středa 15. ledna 2014

Ryor Professional Maska s kaolinem - kapitola č. 584 v boji proti černým tečkám

Ahoj všichni!

Tuhle masku jsem si koupila na mnohá doporučení v mém okolí, prý je výborná na černé tečky, je to to jediné, co je odstraní...a tak. Tak jsem ji teda pořídila, konkrétně v e-shopu Ryor a stála něco přes stovku. Tím, že je z profesionální ryorácké řady, jsem měla ještě větší očekávání.



Balení je pěkné, jednoduché a vypadá profesionálně. Za ty peníze získáte 250 ml, což je fakt velké množství, o trochu více, než třeba u masek od Freemana. Maska je bílá, ale po zaschnutí například ve víčku udělá takový našedlý povlak - ale to je fakt detail. Je příjemně krémová a dobře se nanáší, nemáte s ní pocit, že by vysušovala jako klasické jílové masky, necítíte žádné pnutí ani svědění, což je super.




Ale to hlavní - jak funguje na černé tečky? No, nefunguje. Bohužel neodstraní žádné, alespoň mně ně. Jsem z ní dost zklamaná a hlavně teď nevím, co budu dělat s 250 ml masky, která je naprd :D. Vyhodit ji je mi líto, ale nejradši bych to udělala. Výsledek po smytí masky je zhruba stejný jako po masce od Ren - černé tečky sedí na svém místě, jen o něco povylezlé a s bílým povlakem.


Takže zase nic...věřte ale, že budu zkoušet dál :). Mám zrovna na cestě legendu od Origins a pevně věřím, že mě nezklame (taky za ty prachy, žejo...).

Hodnocení: 2/10 (za uživatelský komfort a pěkné balení)

A co vy a vaše oblíbené zbraně proti černým tečkám?

Těším se na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. popravde neverim tomu, ze by nejaka maska odstaranila cierne bodky - to je podla mna praca pre kozmeticku a pravidelne navstevy 1x za mesiac/dva su klucom k uspechu :-) teda tolko aspon moja skusenost a skusenost ludi v mojom okoli - mam skvelu kozmeticku, kamaratku a fakt jej verim - ked mi nieco poradi tak to aj zabera. Ak mate niekto skusenosti s tym, ze vam maska pomohla s ciernymi bodkami tak dajte vediet, rada sa necham poucit, ale zatial tomu fakt neverim:-(.

    OdpovědětVymazat
  2. Kristý, prozraď, odkud sis objednala Origins? Já mám v merku nějaké věci a vůbec nevím, kde to sehnat, aby mě to na poštovném nezruinovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to nechala přes známou obejdnat z Boots a poslat do Čech, takže moc nepomůžu :(

      Vymazat
    2. Aha, škoda. Koukám, že by každá z nás měla mít známou v Anglii. A nejlépe ještě jednu v USA :))

      Vymazat
  3. uf tomu sa hovori niyke hodnotenie :(( dobre vediet, pretoze ked som videla nadpis hned som si povedala - taka je? tu musim skusit..ale uz ma nelaka :(

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, chtěla jsem si jí pořídit. Ale když moc nefunguje a jak tak vidím to složení... Nevím, jak na tečky, ale na rozšířené póry a podkožáky mi pomáhá maska s mátovým olejem Cattier.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem nad ní uvažovala...no aspoň ušetřím :D mně docela vyhovuje Mask of Magnaminty od Lush. Ale je fakt, že na tečky zázračně také nefunguje. Ale jinak pěkně čistí

    OdpovědětVymazat
  6. já zas tak moc na tečky netrpím, ale když to čištění zanedbám, tak se mi vyrojí. nejvíc mi pomáhá OCM - fakt už po prvním čištění ty mrchy vylezly ven, jak si ten obličej promasírovávám, tak jsem to cítila, takový jakoby písek pod prstama, no docela síla. plánuju na to psát článek, olejíčky mám od Saloosu, mixuju hroznový a ricinový a fakt to funguje, líp než všechny masky atd.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak už tu bylo psáno, tak taky nevěřím, že něco úplně odstraní černé tečky. By v tom musela být bůhvíjaká chemikálie :-D Mám ráda masky, které póry otevřou a pak jdou krásně a lehce mechanicky odstranit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *póry vyčistit, černé tečky odstranit :-)

      Vymazat
  8. Černé tečky snad ani nejdou odstranit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež si myslím že na čierne bodky nič nepomôže iba pravidelné čistenie, peeling, a hlavne dostatočné čistenie pleti..... Ja mám teda čierne bodky iba na nose, a v poslednych 2 týždňoch sa stratili úplne, póry sa mi stiahli a nos mám hladučký ako nikdy :D Tak teraz intenzívne už asi 3 dni rozmýšlam čím to je a nemôžem na nič prísť :)..možno sa moja pleť už unormálnila..
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  10. Hledání věcí na tečky jsem vzdala dávno, nic nefungovalo... Tak jsem ráda, že to dělá někdo za mě a třeba nakonec něco objeví:) Mírné zlepšení jsem zaznamenala u Mask of Magnamity (LUSH) a to je tak asi vše. Na nos pak semtam nějaké náplasti, peeling amlou... ale nic zázraky neumí. Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Já čistím, čistím a zase čistím. Sice mi černé tečky moc nemizí, ale nejsou tolik vidět ;) Docela dobře na mě obecně fungují jílové masky jak přírodní, tak i Freeman. Asi je to jako souboj s větrnými mlýny kočko ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Origins je fajn, ja kdysi chtela samozahrivaci, ale se shanenim to bylo blby.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, můžu se zeptat, ty už nepoužíváš tu Himalaya Herbals? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, momentálně mi došla a novou jsem ještě nekoupila.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!