pátek 21. února 2014

Illamasqua krémová tvářenka - Dixie

Ahoj všichni! Verunka z U Dvou Verunek před časem psala na Facebooku, že se chystá objednávat z výprodeje Illamasqua a jestli někdo nechce...to je otázka :)! A kor pro mě, tvářenkoholika! Takže jsem ji poprosila, aby pro mě objednala jednu krémovou a jednu pudrovou tvářenku. Na tu první se dneska mrkneme.


Dixie vpravo
Tvářenka mě vyšla na 7,5 libry, samozřejmě po slevě, normálně ji koupíte za 18. Mimochodem, pokud byste se divili, že značku Illamasqua neskloňuju, tak hlavně proto, že mi to příjde extra hnusné (Illamasqua, bez Illamasquy....?) a nevím, jestli bych to dělala správně (bez Illamasqui? Jaké se kurňa píše i/y po u?).



Podle swatchů na internetu jsem si vybrala odstín, chtěla jsem něco odlišného od jemné přirozené růžové Naked Rose, kterou už mám. Dixie je odstín šťavnatý, na fotce na ruce může vypadat až oranžový, ale není to tak. Je to taková příjemná tmavší korálovo-červeno-vínová – dost podobná tomu, když se červenáte (pokud se tedy červenáte hezky jen na tvářích a ne celým ksichtem, jako já).



Konzistence je plně krémová, žádný cream to powder, ale pěkně klouzací. Nanáší se moc dobře, můžete použít prsty, ale já mám nejraději tvářenkový štětec Illamasqua, protože se s ním dobře blendí do ztracena. Stejně jako ostatní Illamasqua tvářenky má skvělou pigmentaci, takže radím opatrnou ruku.




U krémových produktů nejsem zvyklá na moc velkou výdrž, ale tahle kráska dává celý den úplně v pohodě. Měla jsem ji cca 10 hodin a večer vypadala v podstatě stejně jako ráno - to mě na ní dostalo snad nejvíc. Illamasqua prostě opět dostála své pověsti tvářenkového mága, a to i v oblasti krémové konzistence.


Hodnocení: 10/10


A co vy a tvářenky Illamasqua? Zkoušeli jste? Nebo máte jinou oblíbenou značku?


Těším se na komentáře,

IYF

29 komentářů:

  1. Krémové jsem vůbec nezkoušela, ale vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krásná, milovala bych ji stejně jako ty :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo tak si mě přesvědčila.. musím si prostě nějakou objednat

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná je! Na jejich tvářenku si výhledově zuby brousím, ale zatím jsem se neodhodlala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na krémovky si netroufám, ale tobě sluší neuvěřitelně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nemám moc ráda jejich obaly a ceny :-( Ale věřím, že je fajn, nicméně preferuji cream-to-powder :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti sluší! já se ale krémových tvářenek celkem bojím, pořád válčím i s těma pudrovýma.. takže si na tyto zatím netroufnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase krémovky mají výhody, že se dají nanášet i prsty ;)

      Vymazat
  8. krémové tvářenky jsem ještě nezkoušela, ale tato vypadá sakra dobře :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ve skutecnosti byla jeste o chlup levnejsi, pac ke konci vyprodeju na vsecko ve sleve dali jeste -10 % :-) Ale ony za svou cenu fakt stoji. Sice by se mi tech 18 davalo mnohem hur, ale ted uz vim, ze se to doopravdy vyplati a vrati.
    Jinak barvicka je krasna, ja se teda o trochu vic tesim na Hussy, ale to je jen mou nechuti a vlastne uz i rezignaci na svou neschopnost naucit se ty kremovky pouzivat. Takze skladam poklonu, jak krasne s ni umis pracovat! ;-) Slusi ti, fakt moc.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hussy je fajn, je ale fakt brutálně pigmentovaná. A děkuju ti! Já mám totiž pocit, že se s ní pořád ještě trochu peru.

      Vymazat
  10. Já jsem nezkoušela ještě vůbec žádnou krémovou tvářenku, nějak se k tomu nemůžu dokopat:D ale tahle vypadá nádherně a výdrž je taky skvělá :-)

    Le Poisson- Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž mě položila, fakt jsem to nečekala :)

      Vymazat
  11. Ja mám odtieň Tremble, úžasná pigmentácia, tak ako výdrž. Určite nie je moja posledná...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já nejsem fanda krémových tvářenek, nějak jsem si k nim zatím nenašla cestu. Ale tato má úchvatný odstín. A ta výdrž mě docela překvapila.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaká fakt kvalitní ti pomůže si cestu najít, já ještě uvažuju o Chanelu :)

      Vymazat
  13. krémové tvářenky moc nemusím, ale na tobě teda vypadají skvěle
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná přirozená barvička :) Ale já na krémovky nejsem :/
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  15. tak tahle ti fakt krásně sedí! já jsem od nich nic neměla a ani s krémovou tvářenkou nemám zkušenost. já se jich nějak bojím :D
    a jako to skloňování mi taky dělá problém. Balea, Ikea, Nivea... asi Baley, Nivey, ale vypadá to přišerně. snažím se vždycky věty přestylizovat tak, abych se tomu vyhnula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jestli se něco od nich vyplatí, tak právě tvářenky, z té krémové jsem možná ještě víc na větvi než z pudrové :)

      Vymazat
  16. Páni, 10 hodin u krémové tvářenky? Tak to jsem snad nikdy neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě! Tyhle Illamasuqua mají prý ze všech krémovek nejdelší výdrž.

      Vymazat
  17. Já krémové tvářenky taky neznám moc..ale koukám, že to asi stojí za to! Ten odstín je vážně supr, sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem nebyla, ale tahle mě přesvědčila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty obaly se mi taky dvakrát nelíbí...:-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!