sobota 1. února 2014

Chanel Les Beiges - recenze á la chytrá horákyně

Ahoj všichni! Po téhle recenzi jste se docela hodně ptali, pravda je, že už tehdy jsem tušila, že to bude těžký úkol. Chanel Les Beiges je totiž věc dost podobná kulím od Guerlainu, a to především v jedné věci – funguje to, ale nejde to vyfotit.



Uvedení tohohle pudru na trh jsem sledovala od první chvíle a tak nějak jsem tušila, že ho musím mít. Chanel jako značku uctívám už tak nějak z principu, a jakmile jsem na fotkách viděla jedinečnou smetanově bílou krabičku a příslib, že pudr udělá každou pleť krásnější, bušilo mi moje srdce kosmetického nadšence – to bude určitě bomba. A kdyby ne, tak...tak je to aspoň Chanel (pamatujete si, jak jsem psala o „faktoru Chanelu“? :)




Les Beiges jsem nakonec kupovala v My na Národní, protože zrovna měli nějakou akci na luxusní značky kosmetiky, takže jsem díky kupónu platila oproti původní ceně 1500 Kč něco kolem 1100 Kč. Pořád je to strašlivě drahý, to je fakt, ale jednou za čas? Za odměnu? Protože je to Chanel?



Mimochodem, musím v My doporučit Chanel asistentku, byla to hrozně příjemná paní v letech, která mi dobře poradila a věnovala se mi celou dobu. Díky ní jsem nakonec vzala odstín 20, zprvu jsem se sice bála, že bude moc tmavý (přecejenom jsem pořádná bledule), ale byla jsem ujištěná, že je to OK a že se ke mně tento odstín bude nejlépe hodit – a ono jo.



Balení je prostě úžasné, když pominu fakt, že krabička je zabalena v nepostradatelném sametovém pytlíčku, tak to nádherné smetanově bílé pouzdro, ach...pokaždé, když beru Les Beiges do ruky, úplně cítím ten luxus. Pudr jako takový krásně voní, pro někoho to může být až moc intenzivní květinový odér, ale mně se líbí.


Teď ale co se týče samotného obsahu, a tedy i efektu. Pudr se výborně nanáší, k Les Beiges si můžete v zahraničí pořídit speciální štětec, ale funguje s takřka jakýmkoliv. Já používám buď Hakuro kabuki s kulatou hlavou nebo plochý štětec na tvářenku od e.l.f. Výsledek je opravdu o něco hezčí pleť, takovým neuchopitelným způsobem, nejde o nějaké výrazné rozjasnění, je to taková šťavnatější barva a všechno tak nějak „lepší“.



před a po - kdo vidí rozdíl? :)
Les Beiges se rozhodně nedá považovat za matující pudr, to fakt nečekejte, obzvlášť pokud máte mastnější pleť jako já. Já nejprve nanesu nějaký klasický maťák a až potom sáhnu po Chanelu. Les Beiges se dá používat i samostatně, pokud nemáte čas na kompletní make-up, ale s nahatým unylm obličejem se vám ven nechce – opět ale nepočítejte s nějakou silnější matující schopností.


Zkusila jsem nafotit nějaké fotky před a po, ale jak už jsem psala v TOP 2013 – to nejde vyfotit, to se musí zažít!



Zkrátka, miluju ho a koupě fakt nelituju, i kdyby to bylo jenom proto, že je to Chanel a že se s ním cítím dobře (jako vnučka Karla Lagerfelda nebo tak...:D). „Faktor Chanelu“ ale mají i jiné věci a „pudr na krásu“ má výhodu v tom, že ho fakt využiju a že tenhle produkt je vážně svým způsobem jedinečný. Mimochodem, jak jsem tak okouněla u Chanel stojanu, tak mě moc zaujaly jejich krémové třpytivé stíny! Až bude zase čas se odměnit, tak po nich asi mrknu.


Hodnocení: 10/10


A co vy, jak se vám líbí, krasavec jeden? Máte taky nějaký extra oblíbený produkt, bez kterého nechcete žít?


