pátek 24. ledna 2014

Legendy – Dermacol Invisible Fixing Powder

Ahoj všichni! V mém dalším článků o legendách, o kterých se můžete dočíst na každém druhém blogu, si vezmu na paškál sypký fixační pudr Dermacol. Krom toho, že ho chválí snad všichni, ho ocenila i Asociase vizážistů a stylistů České republiky. Pudr koupíte za cenu kolem 250 Kč.



Balení se mi moc líbí, plast je dost bytelný a šroubovací uzávěr se nerozpadá a neničí ani po dlouhodobém používání. Uvnitř najdete štěteček a tenkou houbičku na pudr – radím vám oboje nevyhazovat, protože pokud sundáte přelepku ze sítka, tak štětec z houbičkou krásně fixují obsah uvnitř balení a nemusíte se bát, že v kabelce nastane katastrofa.





Pudr je nabízen ve dvou odstínech, já mám ten světlý Light. Podle mě je to univerzální odstín pro každého a osobně nevidím důvod, proč bych si měla kupovat barevný fixační pudr.




Co se týče schopností, je podle mě důležité rozlišit mezi pudrem, který má primárně fixovat make-up a tím, který má za úkol matovat pleť. Protože pokud si Dermacol koupíte na zmatnění, můžete být zklamáni – já se jen s ním lesknu už za asi patnáct až třicet minut. A ne jen tak, jako prase!



Používám ho proto výhradně pro fixaci líčení a na něj dávám ještě klasický matující pudr (například Stay Matte od Rimmel nebo ten od NYC). Na Dermacolu oceňuju, že vytvoří sametový efekt pleti a na místech, kde se nemastím (například po stranách tváří a čela) opravdu make-up déle vydrží. Bohužel třeba na nose nebo na bradě nemá proti mému excesivnímu mazotoku šanci asi ani štuk :).


Můžu vám ho vlastně doporučit? Asi ano, pokud nemáte mastnější pleť, ale pro úplné sušinky asi taky nebude (například pod očima se mi dost „scukává“ a zvýrazňuje vrásky). Asi nezbývá, než doporučení směřovat k těm „normálním“ - za 250 Kč vám slušně zafixuje make-up, vyrobí sametovou pleť a vydrží dlouho (já už ho mám dobrý rok a půl, a ještě tam je). Sama si ho už ale pravděpodobně nekoupím.


Hodnocení: 5/10


A co vy a vaše zkušenosti s tímto pudrem?


Těším se na komentáře,
IYF




19 komentářů:

  1. Já ho mám docela ráda. Měla jsem ho jednou. Akorát jsem si ho podruhé pořád nekoupila, protože mám pudrů doma ještě tak na rok... :) Na mojí suchou/občas trochu smíšenou pleť je docela v pohodě, úplně matný finiš nehledám... :) Na zmatnění to asi fakt nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky velké zásoby, takže se v nejbližší době na něj nechystám :)

      Vymazat
  2. Měla jsem ho jednou a byl fajnový.. Kdybych nepreferovala kompaktní pudry, jdu do něj zase :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám suchou pleť a mám tenhle pudr ráda :) Nijak mě nevysušuje, což hodně oceňuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, mě tenhle pudr nebaví vůbec. Přijde mi že vysušuje (mám smíšenou pleť) a nic dalšího nedělá. Mám radši barevný pudry :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Rozmýšlala som, že si ho kúpim ale keďže mám mastnú pleť, tak to asi nebude pre mňa :((

    OdpovědětVymazat
  6. Bojuju s ním, ne a ne ho vypotřebovat. Už se těším, až nebude. Nevšímám si moc rozdílu když ho na pleti mám a nemám.

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel mastnější pleť mám, takže asi zkoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  8. Me vyhovuje, nelesknu se po něm rychleji než po jiném,ale ted je best of Alverde :)

    OdpovědětVymazat
  9. mne sa dosť všade vysypoval :/ :D a bola som po ňom dosť biela...

    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  10. Nic pro mou pleť :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. já si ho asi znova nekoupím, protože nevím, kdy se mi podaří ho vypotřebovat, je fakt bezedný :) pod oči ho teda nedávám, to se trochu bojím, mám už docela vrásky (omg ve 25!!! :D). dřív jsem ho dávala na klasický pudr, ale teď používám YSM make-up od Inglotu, který vydrží krásně matný i sám o sobě, ale zase docela slézá, takže potřebuje fixovat. spolu tvoří dokonalý pár :)

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsem ho a suché partie pleti zůstaly matné až do večera. Samozřejmě mimo čelo, souhlasím tedy se závěrem, že to není hračka pro mastnou pleť

    OdpovědětVymazat
  13. Make-up nepoužívám, takže pokud nezmatňuje, tak by mi byl k ničemu...
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  14. Tyy jo, tak to mě nenapadlo, že je určený spíš/jen k fixaci (i když "fixing" že, ehm :D), mně totiž matuje asi nejvíc ze všech pudrů, co mám, to je zvláštní.:) Jinak to zjemnění pleti mě na něm hrozně baví..;)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám nějakou divnou úchylku zas na sypké pudry :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já teď dodělávám trasp. pudr od MaryKay a na tenhle si brousím zuby pak, když ho všichni tak chválí!

    OdpovědětVymazat
  17. já jsem s tímhle dermacol pudrem nejvíc spokojená, jediné, co mi možná vadí, je to, že si ho obvykle naberu moc a pak ho musím o to důkladněji "rozetřít" (pardon, takhle po ránu mám dost omezenou slovní zásobu :D ). pro mou normální/smíšenou pleť jinak určitě skvělá volba :))

    OdpovědětVymazat
  18. tento kment som uz pisala na iny blog ale skopirujem aj sem:

    s mastnotou mi dost pomohol sebium global, mam zmiesanu pokozku (vyrazne suchu aj mastnu a to aj na rovnakych miestach..), pouzivat som zacala koli akne, to drzi na uzde ale krasne zreguloval mastiacu sa cast uz po par dnoch.. koli suchosti pouzivam pred nim este hydratacny krem a tato kombinacia velmi vyhovuje - nemam plet velmi presusenu a ani mastnu - a to ci uz rano alebo pocas dna.. pokozka je fakt taka krajsia..

    ked som nan citala recenzie tak tie negativne boli vacsinou o nedostatocnej hydratacii - a teda aj citlivejsia, krehka a podrazdena pokozka, naozaj sa to ale da vyriesit niecim hydratacnym pred, ak by ti toto sposoboval

    z ofic. popisu: "bla bla..pokožka učí regulovať kvalitu ale aj množstvo v nej obsiahnutých mastných kyselín, aby sa kvalita kožného mazu priblížila kvalite zdravej pokožky a tým efektívne predchádzala vyrážkam a čiernym bodkám.."
    ----
    par dni dozadu som tiez hladala nejaky transparentny puder, rozhodovala som sa medzi tymto dermacolom, sypkym catrice a elf. kedze cez net sa mi objednavat nechcelo, dermacol puder nemali v dm a catrice ma testerom ohuril ( :D ) - fakt treba vyskusat - padla volba nanho.
    13h v praci, bez klasickeho makeupu - lahky hydratacny krem + bioderma (korektor, riasenka, licka) + catrice puder = nemastna T-zona cely den :) aj ked korektor a licka stratili na intenzite a riasenka trocha opada :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!