středa 29. ledna 2014

Spotřebováno za leden - VIDEO

Ahoj všichni!

Je konec ledna, a s ním i mamutí spotřebováno. Zvládla jsem položit zhruba 20 výrobků, takže jsem nadšená! Doufám, že je to znamení, že si mám něco pěkného koupit (pokud jste taky v nakupovací náladě, doporučuju dnešní článek Káji ZDE).

Zítra vyrážím na tři dny na hory, tak pokud se budete někdo vyskytovat ve ski areálu Klíny v Krušných horách, můžeme se tam potkat :). Poznáte mě podle mého charakteristického lyžařského stylu "pluh v posledním tažení".

No a kde že je to video??? 

Přece tady: http://www.youtube.com/watch?v=SyH6LoYXYoI

Krásný víkend vám všem!
IYF

9 komentářů:

  1. prosím tě - mám dotaz mimo téma... objednávala sis z toho Greenwave přes net a pak jsi zaškrtla osobní odběr? protože já objednávala před 14 dny, přišlo mi potvrzení objednávky, ale nějaký mail, že můžu vyzvednout zatím ne (jsem na to zvyklá ze všech obchodů, třeba v Biooo mi pošlou x mailů a SMS)... tak jako nevím, už to možná ani nechci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to je divný! Myslím, že jednou se mi stalo, že zapoomněli poslat mail, že je to k vyzvednutí, tak jsem jim napsala sama...asi je možné, že taky zapomněli :-O. Jinak jsem to měla objednané přesně jako ty.

      Vymazat
  2. Pěkná sbírka :) Docela jsi mě nalákala na to tonikum, budu se na něj muset blíž podívat. Jinak co se týče másla od Alverde, tak já jsem si teď koupila s makadamiovým ořechem a je to naprosto božská vůně (a to že oříšky normálně nemusím) :) Kromě té velké verze mají i tu malou, takže si myslím, že za zkoušku to rozhodně stojí.

    P.S.: Rose hip je šípek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, makadamové máslo ozkouším :). A díky za poučení o rose hipu, jsem hrozná na ty slovíčka, já vím...

      Vymazat
    2. Tak to jsem vůbec nechtěla říct :) Slovo šípek mi fakt nepřijde jako základní slovní zásoba - já to vím jen proto, že jsem na to včera narazila :D Tak jsem svoje nově nabyté znalosti chtěla jen předat dál :D

      Vymazat
    3. s doporučení na na máslo Alverde s makadamiovým ořechem se přidávám. Opravdu voní příjemně. Zatím asi nejlepší z Alverde másel co jsem kdy měla. A tonikum se mi taky líbí, žádné teď nemám, tak uvidíme..

      Vymazat
  3. Si super že si toľko toho spotrebovala!! :) Určite si to zaslúži nejakú odmenu v podobe nákupov :D
    A inak s tými sprcháčmi som ja zase úplný opak, mám na vani jeden, max. dva, lebo neznášam keď tam je veľa vecí, to je jedna vec, a druhá, že nemám rada keď mi neubývajú :D Rada potom vidím ako môžem tú flaštičku vyhodiť a kúpiť si nový :D.... každá máme nejaku uchylku asi
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  4. Niveu mám ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten čisticí krém Alverde jsem si taky oblíbila, střídám ho s krémem řady Hammamelis, který je taky super. Mimochodem mně vydrží spchové gely fakt dlouho, a to se myju fakt často. :-) Naopak vždycky koukám, když nějaká blogerka píše o osmnácti sprcháčích, které ten měsíc spotřebovala. :D Přijde mi totiž dost zbytečné plácat ho nějak hodně, navíc si nemyslím, že by bylo nutné dokonale namydlit všechny části těla. Značka Pai mě láká, ale ty ceny už moc ne... Jo a Isana šampon jsem si právě dnes pořídila, tak jsem ráda, že funguje. :-) Chtěla jsem si koupit suchý šampon Swiss o par, ale Isana byla vedle, o pár desetikorun levnější a složení prakticky totožné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!