil, tak na jaře má přijít údajně nějaká limitka, kde se objeví tvářenka červenější a výraznější. Tato obsahuje tři pruhy - růžový, meruňkový a meruňkový trochu do červena, dohromady dává krásnou svěží barvu, která je ideální pro světlé odstíny pleti. Obávám se, že na opálených by nemusela být moc vidět, ale na mně vypadá jako takový ten zdravý nádech balancující nazelenalou barvu mojí pleti :D. Tvářenka je jemně lesklá, ale nemusíte se bát, že byste po obličeji nacházeli chaoticky roztroušené třpytky. Co se týče pigmentace, tak díky zapečenosti se téhle krásky nemusí obávat ani začátečnice, štětcem naberete na první dobrou přesně tak akorát.




Příliš mě nepotěšilo, že krabička je papírová, nevím proč jsem si myslela, že bude z plechu, ale přežiju to. Dobré je, že z obalu nevypadává, toho jsem se obávala. Jak je objemná, tak se asi nehodí zrovna na každodenní přenášení v kabelce, ale jestli vám nevadí, že zabere hodně místa, tak si myslím, že budete v pohodě, není totiž vůbec těžká (to dělá ten papír).



S výdrží jsem celkem spokojená, bude to tak 6-8 hodin, takže dejme tomu dvě třetiny dne. Ve výsledku jsem fakt ráda, že jsem po skoro roce povolila a koupila si ji, stala se jedním z nejuniverzálnějších a nejpoužívanějších kousků v mé sbírce.



Hodnocení: 9/10

A co vy, láká vás? Co máte rádi od Too Faced?

Těším se na komentáře,
IYF



27 komentářů:

  1. vypadá krásně, ale spíš jsem zvědavá na tu limitku! jinak od nich nic nemám a ani tuhle značku vlastně moc neznám, jsem dekorativkový barbar :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná. Ale jak nevydrží celý den, nešla bych do ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala níž, ona naštěstí nezmizí úplně...

      Vymazat
  3. Moc mě láká, ale jen kvůli barvě a srdíčku bo já si tvářenku nedávám:D ale s ní bych asi začla, aach :) a za 450kc to je fajn cena!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, já bych bez tvářenky nevylezla, bo vypadám nemocně :). Ta cena je super, měla jsem štěstí.

      Vymazat
  4. Už vzhledově vypadá moc hezky. Líbí se mi, že obsahuje i meruňkový odstín. Tvářenky vlastním zatím dvě. Známou od Bourjois a pak Shimmer- Beyonce. Preferuji spíše tvářenky, který mi vydrží celý den, abych ji během dne v práci nemusela přemalovávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona tahle jako vydrží, ale ne neporušená, tzn. že ubývá, ale nezmizí úplně :)

      Vymazat
  5. líbí velmi, za 450 bych ji možná taky brala, ale za plnou cenu jsem u týhle značky lakomá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem docela lakomá u tvářenek od NARSu, za ty bych plnou pálku nedala...obecne bych hodně peněz dala možná za Chanel a Illamasqua...

      Vymazat
  6. Mně se moc líbí, ale tvářenky moc nepoužívám...

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají mega dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já s touto tvářenkou mám přesně opačný problém jako většina. Barevně vypadá úžasně a hned bych ji brala, ale to srdíčkové balení mě irituje a nechtěla bych ho. Byla jsem v těchto holčičích věcech vždy divná. :-D
    jinak jsem do svého článku přidala složení, jak jsi chtěla, můžeš se mrknout.

    OdpovědětVymazat
  9. Vždycky, když ji vidím, si říkám, že ji potřebuji. Tak proč ji ještě pořád nemám? :D

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem těmahle stavama procházela rok a nakonec si ke mně cestu našla...:D

      Vymazat
  10. Vypadá nádherně, láká a moc :).

    OdpovědětVymazat
  11. Ten obal je nádherný, a to na takové roztomilosti obvykle nejsem. I když ty barvičky by na mě byly asi moc růžovoučké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlsím s Brunwen, podobné obaly mne většinou spíše iritují, i když tady se mi líbí.
      Barvičky by ale na mne byly ideál.
      Za plnou cenu bych ji ale nekoupila, s těmi slevami už by byla vážný kandidát, protože se vejde do hranice, kterou jsem ochotna za tvářenku dát :-)

      Vymazat
    2. Je fakt, že já třeba taky nemusím mít takovou tu asijskou roztomilou kosmetiku, ale tohle srdíčko vypadalo trochu vintage a proto mě zaujalo :)

      Vymazat
  12. No náááádherná. Tu si fakt šetři, ať můžeš v síbrťáku jednou machrovat. Jsem si jistá, že hezčí tvářenky se už vyrábět nebudou:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám jednu tvářenku od Givenchy a druhou od NARS, takže o třetí neuvažuju:-) Ale toto srdíčko je vážně krásné. Too Faced ví, jak se na holky jde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, že ti stačí dvě tvářenky :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!