pátek 17. ledna 2014

Primavera Sedmidenní revitalizační kúra

Ahoj všichni! Během akce v Greenwave na značku Primavera jsem si mimojiné pořídila tuhle sedmidenní kúru v roztomilém balení. Sedm kapslí mě vyšlo na necelé tři stovky, což není málo, ale v řadách přírodní kosmetiky to ani není nijak přemrštěná cena.



Jako předem si musím trochu postěžovat. Já mám ráda Primaveru a Greenwave je jeden z mála (možná jediný?) obchodů u nás, který má široký sortiment. Ale upřímně, po zkušenostech z několika nákupů z posledních zhruba tří měsíců mám docela po chuti tam nakupovat. Obchod pěkný, ceny příjemné, výběr široký...ale chování k zákazníkovi naprosto otřesné. Asi si tam hýčkají jen blogerky, s kterými spolupracují (protože od těch jsem slyšela samé dobré ohlasy) a na ostatní kašlou. Nevím. Každopádně tohle není jen jeden zážitek, ale asi čtyři nebo pět nákupů. Nevím...



Ale teď už k samotnému výrobku. Hrozně se mi líbí balení, ta plechovka je prostě ideální na cesty, můžete si ji vzít s sebou kamkoli a nezabere místo v kosmetické taštičce. Dávkování v kapslích je taky šikovné, protože si můžete vzít s sebou někam třeba jenom jednu a nemusíte tahat celou flaštičku. 




Co se týče samotného obsahu, tak po rozlomení kapsle uvnitř najdete středně hustý oranžový olejíček, který docela silně voní po růži a „ještě něčem přírodním“ (hodně konkrétní, co – ale ty přírodní vůně jsou všechny dost podobné, buď je to jako citrusy, jako tráva nebo jako „něco jako růže cože“). Já jsem olej používala večer na vlhkou pleť. Docela dlouho trvá, než se vsákne a nezáleží na tom, kolik vody předtím použijete, což není úplně super. Efekt je ale pěkný, do rána opravdu pleť o něco zregeneruje, pomáhá i zahojit drobné jizvičky nebo strupy po nípání pupínků. Byla jsem s ním v tomhle směru spokojená a až budu mít nějaké peníze navíc, pravděpodobně si ho koupím znovu.




Hodnocení: 7/10


A jak se tohle přírodní sérum v kapslích líbí vám? Nebo máte nějaký jiný osvědčený regenerační tip?


Těším se na vaše komentáře,

IYF

16 komentářů:

  1. Líbí se mi hodně, už je kvůli tomu obalu. Ale ten obsah mi přijde oproti obalu takový chudý. Primavera jako značka mě láká, ale jelikož není nejlevnější, zatím hledám v jiných vodách. Na roznípaná místa momentálně používám šípkový olej a na suchá růžový olej od Weledy. A jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, drahá značka to je...něco mají dobré, něco je horší. Hodně jsem si ale oblíbila třeba vyrovnávací peeling.

      Vymazat
  2. Primavera mě taky láká a tohle vypadá nádherně! omrknu, snad budu mít lepší zkušenost :( docela mě láká i ta jejich sada na smíšenou pleť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak objednáno, osobního odběru se trochu bojím... co mám čekat? :D

      Vymazat
    2. Natálko, absolutně se ničeho neboj. Holky v Greenwave jsou super. Chodím tam docela často, nikoho tam z nich neznám osobně a už vůbec neví, že jsu "ta blogerka" která jednou dostala něco na recenzi od JMO, takže v pohodě. Vzorečky k nákupu jsem dostala vždycky, radu a hezký pokec taky a dokonce tam začala kvůli dobrým zkušenostem s nakupováním chodit i moje 65 letá mamča ;)

      Vymazat
    3. Nat, jak vidíš, je to různý. Třeba budeš mít štěstí, jak říká Mitsuuko, a budou fajn :). Na mě byli ve třech následujících nákupech (všechny za částku kolem 2000) neskuteční...jsem si říkala, že česká sámoška hadr proti tomuhle.

      Vymazat
  3. Mně na taková ta roznípaná místa docela pomáhá Rakytela od Dr.Popova, ale je fakt, že ta je pro někoho zase už moc mastná.
    Jinak se mi kúra líbí, klidně bych ji i zkusila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já uvažuju nad tou modrou verzí, bo jsem jednu měla ve vzorku a byla super - akorát ta cena se mi moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta cena nic moc teda :-/ Tyhlety ve velkým balení stojí snad ještě víc než modrý.

      Vymazat
  5. Používám to "samé" od Weledy, mají 30 kapslí kolem 400 (a dřív byli i na naturisimu za 11 liber, než zdražili), tak 2x týdně na noc. Ale zas nevím, jaký je rozdíl mezi kapslemi a olejem v lahvičce, možná je to jen rozkošně zabalené a nadávkované.
    Jinak v GW se taky necítím moc dobře, proto tam vlastně nechodím, nakupuju u nich spíš online.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, na tu Weledu musím mrknout!

      Vymazat
  6. Jak se jednou v moci olejových kapslí ocitneš... Propadneš jim a už nikdy neprocitneš :-D
    Chodila jsem kolem nich tehdy strašně dlouho jak mlsný pes. Až jsem nakonec prubla ty hydratační kapsle od Primavery. Skvělé jsou! Akorát teda ta cena je lehce šokující... Hlavně díky tomu jsem se soustředila spíš na oleje jako takové (používám zrovna avokádový, arganový, kokosák) :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem taky zkoušela...ach jen ta cena :). Jinak oleje jedu taky :)

      Vymazat
  7. Také mám radši oleje , s tím musím souhlasit s Bebe. Vyjde to levněji,ale tyhle jsou tak roztomilé :) A ta krabička, už vidím jak bych do ní pak udělala balzám na rty :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, levněji to určitě vyjde, ale ty kapsle působí tak sofistikovaně...:)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!