sobota 4. ledna 2014

Líčení na víkend – hlavně rychle, jednoduše a za pár korun

Ahoj všichni!


Jak se máte? Mně v pondělí začíná škola, a tímpádem už se mi trochu navaluje a zároveň svírá srdce. Dnes mě napadlo ukázat vám, jak se líčím na víkend, kdy jsem doma a neplánuju nikam jít, zároveň ale nechci vypadat jako unavenej bledej chlápek. Vynechme prosím z komentářů debatu o tom, že „JÁÁÁ jakooo se teda nemusím líčit na doma, JÁÁÁ!“, mně přijde přirozené, pokud nebydlím sama, tak na sebe aspoň něco nahodit, pokud mi na tom druhém záleží. Radši půjdu nenamalovaná do práce nebo do školy, protože tamti lidi mi můžou být ukradení, ale proč vystavovat vaši nejhnusnější variantu obličeje zrovna doma? (a ano, jasně, On mě může vidět nenamalovanou, nezblázní se z toho, ale proto mu to nemusím cpát každý den)


Tak ale teda popojedem :). Na víkend to chce něco, co je rychlé a snadné, já navíc využívám produkty, které jsou cenově velmi příznivé.


Na celý obličej napatlám alverde minerální pudr. Objevila jsem ho teprve nedávno a je to příjemná varianta, pokud chcete maličko sjednotit, ale do make-upu se vám nechce. Používám na něj štětec od Hakuro, který můžete vidět na fotce níže. Potom použiju korektor Instant Age Rewind od Maybelline, který bohužel neseženete u nás, ale v sousedních státech ano :). Zakrývám pouze kruhy pod očima, případné pupínky jsou mi tak nějak jedno a stálo by mě to moc práce :D. Na oko aplikuju jednoduše přes celé pohyblivé víčko Maybelline Color Tattoo v odstínu On and On Bronze – jak jsem psala už v oblíbencích 2013, je to nejlepší produkt, pokud nevíte, co by. Oko lehce zvýrazní, vydrží celý den a aplikace je víc, než jednoduchá. Můžete použít prsty, ale já upřednostňuju štětec Laukrom. 


Pak stačí jen vrstva řasenky Maybelline Great Lash Lots of Lashes a na obočí e.l.f. „věc“ - ve skutečnosti to původně mělo dva konce, přičemž na jednom byla taková divná průhledná tekutina, ale mně se to ulomilo, tak používám jen ten barevný. Funguje jako barva i fixační gel zároveň. Co se týče tvářenky, tak poměrně nedávno jsem ve slevovém košíčku v Rossmannu objevila tuto pěnovou tvářenku od Catrice z limitované edice a moc mi vyhovuje. Dlouho vydrží, barva je taková šťavnatá a na tváře ji nahodíte „frc frc“.

prostě nic extra, jak vidíte
Na rty si nedávám nic, maximálně obyč bezbarvý balzám, protože chci, aby si po náročném rtěnkovém týdnu odpočinuly. Výhodou je, že pro tenhle look potřebujete jen tři štětce – Hakuro na minerální pudr, Laukrom na stíny a jakoukoliv spirálku na pročesání obočí.




A co vy a vaše líčení na líné dny?


Těším se na vaše komentáře,

IYF

24 komentářů:

  1. Souhlasím s tím, že o víkendu člověk nemusí být bez make-upu a neupravený. Já se doma o víkendu taky vždycky aspoň malinko namaluju, i když jsem "jen doma a učím se". Nikdy nevíte, kdo přijde nebo co se stane. Řasenka, korektor a obočí to jistí :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teda doma nelíčím a manžel je rád, že mě může pusinkovat a tulit se ke mně, aniž by se od toho celý upatlal. A máme to tak od začátku chození, není to žádná manželská krize :-)
    Když se ale potřebuju rychle nalíčit, když jdu třeba na trh nebo tak něco, použiju korektor na pupínky, pudr, řasenku, gel na obočí a nějakou světlou rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já to mám teda úplně opačně. Ven bych nenamalovaná nešla, ale doma mi to nevadí. Přítel se pořád drží názoru, že jsem hezká i tak :). Navíc já si víkendu "léčím" pupínky, takže 90% času vypadám jako při neštovicích (Sudocream rules...)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje líčení v líné dny je jen to základní, abych nevypadala vyplivaně:D makeup, pudr, tvářenka, řasenka.. Přičemž když tak přemýšlím, vždycky na doma používám jen makeup, který jsem koupila v drogerii za pár kaček a ty lepší si šetřím :) A na nějaké obočí a stíny bych se mohla:D U mě je základ to sjednocení a dodání trochy barvy na tváře, jinak vypadám jako zombík :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem na tom stejně, přítel mě samozřejmě po těch letech zná i nenalíčenou, ale tak proč nebýt hezčí pořád :) navíc i o víkendu a v "líné dny" chodíme někam ven, tak se maluju prostě stejně jako vždycky - mu, korektor na kruhy, obočí, řasenka a tvářenka, občas stín. a někdy, když jsem doma jenom sama, tak se naopak maluju děsně moc, třeba zkouším tmavé vzorky make-upů nebo různé experimenty :D

    OdpovědětVymazat
  6. Také se před přítelem cítím lépe upravená, i když jsme jen doma a nic neděláme. A stejně jako ty mám hromádku šminek, které používám jen na doma. Jsou to většinou věci za pár korun, které se mi líbily buď obalem nebo barvou, ale nejsou to žádné držáky na celý den. Jinak je pro mě nezbytnost korektor na pupínky a fleky, trocha tvářenky a zvýraznění obočí. Občas dávám i nějaký tónovací balzám, když se mi zdá, že mám příliš umrlčí rty.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se teda doma nelíčím vůbec, čekají mě teď dny plné psaní esejí a přípravy na státnice, takže se maluju, jen když jdu ven (do knihovny, do města atd.). A jinak samozřejmě se nalíčím dnes večer, máme v plánu s milým vyrazit ven. Ale v tuto chvíli mi to připadá zbytečné.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky nejdu nenalíčená ani sekat zahradu, mám štěstí jsem jižanský tip na doma nosím linky i barevné, BíBíčko, zdravíčko, lesk 30let manželství. A manžel my nedávno řekl "Jsem rád že jsi hezká a nemusíš nosit tuny makeupu , to potěší, né ? Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Já se někdy na doma nalíčím, jen tak, pro sebe či pro ostatní... :) Někdy taky ne, ale když se podívám do zrcadla a vidím tam ten obličej smrtky, raději rychle plácnu aspoň korektor, řasenku a tvářenku, je to pak hned lepší. :D A každopádně ať se každý maluje kdy chce a jak chce, nemyslím si, že je špatné se nemalovat doma vůbec ani se malovat na doma většinu času. :)
    Líčení je hezké, jemné a líbí se mi. Takže minerální pudr od Alverde je docela slušný? Něco takového jemného by se mi velmi hodilo. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já to s líčením moc nepřeháním nikdy (patrně ke své škodě :)), ale myslím, že vůbec není od věci se dát takříkajíc do pucu i o víkendu. A souhlasím s tím, že je logičtější upravit se kvůli lidem, na kterých člověku opravdu záleží, než kvůli znuděné prodavačce v Tescu a davu cizích nakupujících.
    Každopádně mě hodně zaujal ten minerální pudr, určitě ho v DM omrknu. Nechystáš na něj recenzi?
    Přeju ti hezký zbytek víkendu a pokud možno klidný začátek školy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja uz akcne byla ve skole ve ctvrtek, protoze proste interna je ve ctvrtek a to uz se do prazdnin nepocita =D

    OdpovědětVymazat
  12. Líčení se mi moc líbí, hezky jemné! Mě je osobně jedno, jestli se někdo líčí doma nebo ne, ale jsem ráda, že příteli se líbím i nenalíčená a naopak to vůbec nevyžaduje. Na co si naopak potrpíme je "normální oblečení" na doma. Jako by někdo nebyl doma nenalíčený, nám přijde děsné se na doma převlékat do něčeho typu tepláky, sportovní kalhoty apod. Ty samozřejmě nosíme, ale na sport :-) A taky přesně podle stylu, jak ty píšeš - ať se mu ukážu hezká - tak my - ať se doma vidíme v tom, v čem chodíme i mezi lidi. Je fajn vidět, jak to má každý jinak :-)

