pondělí 30. prosince 2013

To nejlepší za rok 2013 - dekorativní kosmetika

Ahoj všichni!

Nějak jsem v roce 2013 přitvrdila s dekorativkou a začala pořizovat všechno, co se kolem mě mihlo. Krásné paletky, všechny možné odstíny tvářenek...no bylo to vydatné. Tak se podívejme, kdo to u mě vyhrál.

L'Oréal Lumi Magique make-up

Z drogérky jsem už zkoušela ledasjaký make-up, ale tenhle se stal mým nejoblíbenějším. Patří sice k těm dražším, ale stojí za to. Kryje středně, jeho nejsvětlejší odstín mi krásně ladí ke krku (mám totiž obličej hrozně světlý a vypadám jako bílá hlava nasazená na...o něco méně bílém krku) a je dostatečně přirozený. Tento make-up si mě získal za celý rok zdaleka nejvíc, ačkoliv přišel až v jeho závěru.



Štětce Real Techniques

Asi není tajemstvím, že jsem tak trošku RT junkie. Ostatně tyhle štětce jsou prostě lákavé - jsou vytvořeny vizážistkou a za výhodnou cenu (kolem dvou stovek single štětce, necelé čtyři stovky sady - dle cen na iherb.com, kde je kupuju). S některými jsem procházela fázemi lásky, nenávisti...a ba i nezájmu. Letos jsem je ale znovuobjevila a našla pro ně to pravé využití nebo techniku. Miláčky roku jsou pro mě Buffing Brush, Expert Face Brush, Contour Brush a Base Shadow Brush.



Too Faced Sweethearts tvářenka

Jojo, tak tahle tvářenka je prostě věc, na kterou se můžu obrátit, ať se děje cokoliv. Její barva je univerzální, vytvoří krásný zdravý efekt a není pigmentovaná tak, abyste se báli zanořit štětec. Pro mě jeden z nejlepších nákupů roku 2013, do kterého jsem se nejdřív moc nehrnula.



Maybelline Color Tattoo On and On Bronze

Já nechápu to moje procházení fázemi, jak jsem psala výše. Máte to taky tak? Protože já jsem zpočátku tohle Color Tattoo rozhodně nemilovala, ba co víc, přišlo mi, že mi nesluší. Byla jsem z toho docela mrzutá, protože celý svět byl z něj zblázněná a já seděla doma a koukala na ně...kámo, co je? Proč mi nesedíš? Ale před několika měsíci se to obrátilo a tento odstín Color Tattoo je pro mě na oko to, co Too Faced srdíčko na tváře - když nevíte co by, prskněte to tam a nebude to blbý. Takže už se milujem. Svět je zachráněn.



Essence Longlasting Lipstick

Z některých věcí mě trochu píchá v mozku, jako bych snad zrazovala všechny znalce kosmetiky, jako by snad něco uvnitř Černé Moory plakalo nebo co. Ale já to musím napsat. Tohle je rtěnka asi za pade a je sakra dobrá. Sice není longlasting, ale je krásně gelová a přirozená i ve výrazných odstínech. A je od Essence. Což znamená, že se všichni budeme jednou obracet v hrobě kvůli tomu, že jsem to dneska napsala.



L'Oréal Super Liner Blockbuster fix na oči

Černé linky v podstatě nepoužívám, ale když už jo (třeba na nějaké výrazné večerní líčení), tak tenhle fix je pro mě zárukou kvalitního...výkonu. Vypadá sice tlustý, ale dokáže namalovat i super tenkou linku, nevysychá a obsah z něj teče rovnoměrně. Kdyby tohle vymysleli v hnědé nebo šedé barvě, vezmu toho vagón. I tak je to ale pro mě velké překvapení roku 2013.



Illamasqua Blush Brush

Kdo nemá tenhle štětec, ten neexistuje. To je nový kosmetický zákon a doufám, že se podle toho zařídíte :). On je totiž sice hrozně drahý, ale skvělý. Jemný, kvalitně zpracovaný a nanese vám cokoliv kamkoliv. Nemusíte se omezovat jen na tvářenku, poslouží i na make-up, pudr, konturování...jen stíny s ním asi nepůjdou. Kdybych ale utíkala z hořícího bytu, beru ho jednoznačně s sebou.



Chanel Les Beiges

To je totiž tak...tenhle pudr má vysoký takzvaný "faktor Chanelu", což pro neznalé znamená, že jakmile má něco na sobě dvě zkřížená céčka, tak je to úměrné mému zrychlení tepu. Možná je to jedna z nejdražších kosmetických věcí, co mám. Taky ho tak uctívám - už ten obal je dokonalý, což teprve obsah. Nějakým zázračným kouzlem dodá obličeji něco "navíc", udělá ho krásnějším. Nevím, jak a proč, ale je to tak. Na fotce se to snad ani nedá zachytit, to se musí zažít! 



Stíny Inglot Freedom System

Pokud hledáte kvalitní oční stíny za dobrou cenu (150 Kč/kus), tak Inglot je jasná volba. Všechny, co jsem vyzkoušela, byly skvěle pigmentované a měly výbornou výdrž. Líbí se mi samozřejmě i fakt, že máte absolutní svobodu v poskládání vlastní paletky. Inglot stíny jsem si natolik oblíbila, že jsem si letos k paletě na pět stínů pořídila ještě tu na deset, abych měla dostatek místa :).  



Everyday Minerals Matte minerální make-up

Minerální make-up já můžu a sáhnu po něm, kdykoliv nevím, co po mně moje pleť chce nebo pokud chci zaručeně pěkný výsledek. V roce 2013 jsem vyzkoušela matující verzi od Everyday Minerals a nebýt toho, že jsem si vybrala blbý odstín, tak ho mám dodnes - takto mám další balení zatím jen objednané. Faktem je, že je to příjemný minerální make-up, který slušně kryje a především opravdu matuje, navíc je za bezva cenu a seženete ho i v ČR v kamenném obchodě, pokud by se vám nechtělo objednávat z internetu (já ho kupuju opět na iherb.com za 13 dolarů).



