pátek 27. prosince 2013

To nejlepší za rok 2013 - pečující kosmetika

Ahoj všichni!

Blíží se konec roku a s ním i bilancování - a jak jinak, než kosmetické, jsme přece na beauty blogu :). Tentokrát si probereme, co mě nejvíce uchvátilo z řad pečující kosmetiky.

DIY krém od Kiss a Bee

Jo, o tomhle krému zpívají trubadúři. Je fakt dokonalý a skvělý, už jsem to psala několikrát, ale za dlouhou dobu to nejlepší, co jsem si na obličej dala. Neumastí, hydratuje, jemně desinfikuje pleť, neucpává póry, nepřidává černé tečky. A jeho cena je naprosto směšná. Děkuju moc Míše za to, že byla tak hodná a "uvařila" mi ho.



L'Oréal micelární voda

Tahle voda je tu po právu. Micelárky sice už v českých (nejen) drogeriích jedou nějakou tu dobu, ale ještě jsem nenašla žádnou, ze které bych se posadila na zadek. Až přišel L'Oréal a já už Biodermu ani nechci. Jednak se mi více líbí obal, jednak nemusím nahánět slevové akce v lékárnách a jednak odličuje stejně dobře, ne-li lépe. 



Clinique Anti Blemish Solutions pleťová maska

Tuto fajnovou masku jsem odkoupila v blogsale od Mitsuuko. V reálu stojí docela hodně peněz, asi kolem sedmi stovek, ale její koupě má u mě jedno opodstatnění - používá se totiž jen pět minut. Na rozdíl od jiných masek, které musíte mít na obličeji 10-15-20 minut, téhle stačí pět a to mě naní uchvacuje. S pletí sice krátkodobě nedělá zázraky, ale nějaký efekt má, hádám, že zkrátka potřebuje čas a pravidelné používání. Každopádně její krátkodobost je pro mě výhra, protože od doby, co bydlím s přítelem se nechci poflakovat po bytě s maskou na ksichtě, a tak, když se potřebuju "vymaskovat" a on je zrovna doma, tak stačí se na pět minut zavřít do koupelny a než si vyčistíte zuby, tak máte odmaskováno :).



Primavera Vyrovnávající fluid

Můj problém s přírodní kosmetikou je ten, že většinou nefunguje. Nebo uškodí, chodíte třeba s ulepeným obličejem, namastí vás a tak...tohle je ale první krém, ze kterého jsem si sedla na zadek. Bude určitě ideální na léto, protože krásně zmatní pleť a nemáte pocit, že je taková umaštěná. V souvislosti s tím nevím, jak by si s ním poradila suchá pleť, jestli by byl dostatečně hydratační, pro mě ale bude na léto přesně akorát - pročež si plánuju pořídit plné balení.



Saloos Argan Revital pleťový olej

No, ještě větší problém mám s levnou přírodní kosmetikou, protože ta většinou funguje ještě míň :D. Tenhle olejíček jsem dostala ve vzorku a opravdu mě překvapil. Po použití na noc se ráno probouzíte s krásně regenerovanou pletí, která snad i trošku září (u mě nevídáno). Navíc stojí jen lehce přes stovku a pěkně voní. V tomhle to Saloos teda u mě vyhrál.



Odličovací balzámy

Jak jinak, kdyby existovala jediná oblast, ze které se můžou momentálně české blogy zbláznit, jsou to odličovací balzámy. Ale je to fakt revoluce, protože nic jiného vás tak dobře neodlíčí. Výše zmiňovanou micelárku nepoužívám každý den, mám ji jen pro případ spěchu, pokud chci odlíčit jen část obličeje nebo tak...ale na takové to večerní stáhnutí všeho hnusu používám balzám. Momentálně mám Vie Seventh Heaven, ale na cestě z Anglie (děkuju úžasné Lucifridě) mám Clinique. Pokud jste balzám ještě nezkusily, musíte. Tečka :).



DIZAO pleťové masky

O těchto maskách jsem četla poprvé u Sofastars a zaujalo mě, že jsou přírodní a zároveň plátýnkové, a ještě k tomu ze dvou složek (v balení máte masku a sérum). A tak jsem objednala :). Na maskách mě fascinuje, jak jsou nacucané a hrozně příjemné na pleti, hezky chladí a máte pocit, že pro sebe děláte něco výborného. Následné sérum to už jenom dokončí a pleť je taková "nažraná" (nechtěla jsem říkat naducaná, takže tady je nové slovo :D). Ta cena je navíc podle mě fajn, kus stojí kolem 59 Kč a já je mám ráda v zásobě pro dny, kdy jsem fakt unavená a moje pleť mele z posledního.



