středa 25. prosince 2013

Ten pravý lak na Vánoce - Maybelline Colorama Brocades

Ahoj všichni!
Tento příspěvek píšu 24. odpoledne :). Nevím, jak vy, ale já svůj workoholismus neumím vypnout ani na Štědrý den, možná bych potřebovala psychiatra a elektrošoky...nicméně chtěla jsem vám ukázat tenhle absolutně nádherný lak na nehty z edice Maybelline Colorama s názvem Brocades.



Kolekce je celkem široká, ale u nás v dm koupíte jen čtyři odstíny. Já jsem si vybrala tento zlatavý a přišel mě na 65 Kč.




Abyste docílily intenzivnějšího vzhledu, jsou potřeba tak tři vrstvy. Na laku je zajímavé to, že v různých úhlech vypadá, že na nehtu vůbec není, ačkoliv máte stoprocentní "pokrytí" - tohohle efektu si můžete všimnout i na fotkách.




Obsahuje větší bronzové třpytky a spoustu malých zlatých. Mně absolutně učaroval a proto spolu absolvujeme i dnešní sváteční večeři. Už ho mám na nehtech třetím dnem a drží zatím výborně. Hádám, že odlakování bude opět trochu horor :).



Jak se vám líbí?

Doufám, že jste se pořádně přecpali salátem a teď se nemůžete hýbat :).

Krásné svátky,
IYF

22 komentářů:

  1. Po tomhle toužím taky :) určitě si pro něj zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si v pátek ten červený a Ježíšek mi včera přinesl zbylé tři :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barvička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Je úžasný. Snad se brzo dostanu do DM, aby na mě ještě zbyl, protože se mi tato brokátová kolekce neskutečně líbí.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch méně frekventovaných dm jsem ho ještě viděla :)

      Vymazat
  5. Škoda, že jsem ho neviděla dřív... :) Ale je fakt krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. já měla na nehtech obyčejný červený, ale tyhle jsem viděla už u Petry a musím je mít!! už aby se zase otevřely obchody :D :D mám ráda pískové, ale ty s hrubšíma třpytkama, takže tohle je pro mě to pravé. asi omrknu tenhle a ten červený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten červený je absolutně boží, jakmile jsem ho viděla u Péti, zamilovala jsem se.

      Vymazat
  7. je fakt krásný! :) jenže já nesnáším u těchto laků to zdlouhavé odlakovávání, navíc mé nehty při tom strašně trpí, takže i když se do nějakého efektového laku zamiluju, koupím ho a nalakuju, tak jen jednou, podruhé už si nikdy netroufám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to máme stejné, taky mě to irituje a už pak nemám náladu dávat si ho znovu...

      Vymazat
  8. Krásný, sváteční. Líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  9. Je pěkný, ale osobně bych ho dala na nějaký bronzový nebo podobný podklad, ta průsvitnost by mě iritovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, že v umělém světle vůbec průsvitný není, jeví se to jen na přirozeném světle. Je takový záhadný.

      Vymazat
  10. tak tenhle lak je skvělý, možná se pro něj ještě dneska zastavím.. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Přecpala jsem se nejvíc, bramborový salát k snídani, obědu i večeři.
    Lak je krásný, ale já nemám nervy na odlakování.
    Krásný zbytek svátků, Kristý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, s tím salátem :)! Tobě (opožděně) taky, šťastný Nový rok!

      Vymazat
  12. No to je krasavec! Opravdu slavnostní lak! :))
    A ano, jsem přecpaná a místo chůze se valím! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, tak to má na Vánoce být :)!

      Vymazat
  13. áááá doufám, že ho u nás už nemají :DD jinak ho nutně potřebuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem ještě viděla nějaké zbytky :D

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!