čtvrtek 30. ledna 2014

Velká revoluce! BOOTS zasílá do ČR!

Ahoj všichni!

Jen rychlá novinka, která mě úplně nadchla. Největší (asi...) anglická drogerie Boots začala posílat do ČR!

Odkaz zde: http://www.international.boots.com/

Poštovné stojí 10 liber, takže se vyplatí na větší objednávky a podobně...

...a já už nebudu mít nikdy peníze :).

Hezký den a já frčím na hory,
IYF

12 komentářů:

  1. ... to jsem se neměla nikdy dozvědět. :D Uá. :D
    Hezké hory přeju. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nenášim tě! A ještě víc tě nesnáší moje peněženka! :-D Pepta-bright a Hydraluron bude můj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tam bych Pepta-bright nekupovala, to je šílená předraženost. Na e-bay ušetříš aspoň 300 Kč.

      Vymazat
  3. Tak to je mega zpráva ... díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra, doufala jsem, že to nějaká obuv :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ne, ne a ještě jednou neeeee! :D V květnu budu mít 14 dní praxí v naší matičce stověžaté a chtěla jsem šetřit na každodenní obrážení Sephory a Starbucks! :D Takhle nic neušetřím a budu pít kafe z automatu a nakoupím možná tak v dmku :D :(

    OdpovědětVymazat
  6. O Ou! to se nemělo nikdy stát :-D Moje peněženka bude v žalostném stavu :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Super, jdu to omrknout a pomalu shánět někoho z Prahy na hromadnou objednávku..

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsou mega-dobré zprávy!!! Já se na Boots dívala v prosinci a už to tehdy avizovali, ale netušila, jsem, že to bude takový fofr, jupíííí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já už to vím cca tři týdny, kdy jsem se dívala, jestli už je tam k dostání od Maybelline Skin Baby, že bych řekla kamarádce, ať mi to tam koupí.
    Určitě to potěšilo i přes fakt, že některé produkty se jinde dají sehnat levněji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!