čtvrtek 2. ledna 2014

Spotřebováno za prosinec - VIDEO

Ahoj všichni!

První video v novém roce je spotřebováno a najdete ho zde:

http://www.youtube.com/watch?v=WKP8LfQXjVE&feature=youtu.be

Mějte se krásně a já letím na autobus :).

IYF

6 komentářů:

  1. Veľmi ti to sluší v tomto videu. Vyzeráš tam tak sviežo, rozpustené vlasy a tak...super!! :) Adrien

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych si pořídit biosilk :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. doháním články z asi týdnu, takže jich mám tak 500 a čtu jen to nejzajímavější, takže videa přeskakuju automaticky, ale tvoje jsem si musela pustit! a udělala jsem dobře :D moc ti to sluší, máš nějaké jiné vlasy, nejsou nabarvené? jestli jo, tak chci vědět čím, protože po takovéhle hezké hnědé toužím :D ale asi ne, co? škoda :D hezký nový rok!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju! Vlasy má pořád stejně, barvím si je jednou za čas vždycky tou barvou, která je v drogérce ve slevě a je hnědá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak mám Saloos ráda, tak mi ty jejich sprchové oleje přijdou naprd. Nijak zvlášť nevoní, přírodní to taky není. A používat sulfáty, bo co tam vlastně je, pro intimní hygienu.. těm se vyhýbám, jak čert kříži a mám po problémech!
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!