neděle 9. února 2014

Essence LE Love letters - tužka na oči a lak na nehty

Ahoj všichni!

Jak si užíváte víkend? Nám v pátek skončil snad nejzajímavější a nejzábavnější předmět letoška - psychiatrie - takže odteď to bude už asi jen samá nuda :). Musím se přiznat, že dost závidím těm, co mají zkouškové a můžou si tak na chvilku oddychnout nebo jet třeba na hory (já jsem sice byla, ale jen na víkend), brala bych to všema deseti.


Teď ale k dnešnímu tématu, které je z toho levnějšího soudku. Už jsou pryč ty doby, kdy jsem napjatě očekávala každou novou limitovanou kolekci Essence, ale když nějakou v dm nebo v Rossmannu zahlédnu, tak ji alespoň omrknu. Tato se jmenuje Love Letters a najdete ji v dm drogerii. Líbí se mi, že je celá laděná do romantična, najdete tam samé něžné barvy. Já jsem si vybrala lak na nehty a tužku na oči v tmavě šedém odstínu Inkheart.

Tužka na oči



Já tužky na oči v podstatě nenosím, nenaučila jsem se je pořádně používat a štve mě, že toho nevydrží tolik, co třeba gelová a tekutá linka a jejich použití je pro mě složité a nepřesné. Přesto se mi ale zalíbila tahle tmavě šedá barva, takže jsem si řekla, že to za těch pár korun zkusím.


Tužka obsahuje na jenom konci gumové "rozmazávátko", takže s ní vytvoříte v případě potřeby i trochu kouřového líčení. Barva je moc pěkná, typická antracitově šedá, která je pro světlé typy, jako jsem já, přecejen "měčí", než klasická černá. Tužka není příliš měkká, ale nanést se dá docela dobře, rozhodně vám oko nepoškrábe.


Výdrž je celkem průměrná, když ji mám na sobě celý den (cca 14 hodin), tak večer už je trochu rozmazaná a opadaná pod oko, ale je to v každém případě lepší, než bych od tužky Essence čekala. Vesměs jsem tedy spokojená a dávám jí hodnocení 7/10

Lak na nehty


Laky Essence jsem měla ráda hlavně dřív, dokud nezměnili balení, přijde mi, že od té doby šla jejich kvalita dost dolů. Naštěstí to zachraňují limitované kolekce. Co se týče odstínu, je opět velmi podobný tužce, občas v něm nacházím lehké tónování do modra, ale jen pod určitým úhlem světla. Lakuje se dobře, na fotce ho vidíte v jediné vrstvě, krycí schopnost je fakt skvělá. Výdrž není nic extra, za dva tři dny se vám kousek odloupne, takže v jakéms takéms normálním stavu vydrží zhruba týden. I tak jsem s ním ale moc spokojená a dávám 8/10, stojí za to ho vyzkoušet.


A co vy, testovali jste už nějaký produkt z této limotované edice?

Těším se na komentáře,
IYF

14 komentářů:

  1. Tuhle kolekci jsem nedávno okukovala v obchodě, ale zblízka mě nezaujalo nic... Tužky na oči nepoužívám, taky s nimi neumím pracovat. Narozdíl od tebe ale nepoužívám ani gelové linky, neumím je nakreslit tak, aby mi slušely. Popadla jsem jen matující papírky, protože mi docházejí staré z letní kolekce a tohle balení je fakt roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu tužka zkusím :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mě nějak nezaujalo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tužka vypadá pěkně, ale sama nic takového nenosím :) Nevíte někdo, jestli už je v prodeji ta limitka New in town?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem ještě neviděla, v Rossmannu je teď ta zimní (nevím, jak se jmenuje :D) a v dm tahle.

      Vymazat
    2. Děkuju, tak ještě počkám :)

      Vymazat
  5. Já mám z této LE ten rozjasňovač :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zaujal ten lak, už jsem po něm v drogerce pokukovala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovědětVymazat
  8. ten lak mi pripomina Bobbing for Baubles od Essie, ktory zboznujem :) http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/11/lakoteka-7-fw.html

    OdpovědětVymazat
  9. O téhle edici vůbec nevím, to budu muset jít omrknout :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!