pondělí 13. ledna 2014

Real Techniques Travel Essentials brush set

Ahoj všichni! To by nebylo, aby se na mém blogu opět neobjevila nějaká recenze na štětce :). A ještě aby to nebylo na Real Techniques, které miluju a ráda si pořizuju nové kousky. Mimochodem, na facebooku jsem upozorňovala, že jich do sortimentu zase pár přibude, tak se mrkněte – odkaz na fb najdete tady vpravo v boční liště.



Tento set jsem kupovala opět na iherb.com a vyšel mě na 18 dolarů, což jsou necelé čtyři stovky. Pošta mi ho vyvrhla asi po třech měsících s tím, že původně balík sice dorazil na mou poštu, ale někde tam se ztratil! Byla jsem docela divoká, protože to už byl asi třetí balíček v pořadí. Nechápu, jak něco může urazit tisíce kilometrů z USA a ztratit se v jednom malém baráku v Praze. Prostě služby jako na rozvojovém východě, že...

Set obsahuje tři štětce a klasické pouzdro-stojánek. Multi tasking brush je univerzální štětec na produkty na tvář, můžete ho využít na pudr, tvářenku, bronzer...a na všechno z toho ho ráda používám. Obzvlášť mě příjemně překvapilo, jak dobře se s ním nanáší tvářenka. Vypadá sice na první pohled moc velký a kulatý, ale fakt je výborný. Pro mě asi nejoblíbenější z celé sady.




(Eye shading) brush má být univerzálním štětcem na oči. V první chvíli mě překvapila jeho velikost – a to si nemyslím, že mám zas tak malé oči. Bála jsem se, že bude nepřesný a nepůjde použít na všechno. To se tak trochu splnilo, protože na nanesení stínů na celé či jen pohyblivé víčko funguje výborně, ale do crease se fakt nehodí. Jedině máte-li kukadla větších velikostí :). Docela dobře se s ním ale stíny rozmazávají, takže jsem ve výsledku fakt spokojená.




Ze štětce na make-up jsem měla největší obavy – ten z Core Collection totiž za moc nestál, a to hlavně kvůli své „malosti“. Tento je inovovaný a o něco větší, což ho dělá o dost použitelnějším. Na tekutý a krémový make-up funguje stejně dobře jako jiné ploché štětce, takže pokud je rádi používáte, ani tenhle vás nezklame.




Pro všechny štětce od Real Techniques platí, že jsou ze syntetických vláken a vyznačují se svou jemností. Určitě se už opakuju nejmíň posté, ale za tu cenu se podle mě rozhodně vyplatí a já nelituju, že jsem si tenhle set pořídila. Sice by mi jen tyhle tři kusy na cesty nastačily, ale ve spolupráci s dalšími kousky z mé bohaté sbírky spolu určitě někam vycestujeme.



Hodnocení: 8/10


A co vy a štětce Real Techniques? Máte nějaké oblíbené nebo preferujete jinou značku?


Těším se na komentáře,

IYF

23 komentářů:

  1. Mě štětce od této značky lákají už dlouho, ale zatím jsem se k jejich nákupu nějak neodhodlala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se naopak odhodlávám až moc často :)

      Vymazat
  2. Mně přijdou RT docela přehypovaný, aspoň ta pověstná jemnost... Čekala jsem štětec hebkej jako kožíšek a na první osahání jsem byla docela zklamaná, nicméně svůj účel plní moc dobře (blush brush a hlavně duo fiber set, na ty jsem si musela zvykat).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo s podobným stanoviskem a názorem :-( Jupíí :-)

      Vymazat
    2. Tyjo, fakt? Mně přijdou nejhebčí, co jsem zkoušela, i víc, než třeba Illamasqua...tak jsem překvapená :-O. Jako oni to nejsou žádnátop kvalita a není to to nej na světě, ale převyšujou svoji cenu, dle mě.

      Vymazat
  3. RT mi přijdou jako takový dobrý základ. Prostě dobrá kvalita za rozumnou cenu, ale zase nic, co by si zasloužilo pověst nejlepších produktů své kategorie. Mám ty 2 základní sety na tvář a na oči a jsem spokojená a nemám potřebu sbírku rozšiřovat. Spíš pošilhávám po dražších.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, dobrá kvalita za rozumnou cenu. A po jakých koukáš? A´t se nainspiruju :)

      Vymazat
  4. Jsou pěkné, ale mám tolik štětců, že další zatím nepotřebuji :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle si říkám často, ale vůbec to na mě nefunguje :D

      Vymazat
  5. Já pořád přemýšlím, jestli je potřebuju nebo ne... Moc jsi mi nepomohla teda. Raději bych se dozvěděla, že ne. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jo, to je ta sada, co mi šla přes 4 měsíce :D
    taky mám nejradši růžováka, na tvářenku je perfetní! nejmíň využiju ten na MU, protože si ho nanáším rukama, nikdy mi to štětcem nešlo, a na korektor se nehodí, i když to v možnostech použití píšou. dala jsem ho stranou a místo něj v tom pouzdře vozím kabuki od bdellium

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že došla :D. Mně šla Core Collection půl roku :D.

      Vymazat
  7. rt štětce si chci pořídit už hrozně dlouho a pořád jsem se k tomu neodhodlala.. ale koukám, že už budu muset:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. RT jsou fajn, dobře zpracované, příjemné, mám Core Collection a Starter Set na oči, ale tvarem a velikostí mně osobně téměř polovina štětců bohužel nesedla a používám je naprosto minimálně. Sama za sebe můžu doporučit single štětce od polské značky Mery Macom. Dají se koupit na Aukru a v porovnání cena/kvalita jsou naprosto famózní. :) http://aukro.cz/mery-macom-stetec-pro-pudr-lisovany-sypky-bronz-i3882697209.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle značku vůbec neznám, moc díky za tip!

      Vymazat
  9. RT mám nejraději, zrovna zvažuji rozšíření své sbírky, ale tahle kolekce by se mi moc nehodila, jejich sety nemám moc ráda, protože se mi zdají zvláštně uspořádané :D
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ten nový "Sam''s picks" set vypadá dost dobře, ne? :)

      Vymazat
  10. Stále víc a víc přemýšlím nad koupí nějakých štětců. Nemám s nimi zatím žádnou zkušenost a obávám se, že si třeba nesedneme. Ale pokud nevyzkouším, nedozvím se to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě...každému sedí něco jiného. Pro začátek bych doporučila právě RT nebo Hakuro.

      Vymazat
  11. Takže říkáte, že mám být v klidu, když jsem si na iherb objednávala v půlce listopadu a ještě to nepřišlo? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!