neděle 26. ledna 2014

Smashbox Click You're It Holiday Palette

Ahoj všichni!

Dnes tu mám pro vás paletku, o které jsem si původně myslela, že na ni budu jen koukat, ale ve skutečnosti ji používám víc, než jsem čekala. Jedná se o paletu od Smashxobu s názvem Click You're It a podařilo se mi ji koupit na strawberrynet za cenu zvící necelých pěti stovek. Což je dost dobrý.


Líbí se mi balení, jednoduchá červená bytelná krabice, která je ale výrazná a pro mě dost sexy. Uvnitř najdete pět očních linek a 15 pudrových očních stínů včetně zrcátka a tří kartiček s inspirací pro líčení. V krabici měla být ještě báze pod oční stíny, ale díky její absenci byla na paletku takováhle sleva.



Nebudu vás moc nudit popisy jednotlivých stínů, swatche jsou docela odpovídající (zároveň se omlouvám, že jsem fotila paletku už "rozhrabanou" ve fázi používání, nějak jsem na to předtím zapomněla). V horní řadě naleznete pět světlých barev od matné světle růžové, trochu tmavší lesklé růžové přes světle šedou, jemně meruňkovou po béžovo-bílou. 


Další pětice čítá ještě tmavší studenou lesklou růžovou, fuchsiovou, středně šedou lesklou, meruňkovou a zlatou.


Ve třetí řadě najdete třpytivou hnědou, fialovou, azurovou, bronzovou a zelenou v barvě slupky hrášku :). Všechno lesklé nebo třpytivé.


Posledních pět odstínů jsou krémovo-gelové linky v ladících barvách k poslední řadě stínů, přičemž některé (hlavně poslední, zlatý) se dají použít i jako krémové stíny.


Všechny stíny jsou obstojně pigmentované, žádný mě nezklamal a jsou přesně tak akorát, aby se s nimi dalo snadno pracovat. Na oku mi vydrží s bází celý den. Co se týče kartiček s líčením, tak jsem všechna vyzkoušela (brala bych, kdyby jich bylo klidně i víc) a osobně mám tyhle tipy ráda, protože mi to pomůže rozvinout líčící fantazii, které jsem moc nepobrala. Paleta mě celkově hodně překvapila a pokud někam pojedu na delší čas (např. týdenn), tak ji určitě beru s sebou.



A co vy, jak se vám líbí? Jaká je vaše oblíbená paletka na oči?

Těším se na komentáře,
IYF

13 komentářů:

  1. Vypadá celkem pěkně.. Zatím žádnou paletku nemám, vždycky jsem kupovala stíny jednotlivě, ale docela přemýšlím nad Sleekem. Slyším na něj samou chválu, tak za chvíli asi podlehnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. polovica tieňov je pre mňa nevyužiteľná, ale inak krásna paleta :)
    ja najviac používam mua undressed, už si bez nej asi neviem predstaviť život :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také protože pár paletek jsem měla dala bych přednost menším nebo jednotlivým stínů, a ani barva a balení mě tentokrát neuchvátily :/ Ale článek jako vždy pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vypadá vcelku zajímavě. Ty kreslené kartičky s návody jsou přesně ta věc, podle které se za nic na světě nenalíčím - nejde mi to podle nich:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, takovéto paletky mám moc ráda ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mne na paletce zaujal jen ten obal, tim, ze se maluju jen v hnedych barvach, tak by pro me byla vyuzita tak necela pulka :) obcas si rikam, ze uz by to s tim mym nudnym licenim chtelo neco udelat, ale pak si rikam, ze mi nic jinyho vlastne ani neslusi, tak proc to menit :D no, ale obdivuju vsechny co umi zakomponovat treba modre stiny a nevypada to lacine..

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkné barvy, líbí se mi i balení paletky:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá hezky, ale pro mě nevyužitelné. Nejvíc se mi líbí ta tmavě modrá gelová linka :)

    OdpovědětVymazat
  10. tiez som ju objavila na strawberrynet par dni dozadu a za tie peniaze som ju tam nemohla nechat :D a najlepsie, ze mam aj vyhovorku: potrebujem ju na kurz (to teraz mimochodom pouzivam dost casto)

    OdpovědětVymazat
  11. paletka vypadá moc pěkne, ale asi bych ji tolik nevyužila.. já vlastně ani žádné pořádné stíny nemám, budu to muset napravit :) nejčastěji si očí líčím jen řasenkou + nakreslím horní linku a je to :)

    OdpovědětVymazat
  12. Teď ji mají na strawberrynet za 335,- :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!