pátek 20. prosince 2013

Vánoční video á la otázky a odpovědi

Ahoj všichni!

Tak jsem konečně natočila vánoční video a uveřejňuji ho právě teď, protože se mi poštěstilo dnes udělat zkoušku, a mám tak poprvé, za dobu, co jsem na VŠ vánoční prázdniny! Doufám, že se vám bude líbit :).

A já se jdu učit....éééé, kecám...nasávat vánoční atmosféru :).

Odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=jDcqvT7gOo0

Krásný páteční večer,
IYF

8 komentářů:

  1. Přišlo mi tvoje video vhod, baví mě tě poslouchat. :)

    Můžu-li, taky se přidám k odpovědím na některé otázky:
    - náš bramborovej salát bych taky ráda jedla ráno, v poledne, večer, ale vždycky je ho docela málo, jen jeden obrovskej plnej hrnec, tudíž letos s předstihem zavolám mámě, že chci rovnou prádelní hrnec
    - nesnáším stejně jako ty Jasněnku a létajícího ševce, potom Hrátky s čertem, taky mě docela štvou americký filmy, kde hlavní tématem je hrozba, že Vánoce nebudou a někdo je musí zachránit
    - nenávidim Silvestra pro způsob, jakým ho lidi slaví a že na mě působí společenský tlak v podobě nutnosti bejt někde venku a vožrat se (nepodvolila jsem to teda nikdy, vždycky jsem byla doma, ale vždycky mi vadí ten tlak)
    - dokud nemám děti, taky chci bejt na Vánoce s maminečkou a tatínečkem, ne s přítelem :D
    - můj táta má narozky 27.12., stejnej problém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mamka taky původně dělala jen jeden velkej hrnec, ale teď už pod nátlakem dělá dva :D. Vtipné, kolik toho máme společného....dokonce i ty narozeniny rodičovstva během Vánoc :D

      Vymazat
  2. Amen s bramborovým salátem.
    Amen s Láskou nebeskou (na rozdíl od tebe jsem jí dala šanci jen jednou. Po deseti minutách mi obočí zmizelo ve vlasech a do konce filmu se neobjevilo).
    A konečně někdo, kdo jí na Štědrý den krupici k obědu!

    hezké Vánoce, Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak tohle video se mi líbilo strašně moc, vtipný dárek o spolužácích :-) Ten bramborovej salát mě ale rozesmál, to je naopak u mě jediná věc, kterou fakt nesním, protože jí nesnáším - jím normálně brambory, i tchyně si musela zvyknout :-D
    Linecký - moje nejoblíbenější cukroví..jiný nemusím, ale tohohle sním tunu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem strašně zvědavá, co si to příteli realizovala toho půl roku;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super video, ten šalát bol vážne vtipný :-D My ho robíme vždy strašne veľa, takže je aj na tri dni :-)))

    Giveaway na Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  6. Moje otázky z komentáře pod článkem zůstaly nezodpovězeny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ti omlouvám, ale je to proto, že přišly až po tom, co bylo video natočené :(

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!