sobota 11. ledna 2014

Ručně vyráběný krém od Kiss a Bee

Ahoj všichni! V mém Best of za 2013 jste si mohli přečíst, že mým nejoblíbenějším krémem na péči o pleť se stal tento, který mi vyrobila úžasná Míša z blogu Kiss a Bee. Na svém blogu uveřejňuje různé návody na DIY kosmetiku a jelikož mě krém zaujal a zároveň jsem fakt nezručná a netrpělivá, poprosila jsem Míšu, jestli by pro mě jeden „uvařila“ - a ona byla tak ochotná, že ho díky tomu mám teď doma.


Míša se snažila ho maximálně přizpůsobit mé pleti, která je rychle se mastící, s rozšířenými póry a pupínky, ale zároveň suchými oblastmi mimo T-zónu. Složení je následující: bambucké máslo, aloe vera gel, mandlový olej, meruňkový olej, mandlové máslo, avokádový olej, grepový olej, tea tree olej, arganový olej, vitamin E, vitamin C, jojobový vosk 


Na krému mě jako první překvapila příjemná našlehaná konzistence – například přírodní krém od MuLondon je mnohem hustší a hůře se roztírá. Krém od Kiss a Bee krom toho příjemně voní, cítím tam trochu tea tree, ale jsem ráda, že odér není extra výrazný, což je často zvykem u přírodní kosmetiky.



Krém používám na navlhčený obličej především na den a dám mu asi pět minut, aby se vsáknul. Do pleti se vpíjí opravdu dobře a dá se používat pod make-up. Hydratační schopnosti plně splňují nároky mého obličeje a zároveň se nemusím bát přílišného zmaštění. Zároveň jsem ráda, že díky složení je taky mírně antibakteriální a vhodný tak i pro pleť s nějakým tím pupencem.


Já vím, že to vypadá, že tady krém až nelidsky vychvaluju, ale jestli říkám, že je to za dlouhou dobu jedna z nejlepších věcí, co jsem si na obličej dala, tak to pořád platí. Jsem s ním fakt moc spokojená a používám ho i v situaci, kdy si moje pleť dělá škatulata a já nevím, co po mně chce.



Hodnocení: 9/10


A co vy, zkoušeli jste si vyrobit vlastní krém? Nebo raději spoléháte na naše obchody?


Těším se na komentáře,
IYF




31 komentářů:

  1. Já jsem krém sama vyrobit nezkoušela. Pořídila jsem si přírodní krém od značky Bione s konopím, tak jsem na jeho účinky zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S konopím, to by nemuselo být špatné :)

      Vymazat
    2. Uvidíme časem, jaký bude. Zdá se být fajn :)

      Vymazat
  2. Já jsem si krém uvařila s trochu jinačím složením a taky si ho nemůžu vynachválit! :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, používám ho teda teprve týden, ale už na první pokus mi za jednu nic dost slušně uklidnil nateklý pupenec uprostřed čela. Používám ho teda na noc a ráno mám heboučký obličej. A ta našlehaná konzistence se mi taky moc líbí.

      Vymazat
  3. Jsem hrozně ráda, že jsi tak spokojená, a děkuji za již několikáté veřejné vychvalování!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, trochu ti ho závidím. Poslední dobou na vlastní kůžu zkouším, jak je přírodní kosmetika o moc lepšejší! V klasických krémech je moooc (drahé) vody :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, pro mě uzatím co se týče krémů byla přírodní kosmetika velkým zklamáním, ale jsem ráda, že ti vyhovuje :). Pro mě je tenhle krém první po dlouhé době, který je super...