Elizabeth Arden 8 Hour Cream

Tenhle krém mám už dlouho a moc se mi nechce bez něj existovat. Není sice vůbec přírodní, a jestli existuje něco podobného v této sféře, řekněte mi to; ale funguje. Jednak pomáhá zahojit "věci", ať už rozdrápané pupínky, ukousané kůžičky u nehtů nebo popraskané rty a jednak ho můžete dát na obličej, rty, tělo...záleží, kde máte zrovna sucho nebo nezahojeno :). Já ho mám denně u postele.




Tak to jsou mí letošní favorité z oblasti péče. A co jste si oblíbili vy?

Jsem zvědavá na komentáře :),
IYF







13 komentářů:

  1. Krém od Míši mám taky, ale bohužel s mojí pletí si nerozumí :-( Je hodně mastný a vůbec se nevsakuje. Když se namažu ráno, tak jsem večer pořád mastná a když se namažu na noc, tak jsem zase mastná ráno. Dávám malé množství, mastnotu odsávám kapesníčkem, ale furt to tam prostě je. Jinak je příjemný, líbí se mi konzistence, vůně a hlavně ten pocit, že se mažu něčím fakt přírodním, ale ta mastnota mi vadí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dáváš ho na vlhkou pleť? Já vím, blbá rada, viď. Ale nemůže asi vyhovovat všem, to je pravda...

      Vymazat
  2. Já jsem se dřív před přítelem (nyní manželem) taky hrozně styděla, ale teď už klidně pobíhám po bytě s Himalaya Herbals nimbovou maskou a poslouchám, jak zpívá Jožin z bažin :-D

    OdpovědětVymazat
  3. já s maskou nemám problém ani před přítelem, sice se dřív lekal, co se mi stalo, ale teď už ví a viděl mě už i v horších chvílích :D
    určitě souhlasím s micelárkou, pak jsem si letos oblíbila Yves Rocher přírodní šampóny, Sébium Global od Biodermy, Antiac, ty nové Rexony a sprchovou pěnu Balea, bohužel to byla jen limitka, ale pěkně se s ní holily nohy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yves Rocher šampón mám nějaký doma, asi ho zkusím :). A Sébium Global si všichni hrozně chválá, musí ho taky vyzkoušet.

      Vymazat
  4. Tak Loreal bych si už konečně mohla pořídit :) Já si oblíbila kokosový olej a rtěnky od essence a miss sporty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak něco od Miss Sporty už jsem neměla pěknou řádku let, musím se mrkout, co mají :). Jen občas koupím nějaký lak, ty jsou fajn.

      Vymazat
  5. Příteli masky až tak nevadí... :D
    Jinak se mi nejvíc líbí stejně krém od Míši a argan revital. A pak že si s přírodkou nerozumíš... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, konečně jsme si asi začali rozumět! Dělám na tom :)

      Vymazat
  6. tu masku od clinique mám taky a mám ji ráda, použila jsem zrovinka včera :) Jinak chodím před partnerem v maskách obden, je zvyklý, říká mi amazanko :) jen nesnáší, že ty jílové masky zanáší odpady a jednou za čas musíme rozdělat umyvadlo a vyčistit to, to je humáč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak už chápu, proč se nám v poslední době nějak zanáší odpad...:D

      Vymazat
  7. Tak opravdu mě zaujal ten Elizabeth Arden 8 Hour Cream, píšu si ho na wish list :) A chtěla jsem se tě zeptat, slečna z Kiss a Bee ty krémíky normálně prodává? Pokukuju po jejím blogu už delší dobu a mít její krém by bylo super. Ale nikde jsem žádný e-shop, nebo info, že prodává, nenašla..
    Jinak co se týče pečující, tak já teď používám nový ochranný krém od Ryoru pro aknozní pleť a zdá se super. A stálicí je pro mě pleťová voda od Karla Hádka. Až mi dojdou další produkty, vyzkouším od něj i něco nového.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!