pondělí 16. prosince 2013

Velká vánoční cukrárna - aneb INGLOT a jeho vánoční sady

Ahoj všichni!

Jako vícero blogerek jsem byla i já letos pozvána do Inglotu, abych si prohlédla, co pěkného pro nás chystají na Vánoce. Už loni se mi jejich sady líbily a přišlo mi to jako skvělý dárek, o to víc mě ale sety oslovily letos, kdy si je můžete maximálně přizpůsobit.



V obchodě na pražském Chodově se mě ujala úžasně milá Bára a všechno mi předvedla. Setů máte na výběr letos hned několik, všechny jsou sepsané tady na obrázku.



Jak už jsem říkala, letošní velkou výhodou je variabilita sad. Například, když je u setu napsáno "rtěnka", můžete vybírat z jakýchkoliv rtěnek - můj tajný tip jsou jejich gelové textury, ty můžu jen doporučit. U setu na oči je napsána báze na oční stíny a co mě moc potěšilo, můžete si jako variantu zvolit i známý Duraline - univerzální vodičku, která udělá ze sypkých stínů krémové, z pigmentů stíny, ze stínů linku...je to skvělá věc a další můj tajný tip.


Set "Eyes XL"


Set "Eyes"
Kromě toho, že jsou sady cenově zvýhodněné, tak nabízejí další bonus, a to je kosmetická taštička. No, je to spíš taška, ale je opravdu krásná. Vybírat můžete ze stříbrné nebo zlaté barvy. K levnějším setům na ni dostanete 50% slevu a k těm dražším je zdarma.


Set "Max", na fotce můžete vidět i úžasnou taštičku
Mě asi nejvíce zaujal set Top, ve kterém máte všechno, co potřebujete - věci na nehty, rty i oči. Pokud nevíte, co darovat, tak myslím, že tento by užila každá žena. Mrk mrk, Ježíšku :).




Set "Nails"

Set "Lips"
Já se klidně přiznám k tomu, že Inglot miluju, a hlavně proto jsem přijala nabídku, kterou dostalo docela dost blogerek, protože každá návštěva tohohle obchodu je pro mě jako den v cukrárně - nevím, čeho i všímat dřív, co si koupit a tak...krom toho, ještě nikdy jsem neměla od Inglotu špatný výrobek (ale nezkoušela jsem všechno), takže to není jako když doma truchlíte jako závislák nad svou sbírkou Essence tvářenek :).



Bára mi taky představila spoustu novinek, které jsem vyfotila všechny pohromadě - kromě potřeb pro "nehtařky", jako jsou zdobící laky a ozdoby v kalíšcích tu najdete nové HD pudry (vypadají moc dobře, asi si pro jeden půjdu), třpytivé univerzální pudry (pokud máte rády tento efekt, tak je doporučuji, jsou krásné), lesky na rty (jeden mi už říká mami :), rtěnky ve švestkových odstínech, nové štětce....mě obzvlášť zaujaly karbonové barevné tužky na oči ve třech nových odstínech. Zkoušela jsem si je v obchodě a jsou úžasně měkké, ale jakmile zaschnou, tak fakt drží! Jakože fest! Sama nejsem tužková, používám hlavně gelové linky, ale tuhle tužku jsem musela mít...takže taky putovala do košíku :). Doufám, že se objeví ještě v dalších odstínech, protože takovou šedou nebo khaki zelenou bych rozhodně užila.




Ještě nikdy jsem snad nebyla v Inglotu a nic nekoupila :). Takže jsem si odnesla pár věcí - kromě lesku na rty a karbonové tužky ještě gelové linky a rtěnku do Freedom systému. Vše vám určitě časem představím v recenzích. Mimochodem, není ta papírová taštička boží?



Tak co si o tom myslíte? Zaujala vás Inglot vánoční nabídka? Mě moc...jak říkám, jsem ráda, že to mám k nim z domova docela daleko, protože jinak bych tam byla snad každý den. Prostě jedna velká cukrárna pro kosmetické nadšence!



Těším se na vaše komentáře!

IYF

1 komentář:

  1. všechny sety vypadají super, přijde mi i jako skvělý nápad, že si každý může vybrat rtěnku (ne že je tam prostě nějaký jen přiložená) a taštička je boží :D!
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!