úterý 4. února 2014

Catrice Ultimate Colour Lipstick - 110 Pink Me Up!

Ahoj všichni!

Tuhle rtěnku jsem koupila v Catrice výprodeji za 55 Kč, a pamatuju si, že jsem ji házela do košíku jen tak ze setrvačnosti. Znáte to - je výprodej, tak si koupím aspoň rtěnku. Zvolila jsem odstín 110 Pink Me Up!, protože se mi z těch zlevněných líbila nejvíce a výrazné rtěnky já můžu i na denní nošení.



Mile mě překvapila kvalita obalu - je z kovu, takže je rtěnka i pěkně těžká. Celé balení je ale pěkné, elegantní, jednoduché. Odstín samotný je výrazná růžovka s trochou červené, já jsem si ji hned naladila na školní den, abych ji otestovala v praxi.




A překvapila mě tak, že jsem o ní musela napsat článek, ačkoliv jsem to původně vůbec neplánovala. Pigmentace je výborná - stačí vám jedno nebo dvě přetření a máte odstín v "plné palbě" (na fotce vidíte dole i flek od L'Oréal Caresse lesku na rty - nešel umýt ničím. Ani odlakovačem...časem se oddřel i s kůží :D). 




Během dne se rtěnka příliš nerozpíjela a zároveň ani nevysušovala. Líbí se mi, že konzistence není přehnaně hutná, jako třeba u Dermacol Lip Seduction a že nanesená vrstva není na tři prsty tlustá.




Po celodenním nošení byly moje rty OK, a to se moc nestává, většinou mám záchvat nanášení nějakého hodně výživného balzámu. Což je další věc, kterou mě tahle kráska od Catrice překvapila.

Hodnocení: 9/10



Pokud ji ještě zahlédnete ve stojanu Catrice, sáhněte po ní, pokud zrovna nebude tento odstín, tak tato zkušenost ve mně vzbudila choutky zkoušet i nějaké jiné. Co vy, máte s touto řadou rtěnek zkušenosti?

Těším se na komentáře,
IYF

31 komentářů:

  1. Zatím s nimi zkušenost nemám, ale brousím si zuby. Nad tímhle odstínem jsem hodně přemýšlela a nakonec ho tam nechala. Achjo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skúsenosti nemám, ale odtieň vyzerá perfektne :) Príde mi taký letný, privolávaš leto? :))
    A zaujal ma aj ten obal, super že je taky kvalitný
    Adrien

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, já byla dost překvapená, že není plastový.

      Vymazat
  3. Krasna rtenka! Nejvic me ale pobavil flek od Caresse lesku:-) Ja ho mam totiz doma a kdyz jsem si vdrogerce vybirala odstin,btak jsem si s nima zapatlala pul ruky a pak se to v praci zoufale snazila dostat dolu:-) Neuspesne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to pak vypadá jako nějaká hodně divná kožní choroba :D

      Vymazat
  4. Já jsem si aktuálně oblíbila od Essence ty v černém balení, které mě hodně překvapily svou kvalitou.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tuto řadu v odstínu Princess Peach a nemůžu si jí vynachválit, jak provedení, tak i barva, vůně, konzistence..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle názvu odstínu to zní jako něco, co by se mi mohlo líbit :)

      Vymazat
  6. Musím říct, že se mi po všech stránkách líbí, hlavně odstín je nádherný :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-leden-2014.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě nevlastním žádnou Catrice rtěnku, ale líbí se mi čím dál víc :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byla taky moje první, ale už teď vím, že ne poslední :)

      Vymazat
  8. Sice nevlastním žádnou jejich rtěnku, ale tak podívám se po ní :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Podobně růžové odstíny už nějaké mám a dost mě baví. Tyto levné značky se v poslední době dost zlepšily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, Catrice má obecně na tu cenu fajn věci.

