pondělí 27. ledna 2014

Dermacol Soft Heel Balm krém na nohy

Ahoj všichni! Protože zima je neúprosná a všechny suchosti kůže se v tomhle období jen a jen zhoršují, je nutné pečovat i o nohy. Napsala bych tlapky, ale...moje dvaačtyřicítka je fakt spíš noha :).



Já jsem jednou takhle s nadějí v očích přihodila do košíku na e-shopu Dermacolu tento krém určený speciálně na paty, protože co je dobré na paty, musí být ještě lepší na celou hnátu, že? Jako že to bude změkčovat a vůbec. Navíc modrý obal byl takový lákavý, cena rozumná (asi 70 Kč)...takže šup s ním do košíku.



Co se krému musí přiznat, je pěkné balení a příjemná vůně – taková svěží, jakoby okurková. Překvapila mě ovšem poměrně řídká konzistence, asi jako bílý jogurt, což trochu vzbudilo nedůvěru v účinek. A fakt je, že nějaká hydratace a věci související, to se moc nekoná. Používala jsem jednu dobu krém každý večer a mým nohám to bylo tak nějak úplně jedno. Po namazání dolních konců jsem ho zkoušela i na ty horní (=ruce), ale ani tam nezabral. Vytvořil na kůži takový podivný film, který tam jakoby seděl a pak zmizel. Pokud máte doma parkety nebo plovoucí podlahu, tak vás musím zároveň upozornit na to, že jsem si několikrát málem nabila držku (škrt) natloukla – hrozně to s ním totiž klouže, takže nic pro noční dobrodružné výpravy na záchod.



Veskrze tedy spokojená nejsem a přemýšlím, na co ten svůj zbytek domažu, abych nevyhazovala poloprázdnou tubu. Za sebe vám ho nemůžu doporučit, lepší je dle mého Balea krém s ureou.



Hodnocení: 2/10 (za obal, vůni, cenu...)


Vyzkoušeli jste tento krém na nohy? Doporučíte mi něco lepšího?


Těším se na komentáře,

IYF

7 komentářů:

  1. Přesně tak, nejlepší je Balea krém na nohy s ureou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych doporučila krémy na nohy od Oriflame :))) Sama používám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento krém na nohy som neskúšala. Momentálne mám však doma tú vychvaľovanú Baleu s ureou a musím priznať, že ja z nej tak nadšená nie som. Čakám, kedy bude prázdna, aby som si mohla znovu kúpiť obľúbený krém.
    Je to maslo na nohy od firmy Kneipp. Obsahuje tiež 10 % urea a ešte k tomu extrakt z měsíčku, rozmarýnu, Panthenol, vitamín E a bambucké maslo. Je to jediný produkt na nohy, pri ktorom skutočne zaznamenala zjemnenie chodidiel. Nevýhodou je bohužiaľ dostupnosť. V Brne som ho nikde nezohnala, tak som si ho objednala v lekárni. Našťastie som ho do druhého dňa už mala doma. A 100 ml tuba mi vydržala fakt dlho, pretože ho netreba veľa na poriadne premazanie /holt maslo.../
    Viera

    OdpovědětVymazat
  4. já už o něm četla a taky to bylo negativní, takže fakt nebrat! Balea je prostě nejlepší a taky pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež používam Baleu s ureou a som spokojna :)
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  6. Doporucuji univerzalni balzam(hlavne na suchou a dehytranovanou kuzi. vhodne taky pro potlaceni exemu ci lupenky) Egyptian Magic. Rada ho mazu i na cele hnaty;-) a nasledne sup do mekouckych frote ponozek... lip se i spi;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za tip! A nejde to bez těch ponožek? Já ponožky doma vůbec nenosím, natož na spaní, neusnula bych :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!