      Vymazat
  5. Tak sama si udělat krém jsem nezkoušela, ale tenhle vypadá fakt skvěle :)) I na mou pleť by se rozhodně hodil! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teď si mne navnadila k tomu, abych udělala objednávku přírodních serepetiček od essence na Fleru. :) Teď používám jojobový olej, který se mnou dělá docela divy, ale chtěla bych navíc něco, co krásně voní. Ještě jsem k tomu přihodila pár věciček jako masku, lůj a tuhé parfémy a už budu konečně přírodně krásná. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak paráda, to se to bude doma vařit...:))

      Vymazat
  7. Myslím, že už jsem Ti to psala, ale Míša mi ho taky uvařila a do mé pleti se bohužel vůůůůbec nevsákne, takže na den ho používat nemůžu, ale zmastím se s ním celá na noc a to je paráda :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě mrzí :). Vím, že jsi to psala....bohužel asi nic nemůže vyhovovat všem

      Vymazat
  8. Já jsem ho zkoušela uvařit doma, ale konzistence je taková příliš tuhá. Budu muset zkusit jiné suroviny.

    OdpovědětVymazat
  9. Míša je skvělá :-) Také tenhle krém mám, jen v menším balení. Ze začátku jsem se s ním vůbec nemohla sžít. Jako jo, bylo mi příjemný mazat se něčím zcela přírodním, krém pěkně voní a všechno, ale byl TAK STRAŠNĚ mastnej. I když jsem dávala malé množství a nechávala ho dlouho vsáknout, nevsáknul se vůbec. Namazala jsem se ráno a měla jsem obličej mastnej ještě večer. Namazala jsem se večer a ráno jsem se probudila s totálně mastným čelem. Nakonec jsme se ale skamarádili. Na den ho nepoužívám, jako podklad pod make-up si ho nedovedu představit, ale na noc se s ním mažu strašně ráda. Nejlepší je, že ačkoli je mastný, tak mi vůbec neucpává póry a nezpůsobuje pupínky. Nemít doma tolik krémů, tak jdu určitě hned do dalšího balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to - asi blbej dotaz - ale dávala jsi ho na vlhkou pleť? :)

      Vymazat
    2. Blbej dotaz to není, možná budu za blbce já teda... :-D Ale nedávala. To se má?

      Vymazat
    3. Já to tak dělám u všech krémů, kde není základem voda, ale nějaká másla/oleje...stejně jako se pod oleje má dávat voda. Zkus to schválně, jestli se ti přece jen nebude vsakovat líp :)

      Vymazat
    4. Jé, tak díky moc za tip! :-) S těmi oleji to vím, ale u krému by mě to nenapadlo. I když to zní logicky tedy, ne že ne :-D Večer schválně vyzkouším.

      Vymazat
    5. Tak snad to bude lepší, doufám :). Třeba nakonec zjistíš, že je ten krém skvělý :D

      Vymazat
  10. Já čekám, až Míša začne prodávat, sama si netroufám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já jsem jí hned říkala, že si má udělat e-shop :)!

      Vymazat
  11. Já pořád přemýšlím, jestli se do něj mám pustit sama, nebo ne... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli áš víc trpělivosti než já, tak jo...:)

      Vymazat
  12. Vyzerá úžasne :-) Je super, že pri takýchto doma uvarených krémoch človek aspoň poriadne vie, čo všetko obsahuje :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  13. Já čekám, až si ho budu moct od Míši koupit. Na výrobu jsem moc netrpělivá, navíc jsem i trochu líná shánět ingredience o:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala, doufám, že si Míša co nejdřívě založí e-shop :))

      Vymazat
  14. Já musím říct, že představa domácího tvoření mě dost lákala, asi si udělám nějaké to bath melt, ale prostě nemám na to vůbec čas a když bych měla psát bakalářku, tak bych měla dost černé svědomí, mám x jiných věcí vhodných k prokrastinaci jako je úklid, resty doma nebo zkoušky a tak. Takže krém mě láká, ale už spadá do těch pro mě složitějších, čili bych se naopak nebránila ho koupit. :-)
    Navíc ono kupovat kvůli krémíku tolik ingrediencí co doma nemám se moc nevyplatí, tyhle přírodní věci se rychle kazí. Myslím, že Míša udělá moc dobře, pokud založí e-shop :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!