      Vymazat
  10. Líbí... ale hodil by se nějaký sofistikovaný přehled, kde se vyskytuje Catrice kosmetika, protože u nás jsem stojan v DMku ani Rossmannu nepotkala. Na výrazný rtěnky jsem ujetá taky, ale řvavě růžovou už mám Apocalips, takže si pro změnu brousím zuby na profláklou Kate rtěnku. :-) No a pak už jen mít pleť konečně zas ve stavu, aby se to dalo nosit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dm je seženeš jen v Německu, u nás ve vybraných Rossmannech. Tady na tom lokátoru jen zašrtneš značku Catrice a vyhodí ti to všechny prodejny, co ji vedou :)
      http://www.rossmann.cz/vyhledani-prodejny/

      Vymazat
    2. No jo, ale to jejich vyhledávátko jaksi nefunguje pro Českou republiku. Neříkám, že nutně v DM, zajímá mě, kde vůbec u nás.

      Vymazat
    3. nevím, kde jinde, ale určitě je na Kladně v Oáze (což teda nevím, nakolik pomohlo :)

      Vymazat
    4. Neříkám v dm a ne na stránkách Catrice. Píšu vyhledávač od Rossmanna a ten funguje naprosto dobře :)

      Vymazat
    5. Tak mě zajímal nějaký nástroj, který mi poradí, kde v mém nejbližším okolí se dá Catrice koupit, protože v DM či Rossmannu, kam běžně chodím, stojany nemají. V jakémkoli obchodě. V čemž je vyhledávač na Catrice stránkách k ničemu a prohledávat zvlášť všechny Rossmanny a další drogerky, jestli náhodou nemám něco blízko, je to, co se mi nechtělo. :-)

      Vymazat
    6. Anonyme, jsi blbec nebo troll? Odpověď je v první reakci na tvůj komentář, internetová adresa, zaklikneš, jaká značka tě zajímá... Nebo si představuješ, že ti někdo rovnou napíše, že tvoje nejbližší drogerie s Catrice je v Jihlavě na náměstí Svobody 26?

      Vymazat
    7. Díky Mademoiselle, jj, taky to hledám podle vyhledávače na stránkách Rossmanna.

      Vymazat
    8. Drahý též anonyme. Patrně se cítíš být intelektuálně schopnější než já. Tak si ještě jednou přečti moje příspěvky, snad ti to dojde. A ty blby a trolly si nech, krávy jsme spolu nepásli. Zajímá mě značka Catrice jako celek. Vyhledávač na jejich stránkách je k ničemu. Vyhledávač na stránkách Rossmannu funguje. Zjistím-li, že v mém okolí se v Rossmannu značka Catrice nevyskytuje, nevylučuje to fakt, že se značka Catrice vyskytuje v JINÉM obchodě. Dámám, které se pokusily poradit, děkuji za reakce. Konkrétnější seznam prodejen zřejmě k dispozici není, i to beru jako odpověď. (Ano, proč, když vyhledání nejbližší prodejny funguje pro jiné země, je tak děsně moc trollovské se ptát, jestli něco neexistuje i u nás? Stačilo by říct, že nikoli, propříště. Mezitím, co já budu pátrat po nejbližším Catrice stojanu, tobě doporučuju mamince říct o objasnění pravidel slušného chování. :-)

      Vymazat
    9. V Praze jí najdete v MY na národní :)

      Vymazat
  11. Mám od ncih 3 rtěnky + 1 z řady Ultimate Shine a se všemi jsem moc spokojená. Nevysušují, drží, nerozpíjí se a nemají protivnou parfemaci. V drogerii po nich ráda sahám :)) Škoda, že se tenhle odstín už nedělá, je krásný a moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :). Tak to jsi mě nalákala zkusit i další jeiich rtěnky!

      Vymazat
  12. já jsem si oblíbila ty Essence, mám už dvě, což je můj rekord, protože rtěnky jinak vůbec nepoužívám... ten flek od Caresse docela pobavil, ale na druhou stranu mě to trochu děsí, nevím, jestli bych něco takového chtěla na rty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ale zase by to vydrželo naprosto všechno :D!

      Vymazat
  13. Tu mám taky jednu, dokonce jsem ji dala do top 2013? je fakt fajn.

    OdpovědětVymazat
  14. Mám z této řady dvě barvy a také mě překvapilo, že je nějak těžká:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!