pondělí 24. února 2014

Catrice Made to Stay Highlighter Pen - 020 Eye Want!

Ahoj všichni! Taky vás trochu štve malá dostupnost kosmetiky Catrice u nás? Ačkoliv v Praze máme asi šest Rossmannů, kde se dají věci Catrice sehnat, tak jen tři jsou umístěné tak normálně, aby se tam dalo dopravit jinak než poštovním dostavníkem jednou týdně. Hlasuju za Catrice stojany v každém Rossmannu!


No a tak když jsem jednou v centru zavítala ke Catrice „oddělení“, odnesla jsem si tuhle zajímací věc. Jedná se o rozjasňovač v tlustší vysouvací „tužce“, který jsem si představovala do vnitřního koutku oka. Na výběr je ze tří odstínů a cena je něco lehce přes stovku, což mi přijde úplně akorát.




Používání je velmi příjemné, tužkou můžete rovnou zamířit do vnitřního koutku oka a zbytek pak už jen rozmazat prstem do ztracena. Pigmentace je fakt dobrá, rozhodně nemám problém s tím, že bý výsledný efekt byl nevýrazný. Odstín je taková typická třpytivá champagne, ale obsažené třpytky jsou naštěstí jemné. Co se týče výdrže, tak tu bych označila za nadprůměrnou, ale dost v tom asi hraje roli i fakt, že vnitřní koutek oka se nikomu asi moc nemastí, nehýbe a neotírá (pokud si nesaháte do očí, ale jelikož já se maluju tak od 10 let, tak už jsem si úplně zvykla si na obličej nesahat).


Celkově je to podle mě moc příjemný výrobek za dobrou cenu, ostatně jako víc věcí, které Catrice nabízí. Přijde mi, že mají hodně věcí, které u jiných značek chybí (např. gely na obočí, rozjasňovače, tinty na rty a tváře...), což je super. Jen ta dostupnost by mohla být tedy o dost lepší!



Hodnocení: 8/10


A co vy, máte rádi Catrice? A zkoušeli jste už tuhle vychytávku?


Těším se na komentáře,

IYF

35 komentářů:

  1. ten musí být super do vnitřních koutků a pod obočí:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc zajímavě. Kosmetika Catrice je mi hodně sympatická - levná, ale celkově působí drážším dojmem (oproti essence například balením a často i kvalitou). U nás je dostupnost výborná = v centru našeho (malého) města se dá pěšky dojít během 10 minut do Rossmanna, dm i Tety. :D

    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, ale na druhou stranu bych byla pořád bez peněz :D

      Vymazat
  3. Catrice mám moc ráda..hlasuji s Tebou:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Petici za víc Catrice stojanů podepíšu :D Nechápu, jak taková super věc může být v tak málo drogerkách..

    OdpovědětVymazat
  5. U nás je stojan Catrice konečně! :)) Tý jo tahle tužka vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám moc ráda Catrice a taky hlasuju za to, aby byla dostupná v každém Rossmannu! (Ačkoliv máme jednu asi 10 minut cesty od bytu).
    Vypadá to zajímavě. Snad se taky jednou odnaučím sahat si na obličej...

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá suprově! Hodně ti závidím nesahání na obličej, já prostě nevím co s rukama...
    PS: Ještě nikdy jsem naživo neviděla Catrice produkt, takže se zásobováním jste na tom ještě dobře :-D

    OdpovědětVymazat
  8. u nás se předělával rossmann tenhle měsíc a tak jsem tam vyrazila a radost byla neskutečná, když sem uviděla stojan Catrice, sice jsem tam zatím koupila jen tvářenku, ale určitě něco dalšího vyzkouším :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky okukuju jejich sortiment pomalu, ale pár věcí už mám :). Určitě zkus rtěnky!

      Vymazat
    2. Mrknu na ně :) i když já jsem strašná konzerva, všechny rtěnky mám nude a když zkusím něco výraznějšího, tak se v tom necitím a sama sobě nelíbím :/ teď jsem vyhlásila takový malý stop stav na kosmetiku, který jsem už porušila obj. make-upem, protože pořád věřím, že tam někde je nějáký co mě udělá krásnou :D Řekla bych, že sem tamnějáká věc ze stojanu Catrice se ani nedá počítat :P asi vyfotím všechnu svojí kosmetiku a vždycky když budu chtít něco objednat, tak se na tu fotku kouknu, aby mi to dalo výchovnou facku :DD jinak už nevím

      Vymazat
  9. U nás byl nedávno otevřený Rossman i s Catrice takže já jsem v sedmém nebi a pár věcí už mám koupených a další na seznamu čekají mezi nimi i tenhle highlighter takže moc děkuji za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem na tuhle tužku o minulém víkendu koukala, nakonec jsem si ale místo ní koupila eyebrow-lifter tužku (brzo bude v new in článku). A chtěla jsem si pořídit ten rozjasňovač, co jsi tu měla, ale ten jsem bohužel v regálu neviděla, ani tam na něj neměli třebas vyprodanou přihrádku. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím ten stlačený pudří rozjasňovač.

      Vymazat
    2. Oni už ho bohužel zrušili :(. Byl v tom výprodeji. Ale mám dva, tak jestli chceš, můžu ti jeden přepustit :)

      Vymazat
    3. Jé, to bys byla strašně hodná. :) Já ti napíšu na mejl, jo?

      Vymazat
  11. Já hlasuju za víc prodejen Rossmann:( Catrice me moc laka ale prodejnu mam 40km daleko:( Ten rozjasnovac vypada moc dobre .)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tenhle odstín mám doma a musím se už konečně do kopat na ni napsat recenzi!Jinak jsem přesně jako ty velmi spokojená!
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá pěkně :) A jinak nedostupnost Catrice asi není problém jen v Praze, ale také v Brně... je jen v Rossmanech úplně z ruky! :-/

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt od nich celkem nelogický...měly by být všude :)!

      Vymazat
  14. ano, to bych si přála, protože u nás Catrice není vůbec a v Praze jsem na ní ještě nenarazila. a hrozně moc bych od ní chtěla pár rtěnek. snad se někdy poštěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze je v Myšákovi, pak poblíž I.P. Pavlova...dá se to najít na jejich webu. A pak někde snad v Braníku...:D a ještě někde...

      Vymazat
  15. Vyzerá to super, asi sa po nej pozriem :) U nás v malom meste je Catrice v každom DMku ( máme ich tu na námestí 2) takže super, a nie som si istá či nie su nahodou u nás aj v Tete, v tomto je menšie mesto super :)
    A v Brne, kde som teraz, mám Rossman s catrice len 5 minut MHD takže..spokojnosť :)
    Adrien

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím :D. Já to má všude z ruky.

      Vymazat
  16. Rozjasňovač vypadá skvěle! Chtěla jsem si ho taky pořídit, ale u nás byly všechny vyprodané?! :-/

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně můj problém, všechny byly fuč :)) asi jsou oblíbené :))

      Vymazat
    2. Když jsem naposledy byla v Myšákovi, tak byly taky prodané...

      Vymazat
  17. Líbí se mi moc, přesně tomuhle typu výrobků nedokážu odolat - v té šampaňské barvě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :). Ačkoliv mně tahle barva vlastně moc nesluší :D

      Vymazat
  18. Hmm, určitě na ně příště v Rossmannu mrknu :) My teda v Brně máme Rossmanny s Catrice celé dva :D Ale jeden mám přímo u školy, takže si nestěžuju :)) Naopak mě to velmi ruinuje :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!