Těším se na komentáře,

IYF

21 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, ale nějak nevím ...je to drahá investice na pudr, na makeup by mi to líto nebylo,ale takhle asi jo...ale je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho v letošním wishlistu a už se na něj těším! :) ono to jde poznat jen v reálu, ale ten efekt je božský. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozdíl nevidim, ale protoze jsem nad nim spekulovala i v realu, pac je fakt super, tak si ho budu vizualizovat;)) akorat bych si nenechala nacpat nic jineho nez nejsvetlejsi odstin ..

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherně rozzářenou pleť!:)

    OdpovědětVymazat
  5. ja pudr vetsinou nenosim, max ten ten bily od mufe, ale o tomhle premyslim, jen se bojim, aby po par hodinach na pleti nedelal nejakou neplechu…jakou s tim mas zkusenost?

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě by to byla asi zbytečnost, protože rozdíl taky moc nevidím a když už Chanel tak bych chtěla něco pořádnýho :) Nebo resp aby to aspoň matovalo. Dřív jsem byla na Chanel dost ujetá, ale přijde mi, že své výrobky hrozně šidí - když dojedu na dno stínů, tak to vlastně ani není dno v pravém slova smyslu, ale je to vypodložené destičkou, aby toho bylo jakoby víc... Tohle mě dost zklamalo a zůstávám už jen u parfému, co se téhle značky týče :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda rozdíl vidím a pudr si píšu do nákupního seznamu. Jaký máš na fotce make-up?

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím teda velice dobrý rozdíl :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Rozdíl vidím a naprosto ti rozumím, proč jsi z něj tak unešená :-) Ten pocit luxusu... <3

    OdpovědětVymazat
  10. A ja to teda vidim taky! Takova odpocatejsi! A protoze to je presne to, co ted potrebuju, tak si ho pripisuju na sezna,! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Chápu, že vyfotit rozdíl před a po je trochu problém, tento pudr je prostě takové "něco na vylepšení" ale nenápadně. Nejdřív jsem si koupila odstín 20. Na mě moc oranžový. Ale tak krásně voní... takže jsem si došla ještě pro odstín 10 - nejsvětlejší. Pořád trochu moc tmavé... ale stále to s ním zkouším :) A jsem nadšená z toho placatého štětečku v balení, nesnáším klasické nanášecí "placky" co cpou do všech pudrů, tímto se během dne upravuje mnohem příjemněji. A protože mám celkem mastnou pleť kombinuji ho s lisovaným pudrem Chanel v odstínu 20 - nejsvětlejší a tento opravdu světlý je.

    OdpovědětVymazat
  12. Mam ho, uz jsem skoro na konci a planuju dalsi koupi :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky malý rozdíl vidím, moc hezký efekt. Přiznám se, že jsem nad ním taky přemýšlela, tak uvidím... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný kousek! Každý by se čas od času měl odměnit a myslím, že jsi zvolila víc než dobře. Sympatie má i paní prodavačka, protože mám za to, že se ti s odstínem trefila dokonale:) Mono stíny ve skleněném baení se mi líbí moc, tam pokukuju po odstínu Emerveille. Ale pokud bych si měla vybrat pudr nebo stín, rozhodně bych nejdříve investovala do pudru:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten rozdíl tam fakt je. Na druhé fotce vypadáš odpočatě, svěže a asi tak to má i fungovat : )

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi sa mi páči efekt, ktorý na tvojej pleti vytvoril.. Pekne zjednotená a rozjasnená pleť, to ja môžem.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli tenhle Chanel nebo Guerlain :) Oba se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na druhe fotce hlavne vidim, jak Ti zari oci, ze jsi se prepudrovala Chanel;-)
    Jsem milovnice teto znacky a vim, ze pudr jednou taky bude muj:-))

    OdpovědětVymazat
  19. Ja mam 30 a souhlasim se vsim. Jen musim rict, ze 30 je asi tak o pet odstinu tmavsi nez 20 a ma vsobe docela dost pidi pidi trpytek=)) Ale dela nadherny "zdravy" vzhled!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!