úterý 21. ledna 2014

Tohle si fakt nekupujte – Balea odličovací tampónky s olejem

Ahoj všichni! Celý svět pravdědpodobně ví o tom, že dm drogerie nabízí na produkty svých značek slevu 25%, pokud jich nakoupíte pět a více. Protože mi do pěti kusů chyběla poslední věc, rozhodla jsem se impulzivně pro tyto odličovací tampónky. Přecejen, nějaký odličovač na cesty se nikdy neztratí, že.


Tampónky existují ve variantě s olejem i bez oleje a 50 kusů stojí asi třicet korun. Já jsem zvolila ty olejové, protože jsem měla větší důvěru v jejich odličovací schopnosti. A jak to dopadlo?



No strašně. Jestli čekáte, že tohle odlíčí oči (ačkoliv je to na ně primárně určené), tak se fakt pletete. Tampónky jsou sice hodně mastné a nacucané olejem, ale líčen přesto nerozpouští, jen tím přejíždíte po oku a mastíte všechno kolem. Trochu se s jejich pomocí dá odlíčit make-up z obličeje, ale pořád jsou nechutně mastné a upřímně – odličovač, který mi neodlíčí oči, je mi k ničemu. Já sice strašně nerada vyhazuju věci, ale zatím jsem spotřebovala s velkou nechutí patnáct kusů a pravděpodobně se překonám a fláknu s nima při nejblížší příležitosti do koše.



Tampónky sice nezpůsobily žádné podráždění a nijak nevoní, zároveň ale ani nefungují. Za těch třicet korun si kupte radši čokoládu.


Hodnocení: 1/10 (za to, že vám neublíží)


A co vy, zkoušeli jste je?



IYF

25 komentářů:

  1. Docela škoda, ráda bych je vyzkoušela :)) ale po tomhle co píšeš si radši koupím ty olejové od Bel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Bel jsou lepší, zkoušela jsem je a vyhovovaly mi :). Oproti těmto je to obrovský rozdíl.

      Vymazat
  2. Škoda, škoda :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, vypadají docela sympaticky... já jsem si v akci koupila zásobu Alverde a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od alverde vzala jen gel na obočí, přišlo mi, že všechno ostatní mám...:)

      Vymazat
  4. Já bych si je nekoupila už proto, že jsou napuštěný olejem. Nemám olejový odličovače ráda a na oči už vůbec ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bys z tohohle chytla psotník, je to tak olejový, až je to nechutný :-/

      Vymazat
  5. Asi bych je nekupovala ani tak, ale díky za varování.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsem si taky koupila, nejhorší věc na světě a dílo ďáblovo!!! :D
    Měla jsem pocit že jsem oslepla, tím jak je to mastný se mi slepily řasy k sobě a najednou jsem skoro nic neviděla....no a o tom, že jsem pak měla oči mastný ještě několik hodin ani mluvit nemusím :D
    Ale ty v modrém obalu jsou fajn, hezky odlíčí a hlavně nemastí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, tak já dám možná ještě šanci těm modrým :)

      Vymazat
  7. Zrovna jsem přemýšlela, že si je koupím. Nebo neměla jsem úplně přímo na ně namířeno, ale jelikož mi chybělo doplnit 5. produkt abych měla slevu, chtěla jsem je přihodit. Nakonec jsem přihodila Balea tělové máslo, asi jsem udělala lépe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle by mě ani nenapadlo kupovat. Nicméně tak jsem se zklamala v odlakovacích ubrouscích Ebelin... Vždyť to není vůbec nacucaný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, ty jsem měla na svém nákupním seznamu...díky za upozornění!

      Vymazat
    2. Mám od ebelin kulaté odlakovací tamponky v plastové šroubovací krabičce. Nevim, jestli je tu řeč o tomtéž výrobku, ale mně vyhovují hodně. Jen neodlakují třpytkatej lak. Všechny ostatní ale bleskově.

      Vymazat
  9. Tohle by mě ani nenapadlo kupovat. Nicméně tak jsem se zklamala v odlakovacích ubrouscích Ebelin... Vždyť to není vůbec nacucaný!

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Taky dobrá informace, ne, aspoň blogerky pořád nesvádějí lidi k nakupování :D

      Vymazat
  11. Já si po pravdě ani nevšimla, že něco takového v dm je, ale až si toho všimnu bude věděť, že se jim mám vyhnout :-D Jinak já si většinou na cesty beru normálně odličovací ubrousky, mám svoje oblíbené, které zvládají odlíčizt dobře, takže v tomto ohledu moc neriskuji :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám ebelin odlakovací ubrousky docela ráda, jako nouzovku do kabelky nebo na cesty... není to to nejlepší, a rozhodně to není na laky typu pískový STARS od Gabrielle Salvette (ale ten jde dolů dobře tak možná žíravinou a pak jsou stejně třpytky až na stropě) ale jde to. Nicméně pokud někdo vyrábí lepší jednotlivě balené odlakovací udělátka, ráda vyzkouším něco nového. Mimochodem taky mám ráda jednotlivě balené ubrousky Balea deodorant sensitive nebo jak se to jmenuje, vůně docela příjemná a je to super na "upatlané" podpaží....

    OdpovědětVymazat
  13. Ty bez oleje v modrý krabičce mám ale moc ráda, na mě fungujou perfektně! Tyhle sou strašný :-)
    Máni

    OdpovědětVymazat
  14. lepšie je kupiť si dobrú odličovaciu vodu napriklad micelárku od loreal :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  15. Mala som niečo podobné od Bel, a tie boli fajn :)
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  16. Musím len súhlasiť. Kúpila som ich, vyskúšala 2ks,choddila som mastná ešte pár hodín a nakoniec skončili celé v koši..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!