pátek 14. února 2014

Astor 24h Perfect Stay Eyeshadow + Liner - Creamy Taupe

Ahoj všichni!

Tuto tužku jsem kupovala v dm drogerii v jejich akci, kdy za určitý počet bodů (myslím, že to bylo 20? 30?) jste dostali 25% nebo 30% slevu na vše od Astoru, a já měla chuť si něco pořídit, jenže nic ze sortimentu mě na první pohled nezaujalo. Pak jsem se rozhodla vyzkoušet si na ruku tyhle tužky a byla jsem okamžitě chycená. Zvolila jsem odstín Creamy Taupe, protože mi přišel nejuniverzálnější a vyšla mě se slevou asi na stovku (normálně stojí těsně pod dvě stovky, teď je stále mají v dm v nabídce myslím za 130 Kč).



Balení je takové...normální. Jen budete potřebovat "tlusté" ořezávátko (já jsem koupila od Essence za 30 Kč), protože tužka není vysouvací. Odstín je moc pěkná a hodně lesklá hnědo-šedivá, která se podle mě ideálně hodí k modrým očím. Nejvíc mě překvapila příjemná krémová konzistence, tužka se opravdu krásně roztírá a pracuje se s ní velmi snadno, takže se z ní stala ideální záležitost na líné dny, něco jako Color Tattoo v tužkovitém vydání. A výdrž! Výdrž je fakt dobrá! U takhle dobře roztíratelné konzistence jsem nečekala, že na oku něco vydrží, ale ona opravdu přilne k oku a zůstane tam. Jasně, nepočítá se úplně s tím, že se s ní půjdete koupat, ale na běžný den mi to stačí.




Takže ve výsledku jsem s ní strašně spokojená a kdykoliv někam jedu, tak ji nahodím do taštičky, protože nezabere žádné místo a je to nouzové řešení pro jakoukoliv situaci, protože jenom trochu počmáráte oko a jdete! :)


fuj, uloupnutej nehet

Hodnocení: 8/10

A co vy? Zkoušeli jste už tyhle tužky?

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. mamka má zelenou a je s ní taky spokojená!

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám s ní zkušenosti, ale má krásnou barvičku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Stejnej odstín jsem koupila mamce, a když jsem ho vyzkoušela, běžela jsem si pro ni taky :D udělám s ni tlustou linku na pohyblivy víčko rozblendim štětcem a je hotovo :) a stíny opravdu vydrží celek den. Jen se mi zda ze jsem někde četla ze ty ostatní odstíny nejsou tak dobrý a nevydrží

    OdpovědětVymazat
  4. Stejnej odstín jsem koupila mamce, a když jsem ho vyzkoušela, běžela jsem si pro ni taky :D udělám s ni tlustou linku na pohyblivy víčko rozblendim štětcem a je hotovo :) a stíny opravdu vydrží celek den. Jen se mi zda ze jsem někde četla ze ty ostatní odstíny nejsou tak dobrý a nevydrží

    OdpovědětVymazat
  5. Mám šedou a zelenou a obě drží dobře, takhle mě docela taky láká...

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá hezky :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!