úterý 24. prosince 2013

To nejlepší za rok 2013 - tělo a vlasy

Ahoj všichni!

Opět je tu čas bilancování, a já jsem přišla se svou troškou do kosmetického mlýna :). Vrhněmež (to slovo neexistuje, ale já ho tímto zavádím do praxe) se tedy na tělo a vlasy!

Nivea tělové mléko do sprchy

Ať si kdo chce co chce říká, podle mě je tohle super vynález. Jasně, musíte se sice ještě umýt, ale - přijde mi, že čas to ušetří tak jako tak a mně se to hodí na líné dny nebo třeba na cestování, kdy se s tím nechci moc otravovat. Balea teď přišla se svou vlastní verzí, ale tu jsem nezkoušela, takže píšu o Nivee, ale může to platit obecně na tato "smývací" tělová mléka.



Biosilk

Je to plné hnusných silikonů, to je bez debat. Ale dělá to krásné vlasy! I mně na těch jemných chlupech. Snažím se teď co nejvíce soustředit na přírodu, ale po Biosilku moje srdce pláče. Pokud nemáte nic proti chemii, jděte do něj.



NUXE Huile Prodigeuse suchý olej

Nic na světě nevoní tak magicky, jako tento olej. Dá se údajně použít na všechno, mně se nejvíce osvědčil na tělo a trošku i na obličej. Jeho vůně je opravdu silná a květinová, ale když se jednou zamilujete, tak už nemůžete přestat. 




Tupírovací hřeben s kančími štětinami

Nejuniverzálnější věc na moje vlasy za šedesát korun. Kupovala jsem ho na Interbeauty ve stánku s kadeřnickými potřebami a je to v podstatě jediný hřeben (kromě Tangle Teezeru), který používám. Rozčeše, dá se s ním tupírovat, dělat pěšinky, účesy...prostě je tak nějak na všechno.



Dove Maximum Protection antiperspirant

Och, tento vynález mi změnil život. Je mi jasné, že spoustě z vás se příčí používat antiperspiranty s hlinékem kvůli možnému zvýšení rizika výskytu rakoviny, ale prostě....já se nechci potit. Nesnáším ten pocit mokrého podpaží, tmavé koláče na oblečení...ačkoliv nejsem člověk, co se potí nadměrně, tak to prostě fakt nemusím. Zkoušela jsem ledasjaký přírodní deodorant, ale všechny letěly do koše. Tenhle od Dove je dokonalý, protože při běžné denní činnosti se s ním nepotím. Mám ho jako jistotu na náročné dny, kdy odcházím z domu před semnou ráno a vracím se až v noci a obyčejný antiperspirant to nezvládá. Geniální věc a už ho nepustím z ruky :).



Présence(s) de Bach

K nákupu u Bio Bachovek jsem dostala dva vzorečky parfémů a tahle vůně mi naprosto učarovala. Vzbuzuje ve mně pocity harmonie a "souznění sama se sebou" - přesně, jako to píšou v letáku. Jakmile je mi blbě, třeba se učím a mám chuť se zabít dřív, než mi z toho praskne hlava, Présence(s) mi zlepší náladu a uklidní mě. Nedokážu ani popsat z čeho je nebo co v ní cítím, to se musí vyzkoušet!



Alverde sada tělových máslíček

Nejsme úchyl na zdrobněliny, nebojte. Ale tahle tělová másla jsou maličká, takže jsou to....máslíčka. Alverde tuhle sadu tří kusů vydalo letos k Vánocům a po tom, co jsem si je koupila, jsem musela pořídit ještě jeden set pro kamarádku. Nejenže jsou roztomilá a hydratují skvěle, ale krásně voní. Jablko, vanilka a brusinka - každá vůně je jedinečná a veskrze velmi vánoční. Pokud tuhle sadu ještě někde náhodou objevíte, vemte, co se vám do košíku vejde.



A co vy a vaši letošní favoriti na rok 2013?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. tělové mléko do sprchy jsem si po delším váhání taky koupila, na koleji jsem totiž tak líná, že jsem se za celý semestr namazala tak 2x-3x a tak jsem zakročila, myslím, že toto mléko bude do sprchového koutu ideální pomocník:)
    a ty máslíčka:) od Alverde vypadají super, jestli je ještě někde uvidím, tak rozhodně váhat nebudu!:)
    přeju ti krásné Vánoce ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si zamilovala tělové mléko do sprchy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ten parfém je fakt super :) Momentálně ho testuju a chci zkusit ještě jinou variantu (Vivacités?) a jeden z nich bych si moc ráda pořídila. Jen ta cena..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  4. já blbec jsem koupila tu sadu jen jednu, všechny jsem rozdala. a vzhledem k té obrovské blogomasáži pochybuju, že je ještě někde seženu i pro sebe :( jinak já jsem si letos hodně oblíbila Naturu Sibericu, Pure Fiji, blond šampón John Frieda, taky ty antiperspiranty, ale spíš Rexonu, Dove mi moc nestačí, novou L'Oréal micelárku... atd atd :D
    krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  5. Sada máslíček se ukázala jako nesehnatelná, ale nevadí... :))
    Tyhle antiperspiranty jsem ještě nezkoušela, asi si to nechám až na léto. :) A parfém vůbec nevypadá zle! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máslíčka jsem chtěla, ale bohužel nesehnala :-(... A o favoritech chystám opět dva samostatné články - pečující a dekorativní kosmetiku ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Aspon od nekoho byl nska clanek:D

    Masla by pristi rok meli vyrobit ve trojnasobnym mnozstvi, ja je nedostat, tak je nesezenu, nebyly nikde;)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem ty máslíčka už nikde nesehnala a strašně mě to štve :( Jinak Nivea mléko a Biosilk souhlas a místo Dove antiperspirantu používám Rexonu (ale je to skoro to samé) - také moje Best of :)

    OdpovědětVymazat
  9. Biosilk miluju. Na máslíčka jsem bohužel štěstí neměla, ale tak co se dá dělat. Nejvíc mě zaujal ten Nuxe suchý olej. Mám teď ten od Garnieru, ale ráda bych zkusila i něco jiného. Áááá, co mi to děláš! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tělové mléko do sprchy Balea je tisíckrát lepší než Nivea, fakt doporučuju :) A stojí půlku ;)
    Máslíčka jsem nesehnala a strašně mě to mrzí!

    NightFury

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!