    OdpovědětVymazat
  13. pěkné, jemné a zdá se, že i rychlé líčení. já když jsem líná a jde to (teda svítí sluníčko) , tak narazím sluneční brýle a jdu nenamalovaná. Pokud se ale fakt musím ukazovat před lidma a jsem líná, tak si dávám bb krém, tvářenku, lehce zafixuju obočí a nanesu řasenku. je ale pravda, že mě líčení baví, takže těch líných dnů mam málo :D
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Já se doma nelíčím (skoro ani jindy), ale právě proto mi článek připadá jako fajn tipy pro mne na nějaké jemnější malování. Na Color tattoo pořád přemýšlím, jestli ty barvy nejsou mco výrazné. Málokdy používám řasenku, natož stíny, to vůbec. Ale láká mě ta jednoduchost :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Pokud nedělám něco na blog, tak se doma nelíčím a nechávám pleť dýchat. Ale taky nemám přítele, před kterým bych chtěla vypadat pěkná, to bych se asi líčila i o víkendu.

    OdpovědětVymazat
  16. Toš o víkendu jak kdy, podle momentálního stavu mysli:) Ale vzhledem k tomu, že jsem nenalíčená dost nevýrazný typ a navíc mám světlé řasy a obočí, tak většinou vždycky ať je volný den nebo ne, minimálně tužku na obočí, řasenku a tvářenku dám a v tomhle combu jsem schopná vyrazit i ven.

    OdpovědětVymazat
  17. Taky se líčím i na doma, nechci se při procházení kolem zrcadla leknout :) Nejraději to řeším rychle a jednoduše, jako ty. Moc ti to sedí!

    OdpovědětVymazat
  18. Kristý, a co na to, že se na doma líčíš, říká přítel? A teď nemám v úmyslu rýpat, jen mě zkrátka jeho názor zajímá. :)
    Já se teda doma líčím málokdy. I běžně chodím nalíčená jen minimálně, takže doma to neřeším - snad jen, pokud máme třeba hosty. A dokonce, dokud jsem ještě bydlela s bývalým přítelem, tak kdykoli jsem se začala líčit, ptal se, kam mám namířeno - jakože ven z bytu :) Tedy soudím, že chodit namalovaná doma bych se asi nesetkala s pochopením. Ale jasně, co domácnost, to jiné mínění...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, neříká nic :). Teď jsem se ho tedy zeptala, říká, že se prý vůbec líčit nemusím. Ale on zas není takový, že by mu něco vadilo, pokud to není něco zásadního. Já se líp cítím nalíčená, tak si říkám, že lepší, když na sebe trochu něco hodím a cítím se dobře, než se nenmalovat, vědět sice, že jemu to nevadí, ale být stále nervózní.

      Vymazat
  19. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. No ja sa rozhodne cez víkend nelíčim.... najradšej som, keď môžem byť nenalíčená a pleť si oddýchne.....ale zase je pravda že nenalíčená nevyzerám zase nejak strašne....

    Adrien

    OdpovědětVymazat
  21. Mě pobavil ten úvod o tom, že se radši nalíčíš pro lidi, na kterých ti záleží, než pro ty ostatní :-) mě nikdy nenapadlo nad tím takhle přemýšlet a něco na tom asi je :-)
    Jinak na fotkách ti to ohromně sluší!
    A ten pudr od Alverde jsem neměla vidět! Chodím kolem jejich regálu pokaždá jak mlsný pes :-))
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  22. Tak JÁAAAA tedaaa...:) (ale fakt, když vím, že nepůjdu ani do obchodu, tak na to kašlu. Kočce to nevadí a přítel tvrdí, že nevidí ani linky:)) Koukám na ty CT, které už mě dlouho lákají a tahle barva Ti moc sluší. Hezké a rychlé líčení. Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!