Tak to jsou moji dekorativní oblíbenci, a tím také konec třídílného seriálu o tom nejlepším za rok 2013.

A co vy a dekorativní kosmetika v roce třináctky?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. já v dekorativce moc neexperimentuju, ale letos mě hodně mile překvapila řasenka Catrice (z LB), která mi z taštičky vyšoupla několik let milovanou žlutou colosalku. a v samém závěru přišel YSM make-up Inglot (nakoupen v sobotu :) a zatím je to jeden z nejlepších, co jsem kdy měla. čekám, jak se ukáže z dlouhodobého hlediska, jestli se neosypu nebo tak, ale doufám, že ne!

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky miluju Inglot stíny a ty rtěnky od Essence, ale vlastně i bez těch hnědých CT se neobejdu. :-)

    M. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji rtěnky Essence! nevím co bych bez ní dělala :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nové rtěnky od Essence mě taky velmi příjemně překvapily a to jsem docela kosmetický snob. Jsem s tebou, sestro! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, nejsem sama! CT on and on bronze jsem taky ze začátku byla skeptická, přišlo mi, že ho nevyužiju tolik, jak jsem myslela, ale pak přišlo prozření - skvělý podklad na všechny stíny podobného barevného spektra z MUA undressed. CT jako skvělý držák a barevná báze pod stíny v jednom, bezva!
    Souhlas s Essence rtěnkou, mám odstín 04 on the catwalk a jsem nadšená z odstínu, kterej je výraznej, ale né křiklavej (do fáze rudé křiklavé rtěnky jsem jestě nedospěla). Když už jsem u Essence, tak jejich tužky na rty jsou boží, hlavně odstín "red blush".
    A Inglot stíny jsou super. Plánuju si sestavit "cestovní paletku" podle klíče od Sharon, který zmiňuje tu: http://www.youtube.com/watch?v=eJeDuWkpGXM&list=PL9D0594D2FF2EE799&index=2

    OdpovědětVymazat
  6. Ona se Moora za humny vypláče a máme ji tu zpátky co by dup. ;)) Protože ty rtěnky jsou vážně fajn...
    Jinak zajímavý článek, mimo jiné jsem se dozvěděla, že nejen já procházím fázemi (takže jo, mám to taky tak... Kolikrát věc plně využiju až kdovíkdy... :D) a že neexistuji. Zejména to druhé mě trochu zneklidňuje... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kristý, článek moc pěkný, na ten Chanel jsem vyloženě namlsaná :-) Stíny Inglot zbožňuju, rtěnky Essence budu muset konečně vyzkoušet...Jediné, co mi kazí pohled na tvoje články je pozadí na fotkách...bílá, žmolkovatá deka mi přijde dost nehezká a k Chanelu se vyloženě nehodí :-D
    Luci

    OdpovědětVymazat
  8. jsem se zasmála :D moc hezky napsané:) a mám to s produkty často podobné,někdy mi prostě nesednou hned, ale když k sobě najdeme cestu, je to většinou láska:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Mrcho, ja ti dam brat jmeno mooří nadarmo!:DDDDDD

    Ale jako, vsak ono to neni v rozporu s mym nazorem, ze i v drogerkovy dekorativce se daj najit super vyjimky (za me treba rasenky), ne vsechno odpovida cene .. (Akorat vetsina:D)

    OdpovědětVymazat
  10. Ach jo..... ten rúž od Essence.... :D vždy sa pri nich zastavím v drogérke, vždy si s nimi ponatieram celú ruku, swatchujem pol hodinu :D a nakoniec aj tak žiadny nekúpim, lebo si poviem čo asi tak môžem čakať od rúžu za 2 eurá.... No ale teraz si už fakt musím nejaký kúpiť :)))
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  11. Už bych si měla taky konečně pořídit nějakou Essence rtěnku, tolik chvály a já stále žádnou nemám :D.

    OdpovědětVymazat
  12. ty rtěnky od Essence jsou fakt dobré, byla jsem příjemně překvapena, ty se jim fakt povedly :))

    OdpovědětVymazat
  13. Mým letošním objevem je indie značka Shiro Cosmetics. Strašně se mi líbí jejich odstíny očních stínů a s kvalitou jsem taky moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta tvářenka vypadá nádherně, kde se dá sehnat? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba v Sephoře :). Já ji mám z ASOSu.

      Vymazat
  15. Nejsvětlejší odstín toho Lumi je kolikátka? Hodně mě láká, ale nechci se moc spoléhat na drogerku - světlo, nabídku odstínů a tak.
    Tak linka Blackbuster mě třeba vůbec neláká, prodávám ji teď v charitativní blogsale. Z linek pro mě existujou jedině gelovky. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Vtipně napsané:-) Ani jeden produkt z Tvých oblíbenců jsem nezkoušela, ale díky Tvým vtipným prupovídkám mám chuť si všechno koupit:-) O mých oblíbencích z dekorativky si můžeš přečíst tady: http://mylifestyleblog.blogspot.cz/2014/01/kosmetika-roku-2013-dekorativni.html

    OdpovědětVymazat
  17. Jů a bude nějaká podrobnější recenze na ten Chanel? Stále váhám, jestli koupit/nekoupit....

    OdpovědětVymazat
  18. Já si myslím, že u nás nějaká ta C2...každopádně ve všech drogérkách je výběr stejný. Ten odstín není pro extra světlý obličej, pro mě je to barva mého krku...jinak gelovky linky jsou moje stálice :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!